JUL  23   kl 01.40
Annonsen

Ikväll ska jag ta det lugnt. För nöjd. För lugn. Min dopamin förråd  verkar vara tillräckligt ifylld. Jag är inte rastlös. Jag är i balans. Det är ett magiskt tillstånd 💫🙆🏻‍♀️🧚🏻‍♀️ 

 Vad är det som hände? Jag i balans är en sällsynt kombo 🤣 kommer inte ens ihåg när hände det senast.

Hursomhelst.. alla såg min annons om massage. Många svar kom men alla kändes fel. Bara fucking bullshitters 🤣 tror ni att jag är dum? Så jag valde ingen o dissade o iggade.

Jag skrev till min kk att vi inte kan ses pga min tillstånd, jag ska inte knulla. Mådde inte bra. Men jag tänkte att istället äntligen få min massage från  någon från bc. Jag har dissat honom flera gånger innan med anledning att han är väldigt submissive.  JAG OGILLAR STARKT SUBMISSIVE. I alla form. So i asked him to fuck off. One time.. two times..three times.

Third time was a test  diss 🤣 his submission was making me angry so i asked him to do something. He asked me back if i really want that.i said yes. I wanted him to fuck off and never ever write me again. And he stopped writing. Deep inside i was disappointed. Mens weakness drives me crazy. Jävla fittor 😤 his silence last around 24 hours 🙃 And for the record i mean when i ask to fuck off and get lost. I would rather masturbate than meet a submissive bitch. 

But silence was broke so i categorised him as not classic submissive but smth else.. Classic submissive, both men and women, are those whom u can place in cage and they will be happy. Unbeneath i was doubting his sub side. För att submissive  jag kände lät inte som han. I hated his very nice side as well.i hate fasades, i need to see ur true soul. If u have any left. Not all ppl have a soul ! Emptiness is worst enemy to our souls. And empty ppl are just shells. Sadly.

Back to reality. He was not my type. Not the look. Neither his submission.  But sometimes he expressed himself in a way that i was curious. What is he? So we decided to meet without sex .. just for massage. Han var utbildad massör.. 4 hours massage. No sex. I have had so much stress recently so i kind of needed this.  

He was not swedish by blood but swedish by charachter. Ödmjuk. Extremt positiv which could irritate me. And he lived in one of the trouble areas which is ok. Its always fun to see addidas areas where i come from myself. 

I decided to have a blindfold since i hate first time meeting. Skapar så mycket ångest att det leder till mer rastlöshet än lugn. Han ordnade allt jag ville ha.. mandariner, jätte sexigt ögonbindel o vita kallingar 🤣🤣 even though i had a blindfomd vad spelade färgen på kalsongerna 😂😂 then he had freshened bed sheets .. de doftade gott - jag ville äta hans sängkläder haha 

Han fick välja min outfit .. det ska vara en klänning.  Fine. Feminine look är vad latino killar gillar. Fast kanske inte 35åriga men fine 😄 Jag valde kort lila cocktail klänning o rosa lakklackskor. Han erbjöd att möta mig vid stationen efter att jag frågade om det finns ligister där . Nejdå jag behöver ingen babysitter från stationen. Dessutom det skulle sabbat min planering med ögonbindel.

Long story short dök jag upp och såg inte ett skvatt då ögonbindel hängde på dörren. Det luktade inte dåligt iaf, kändes fräsch. När han frågade - vill du att jag gör något för dig? Blev jag irriterad.. dels lät han submissive which i hate. Sorry subguys, det är inte personligt! Secondly what the fuck do u think i need help with? Taking off my shoes ? Just because i have a blindfold?! Just as planned i took a shower.was surprised to see he had a bathtub 🛀🛀🏻 i love it ! Ingen av mina kk har badkar.  Han hade väldoftande  duschkräm från rituals även om jag inte bad om det. Badrummet var rent iaf o det är viktigt !  Lägenhet må ligga i problem område men den var välomhändertagen ! 

Sen tog han mig till sovrummet där fanns massage bänk.as agreed i checked his perfumes and chose one i liked. Grejen är att den perfumen jag bad om kom inte fram än så jag fick välja från 5 olika han hade hemma 🤣 min adhd är doftkänslig och ibland smakkänslig.  Men dofter är min specialitet ju. It was fun to choose a perfume. Wtf liksom 😂

He started to massage me. Mjuka händer.inte bestämda. Jag tog vin o varnade om skratt attacken 🤣🤣 den faktiskt kom typ tio minuter senare.i am not lying.that shit makes me laugh utan anledning 🤣🤣

Jag brukar vara ärlig men alkohol fördubblar min ärlighet 🤣🤣 what drunk people say is what they cant say when sober. Det är so.men jag är ärlig pga min diagnos.. hinner inte stoppa mig innan svarar direkt o impulsivt 😆 hursomhelst jag bara sa det som det är - han måste sluta göra som jag vill utan göra som han vill !  

It seems like this made him change.. more or less instead of massage ville han knulla. I didnt have to make him horny. Han var redan i den tillstånd. varje rörelse han gjorde vaR mer o mer intimate än vanligt massage. It made me to get more interested to see what is going to happen. He kissed me and he was good in that part. But then i couldn't stop.. kissing.. neither he did.. so we moved to the bed. 

Here is a part that i am not going to go into the details.  I can only give u moments and reflections. Many things happened but all in all It was a good sex.i couldn't see him but i could feel. I always say that what we bear inside us is projected to our sex partner. This guy was projecting love. I am not kidding.  And he wanted to be loved. He was very cuddling and soft though kind of big för latino 🤣🤣 menar inte kuken som var förrestenhelt godkänt😉. He kind of needed me and i kind of needed him the more i felt him.  Most of the time we were just kissing and its eventually started something u r not prepared for. I rarely do that and if i do that then i project u and ur needs. So blindfolded i said three words that u shouldn't say after 2 hours and i normally dont like to say. Do u know what i mean? Can u guess what i said? Strangely he said it back. It made him go crazy which made me go crazy as well since i was projecting him. It turned into passionate sex.a lot of sex. He made me his bitch eventuellt but i fought with all means i could ☺️ 

 

At times iwas trying to gain a control but he refused to give in. Stop fucking me! Jag vill sova! Sluta för fan! But he was already in. Han gillade skeda o det gjorde han mer "kärleksfull". Det är ett rätt ord att beskriva honom - kärleksfull. And it was me who opened that door that we normally dont open just for sex.  Han är extremt o nästan skrämmande lugn even when passionate.  Interesting combo. Att säga  nej. Gör inte. Sluta. Hade lite till noll effekt. han gjorde som han ville. Och jag gillade allt han gjorde. Min fitta var öm men vi kunde inte sluta. Som sagt att kyssas i mängder kan vara farligt då det tillkallar annat o lägger kryddor så farliga att du kan inte sluta. Jag var helt tagen med hans sätt. Jag såg inte honom men jag var redan i sån form attraktion att jag var rädd att ta bort ögonbindel ändå.

Han försökte ta bort ögonbindeln 🤣 jag slog honom .. låt bli ! Jävla puta 🤣 men han fortsatt o fortsatt ..many times..  och sen gav jag upp bara flr att han kanske ville vara godkänd eller för att han var kanske  nyfiken. Vad han inte visste att jag hade redan godkänt honom i mitt hjärta... han kunde se ut som värsta krokodil 🐊 🤣 skulle jag ändå gillat honom. Jag blev förmodligen mer osäker i mig själv. Vad håller jag på med? Sluta tänja gränser.  Skärp dig kvinna! Men det var för sent ..ögonbindel var borta o det jag såg ändrade ingenting. Vi knullade ännu mer efteråt 🤣 

Not welltrained. Not anyone i would have noticed in the crowd. Not my type. But he let me feel through his feelings. Jag har svårt att förstå känslor o det är ett handikapp. Vi pratar inte om kärlek utan allmänt.  Jag sårar folk runt mig jämt utan att förstå varför de blir sårade. Det är svårt att såra mig med. Ena sidan av mig är död. Så när jag sa de tre ord o han blomstrade av dem kände jag ett glimt eller något. Eller kanske jag bara ville så mycket uppleva känslan att jag låtsades att jag kände. Vet inte. Men jag kände mig hemma med honom.  Han frågade mig om o om igen - kan du inte stanna över natten.  Något mina abdra kk gör inte. Det är svårt att tåla adhdare , så alla vill bli av med mig snabbt 😔 men inte han då han har oxå diagnos 🤣🤣 Jag ville stanna ja. Ville ligga i hans famn medans han strök mig o kysste min rygg samtidigt som han var i mig. Angående det btw 🤣

 

Jag har aldrig träffat en kille som har jämt erection. Hela tiden. 🤣 jag växte upp med sån image of men - att män vill alltid knulla o redo. Men inte träffat irl. Normalt killar pausar emellan eller klara durekt efter de kommer.  Jag frågade om han tog erektionhöjabde. Han sa nej och jag brukar få side effekts av medicinering viljet jag inte kände.  Det är hans normal tillstånd sa han.  Interesting.  Jag blev trött på hans never ending stånd. Han kom som fan o efter en kort pillowtalk ville han mer. Det var svårt att knuffa bort honom då han var som mysig. Och kanske det påverkade honom. Jag hängde på honom som apunge 😄 i wrapped him as a snake och skulle inte vilja att han går.. jag ville sova men hade som vanligt svårt.  Men inte han. Så blir det när två som har diagnos träffas 🤣🤣 vi var olika men när det gäller sömn var vi inte det!

Han frågade om han kan vara min kk. Har inte svarat än. Han skrämmer mig 🙈 mina andra kk är känslodöva. Eller kanske har svårt att uttrycka sig. Så mycket som jag fick känna den kvällen har jag aldrig känt. Grejen är att även jag är känslomässigt död men han ger mig liv.. öppnar fönstret till att känna genom honom. Det blir lätt för mig att öppna upp mig. Världen känns dött känslomässigt.  Att vara äkta är fult. Och jag har behov att fylla i tomheten i den delen. Dessutom gillar jag honom för det han är. Vill inte att han ändras. He could be a ticking 💣 och det kan vara både bra o dåligt.. svårt 

 

Måste nu blocka honom för att jag inte vill att han läser det jag skrev 😁 då kanske får han massa luft under vingar 🦇  och det vill jag inte ge honom nu 🤣 förväntar mig imorgon hans frågor om varför jag gjorde så o bla bla bla 🤣 

 
JUL  17   kl 20.23

Recently blev hag blockad av min kk. Han var nr 48. Jag gjorde slut med honom o han skrev ett löjligt meddelande här på bc. Önskade mig lycka till o meddelade att han skulle blocka mig. 

 

Jag reagerade inte. Jag gjorde ju slut så får jag ta konsekvenserna. I stand for my shit. 24 timmar senare kom meddelande på kik att vi måste ses o jag är välkommen o blablabla. 🤔 en dag är jag blockat o annan dag är jag välkommen.  Make up ur mind !! 

 

Den där maskulina o dominanta mannen blev helt plötsligt en lydig tillmötesgående bitch. Jag fick slå honom om jag kände så. Jag fick göra vad jag vill om vi ses. Ärligt talat sånt erbjudande har jag aldrig fått tidigare.  Och det började givetvis kittlas i min hjärna 🤣🤣 alla ord om hans känslor berlrde mig inte, jag har svårt med just sån typ av känslor. Men tanken att kunna töja hans gränser gav mig elakt leende 😈💩🤡😸

 

Dagen vi skulle ses fick jag meddelande från 2 mina ex. Gulligt då en av de var a cold case.  Men jag gick vidare med mina planer att träffa my rejection. Var en trevlig stund för mig då jag gjorde allt han avskydde. Gick runt i skor. Inga kyssar. Ingen beröring. Och han ska massera mig vilket han har vägrat göra under minst sagt 2 år. Han fick inte heller knulla mig. A fullscale krig från min sida 💣🙅‍♀️🤺

 

Att avstå från sex var svårt för mig då jag blev upphetsad. Jag sa nej . Nej..nej.. hela tiden tills jag stod inte emot o sa ja 🤣 och jag kom snabbt.. dock när han ville komma gjorde jag stopp  🛑 🤣 och så blev det under resterande timmar. Han fick inte komma. A little prize to pay tyckte jag. 

För första gången kysstes vi under sex. Förut undvek han vilket han förklarade med sina känslor. Kanske förståeligt. Har svårt att tro på känslor allmänt. De varar sällan o sällan äkta. Men definitivt resulterar i bra sex. Han kysstes lite mer med känsla än förr då han var jävla snabbt på att avbryta mitt i. Att sexa utan kyss är som att käka mat utan kryddor. Dock inte alla kryddor tilltalar mig! 

 

Kvällen efter festade jag o då tänkte jag på min andra kk. Han är just nu den enda som har inte varit min bitch än.. Interesting. Ung jävel 🤣 står emot fortfarande.. Så jag skrev o frågade om han är på jobbet ikväll.  Fick till svar att han är bortrest "så föreslår att du inte åker hem till mig". Den andra frasen gav mig massa fnitter 🤣 av någon anledning läste han mina tankar.. jag älskar spontana beslut o behövde något sånt beslut.   ikväll!! 

 

Kollade andra alternativ men alla var bara trashy. Jag är kräsen på det sättet att jag har mina minimikrav.. så jag avstod nytt aventyr.

 

Idag blockade jag min kk som tog bort sitt block. Jag läste hans profil o sen blockade honom. Jag ska inte o vill inte ha extra killar. Hans kink är inte längre något jag vill göra. Har tvingat mig hittills för att behålla honom.  Men vill inte mer.  Det skadar .ig fysiskt och mentalt att låta töntar utnyttja min kropp. They can all go fuck themselves !!! Jävla nollor ! From now on inga anonyma nollor ska röra mig. Fucking lozers.. 

JUL  8   kl 18.12
Dubbel dopamin

När folk läser min dagbok kanske de tror att jag hittar på saker, for the sake of story. Skulle jag göra det? Tror ni att jag är en sån person? For the record jag skriver inte noveller här 🤣 många skriver ju sex noveller.. på sistone har sett några som skriver som jag. Massa avsnitt i sina dagböcker.. jag har skrivit över tusen inlägg .. if u put all together..  jag var den första som startade trenden år 2015. Kommer ihåg att bc medlemmar tyckte att min dagbok var väldigt konstig, udda. Men jag fortsatt o skriva i min stil. Cause i never bend for others!  Idag har mitt sätt tydligen blivit populärt sätt. Other girls are just a bloody copycats 🤣🤣 i have started the trend .. and thats who i am..not a follower.. never follower ! I set trends. And that comes naturally.

 

Back to the topic about påhittade berättelser i min dagbok. Tyvärr måste medella att allt som står i min dagbok har hänt irl 😄 sorry guys.. i just get into these type of situations.. when i was a kid i thought i had a bad luck.. alltif hamnade i olika situationer.. oftast ledde till strul.. men har lärt mig att omfamna mina situationer 🤣 it doesnt help to run from them.. its my birden that i have to learn to enjoy 🙃😉.. 

 

ican tell u what happened this morning.. at 2 am. Sorry for writing in english.. cant explain why i switch between  languages 😁  so this morning i was partying then decided to get laid. Walking from the party to the subway..like 5 minutes quick walk under a beautiful summer sky 🌜🌛 i had black glitterish outfit.. shorts. Almost running cause my brain was escalating .. i am to meet someone i know but uninvited. The adventure of seeing his dominant face slightly unhappy made my brain boil of adrenaline 🤣🤣

 

Streets were empty .. ppl on vacation i guess.. i was dance-running 🤣..then all of a sudden 2 girls and a guy came accross me and one of the girls grab my hand - i love ur outfit.  I have exactly same at home but didnt dare to have it on me.  Seeing on u makes me want to have it ! Amazingly beautiful on u.

I was so surprised by the whole unexpected situation that i only smiled and before i opened my mouth to say something, the guy next to girls, hot as hell! He pulled me towards himself and.. i cant believe it happened.. han tryckte sina tjocka läppar mot mina o hans tunga var inne i min mun ..in no time.. hans mjuka läppar o soft mentol smak i munnen gjorde att jag inte kunde göra något utan bara acceptera "gåvan".. smak of hans mun var ljuvligt.. och hans händer runt min midja..and he is like 10 out of 10.. inte snobbiga tjejiga Östermalmskillar utan manligt snygg väldoftande o tydligen välsmakande ung utan fineser kille 💯

Allt detta ha hänt. This morning. I had to push him away .. not because i didnt like.. but because my brain suddenly got 2 adrenaline kicks and i was adrenaline confused. I looked in his eyes. Han tittade på mig beundrande. Och då visste jag att han känner mig från klubben och förmodligen spanat mig förr. This asshole just used my confusion to do something he probably wanted to do long ago. "Come with us" .. 3 unga.. mellan 20-30.. but i threw a quick no and run away.

Jag kände att mina ögon blev som två facklor 💥💥 all of me start to shine.. a double dopamin portion 🤣🤣 det är oerhört ifyllande tillstånd .. kände mig studsigt 🤣 jag ville dansa o hoppa o springa o studsa 🤣🤣 on st eriksplan skulle jag ta buss och tanken slog mig att vid st ericksplan bor min ex ligg..shall i meet him as well?  Haha whst the fuck girl!!  men ändrade mig. He is  normally in south france this time of the year. Odds to meet him are low.. nej.. Just fucking drop it ! No tripple adrenaline needed ! 🤣

So i arrived to my sex subject. Jumping all the way.. i wanted to scream but instead hiphoppade mitt på gatan.. kom till dörren o ringde. 1 time. 2 times. 5 times.. He didnt open the door. All my expectations turned  to a black dark cloud and soon i am to turn into hurricane 🌪🌩⚡️ .. really? Are u kidding me? Open the fucking door 😡😠🤬 men jag hann inte visare.. dörren öppnades o han bara tryckte mig mot väggen and voala i got another hot long french kiss.. interesting way to make me shut up 🤣🤣 and most important is that it works 😆

 

My story ends now. I had great time and great sex.. no details if thst part.cause as i mentioned be4 i am not a sex novellist 😏.. and this is a diary.. 

P.s. a new song where i found myself 🤣 "Whos that chick?" Guettas låt with Rihanna "Too cold for you to keep her, too hot for you to leave her" - på pricken me 😆

 
JUL  3  kl 20.54

Finally i found a song about me 🤣 Ne-yo Miss Independent. Tyvärr  låter  Ne-yo som submissive tönt 🤣

Sen till alla som har sett mig här o där. Lägg ner idiotin. Hur många tjejer skriver så till er? " bor du vid st ericksplan ?  " vad förväntar ni er? Att hon sprider på sina ben o välkomnar era kukar  ? Ni är bara jävla lozers som ingen vill knulla. Om jag vet att min granne är här håller jag trutten .. inte söker hen för att hälsa att jag vet. Känner mig arg bara att såna idioter finns. Så lägg ner. Fucking morons. Om vi vill att ni ser oss säger vi det. Annars dra åt 🤬🤬

Hade amazing fredagskväll.. från början till slut..  i was drunk as hell men kunde gå straight.. det var lolapaloza o hela stan var fullt upp .. massa folk ute.. alla hälsade på varandra 🤣🤣 småberusade var vi alla.. minimalt kläder på alla .. var varmt .. before rain helvetet broke  🤭 

 

Kommentera

Publiceras ej