PĂ„ lĂ€sarens begĂ€ran gör jag ett inlĂ€gg om samma som igĂ„r men pĂ„ svenska! Jag kommer inte att göra direkt översĂ€ttning utan skriva om pĂ„ svenskt sĂ€tt. Vissa formuleringar i detta inlĂ€gg kommer inte att finnas pĂ„ engelska varianten , och tvĂ€rtom 😁 jag bara tycker att direkt översĂ€ttning blir inte lika bra som min egen version.
 
Det hÀr kapitlet borde lÀsas bÄde av kvinnor och mÀn som Àr nyfikna eller besvikna pÄ anal sex! 
 
ska börja med att jag fick för första gĂ„ngen anal orgasm 🙈 i lördags 🙈🙊 och den var verkligen nĂ„got varje kvinna borde uppleva, minst en gĂ„ng. En brĂ„kdel kvinnor kan glatt berĂ€tta att de varit med om det. Stor majoritet av kvinnor har ingen aning, tyvĂ€rr
 
SĂ„ vad krĂ€vs för anal sex? Glidmedel ?! 😂 det vet vi redan. Men innan glidmedel smörjas i din anus ska du o din kille skaffa massa TÅLAMOD!
 
Det tog mig cirka 7-8 mÄnader innan jag fick analsex med orgasm avslut. SÄ ni ska glömma ordet "snart" o istÀllet förbereda er till njutbara stunder utan anal sex men med mycket anal stimulans. 
 
Mina första anal upplevelser var vÀldigt dÄliga. Jag  visste ingenting om ringmuskeln, om förberedelser och trodde att han som ville visste det. De lÄter ju sÄ som om det Àr ingenting. Att trycka in en cm utan förberedelser  framkallade en sÄn oerhört smÀrta att jag fick tÄrar i ögonen. Med de tÄrarna försvann all lust o tillit och jag bokstavligt avskydde allt med Rumpan att göra.
 
Vidare fick jag bÀttre manliga varianter men ingen som övertygade mig att det Àr vÀrt mer Àn en gÄng sÄ jag satte lock pÄ analen för alltid under sista ett Är. Kom ihÄg, bÄde kvinnor o mÀn, att trycka kuken i analen bara för att hon ligger naken brevid dig Àr en vÄldtÀkt! Medgivande behövs. Och ni tjejer ska alltid tÀnka dubbelt eller trippelt innan ni sÀger ja !
 
Nu kommer lite berĂ€ttelse runt stĂ€llningen och sjĂ€lva sexet som kommer att förebygga tillit och förbereda analen. Meningen Ă€r att sĂ„ smĂ„ningom kĂ€nna hela mellangĂ„rden som ett organ. Nu kör vi 🏃🏃
 
Sexet som jag kallar för "trippel behandling" bestÄr av stimulering av clitoris, vagina och analen, dvs 3 delar. SjÀlva stÀllningen Àr doggy, som nedan:
 
 
 Alla tre delar stimuleras samtidigt:
1. Hon hĂ„ller vibrator mot klittan. Jag anvĂ€nder "satisfier" vibrator men ni kan anvĂ€nda annat. Satisfier Ă€r min favorit leksak dĂ„ den kĂ€nns som suger in klitta 😁 och den lĂ„ter som 🐾🐾 dĂ€rför kallar jag den för "grodan" đŸ€Ł ser ut som nedan
 
 
 2. Han Ă€r inne i fittan med sin kuk. Bildbevis behövs inte hĂ€r đŸ€ŁđŸ€ŁÂ 
3. Han hĂ„ller vibrator runt, ovanpĂ„, upp o ner analen. Inte trycka in. Stryka mot fittan o ovanpĂ„ analen o runt. Han kommer mĂ€rka nĂ€r analen slappnar av. Men det betyder inte att han ska trycka in. Ge tid, som sagt tog mig 7-8 mĂ„nader 😁 lĂ„t henne lita pĂ„ dig, din behandling.. sĂ„ smĂ„ningom blir hon avslappnad bĂ„de fysiskt o mentalt.
vibrator vi anvÀnder liknar denna men ni kan anvÀnda vadsomhelst ni har redan hemma o gillar
 
 
Den hÀr stÀllningen Àr hÀrligt, det gÄr att variera doggy och han kan stÄ pÄ golvet till exempel. I den stÀllningen bÄda kan koncentrera pÄ att njuta. Annan viktig fördel för mig Àr att just "trippel behandling" löser mitt problem med vaginala smÀrtor under sex pga kuk storlek, nÀr kuken Àr lÀngre Àn 13, nÄr den vaginans slut/kant o med det skapar en "vÄg" som orsakar smÀrta, som i sin tur gör att jag helt o hÄllet slutar att njuta o istÀllet tÀnker pÄ smÀrtan. Tjejer, gÀrna prova denna stÀllning om ni fÄr ont under samlag. Vore najs om det hjÀlper sÄ att ni kan slappna av och njuta !! 
 
Jag fĂ„r dessutom starka o goda vaginala orgasmer under denna stĂ€llning. Om du som tjej har svĂ„rt med vaginal orgasm , den hĂ€r stĂ€llningen och trippel behandling löser det. Mycket njutbar. Och ibland nĂ€r jag njuter av trippel behandling , vĂ€grar jag att komma genom att dra tillbaka orgasmen. Med lite trĂ€ning du kan Ă€ven hĂ„lla sig pĂ„ grĂ€nsen att komma men inte komma. SĂ„ hĂ€r kan man hĂ„lla pĂ„ lĂ€nge o orgasm Ă€r nĂ„got du kommer inte att vilja uppleva dĂ„ 😁 oerhört njutbar
 
SÄ vad hÀnder nu?
 
Det som hÀnder Àr att du sÄ smÄningom börja vara avslappna i analen..han bestÀmmer nÀr han kan anvÀnda vibrator mot analen, lite typ 0.5 cm korta tryckar in. För dig som Àr kvinna kommer det kÀnnas mer som tillÀgg till njutning du redan har. Jag blev förvirrad - gjorde han det eller inte? Som om fitta o anus blir en. Jag var aldrig sÀker pÄ om han gjorde det eller inte.
 
SĂ„ en dag bestĂ€mde han att jag var redo, det var i lördags 🙈, och sĂ„ tryckte han lite mer in den röda vibrator , förstĂ„s med glidmedel osv För mig kĂ€ndes det som extra njutningspump, sen jag vet inte nĂ€r byttes den mot kuk och nĂ€r den gick lite in, han hann inte ens njuta đŸ€ŁđŸ€Ł, dĂ„ exploderade jag i anal orgasm đŸ€©đŸ€©đŸ€© intressant Ă€r att han fortsĂ€tte inte knulla analt. För honom anal njutning var gjort enbart för min njutning. Det Ă€r vĂ€ldigt viktigt moment! Jag vet inte hur det kommer att vara i framtiden men just att inte vara sjĂ€lvisk o tĂ€nka pĂ„ hennes njutning Ă€r det som gör att jag gillar min kk. Han Ă€r faktiskt bĂ€st i knull! 😁 Har aldrig trĂ€ffat sĂ„ omtĂ€nksam man, vĂ€ldigt tĂ„lmodig, fĂ„ordig men Ă€ndĂ„ bestĂ€md!
 
Vad Ă€r anal orgasm? Den Ă€r vĂ€ldigt annorlunda Ă€n fitt eller klittans eller fontĂ€n. Den byggs i analen. Logiskt borde den byggas mot vagina men den byggdes i motsats plats, helt tvĂ€rtom vaginan, inne i anus. Det Ă€r som massa kittel som kittlade samtidigt. Vaginal orgasm brukar jag beskriva som en blomma som slĂ„r till snabbt, vaginal orgasm kommer pĂ„ olika nivĂ„er, ju djupare desto starkare. Anal orgasm hade inte den djupa kĂ€nslan men den varade mycket lĂ€ngre o jag har aldrig skrikit sĂ„ högt đŸ€ŁđŸ€Ł att han försökte hĂ„lla min mun sen kastade tĂ€cke ovanpĂ„ 😂😂 tĂ€nk pĂ„ grannar! VadĂ„ tĂ€nk pĂ„ grannar? De borde vara glada o inspirerade att höra orgasm nĂ€r det Ă€r kallt och snöad o grĂ„tt ute. Jag Ă€r sĂ€ker pĂ„ att den kvĂ€llen mĂ„nga andra försökt att fĂ„ knull 😁 jag skulle ha gjort det om jag hörde nĂ„gon att komma 😁 dĂ„ tĂ€nker man - jag önskar att det var jag som skrek sĂ„ av njutning 😁 förresten, jag Ă€r ganska tyst under sex, gillar hĂ„lla mig tyst 🙊 för mig kom denna orgasm som en överraskning. Att man kan fĂ„ nĂ„got oplanerad har helt annat vĂ€rde ! 😁
 
Jag ska inte gÄ genom sanitÀra regler, det vet alla hoppas jag. Glidmedel Àr ett mÄste. Personligt gillar jag inte nÀr killar trycker finger i analen i syftet att vÀrma upp fittan..  Àven lite grann kÀnns inte skönt, föredrar vibrator istÀllet. Jag kanske Àr lite kÀnslig . Inte grova djuriska penetrationer heller utan soft o lugn. Jag gillar inte grovt  allmÀnt, kommer aldrig av det. 
 
Om ni har nĂ„gra rekommendationer runt anal sex , uppvĂ€rmning eller allmĂ€nt om sex, kan ni gĂ€rna slĂ€nga ett meddelande med detaljerad beskrivning. Jag kan dela den i min dagbok och kanske just ditt sĂ€tt kommer att hjĂ€lpa nĂ„gon att uppnĂ„ den ultimata sexuella  njutningen! đŸŒșâ€ïžđŸ’„
 
 

2 kommentarer

Anonym

29 Dec 2021 11:24

Just sÄ... tiden Àr en erogen superkradt. Ju förr vi upptÀcker det desto intensivare liv!

Svar: Tiden? Intressant tankegÄng.. med tiden vÄgar man mer, har mer mod, mer avslappnade, mindre fördomsfulla .. sÄ sant..
Julia A.

Anonym

04 Jan 2022 20:37

Den erotiska tiden. Tempo...timing...kontroll...Dirigenten styr och tyglar sin orkester. Även den bpngstyrige fpr kan tyglas. DĂ„ hĂ€nder det magiska crecendot. Explosionen!

Kommentera

Publiceras ej