APR 30  kl 20.43

Vad kan man hitta på ikväll?
Den eviga frågan of all times 🤣

 
APR 29   kl 23.58

Dagen började med ingenting. Noll planer o noll förväntningar. Min kk var tyst. Förra helg skrev han typ kl 23.00. Lite förbehållning tack! 😏 så jag skrev in the afternoon - whats up? Och fick direkt svar - ikväll du ska hit. Jag har ordnat något 🤨😉

Först blir jag glad. Sen misstänktsamt. Förmodligen en ny extra dude. He is so predictable 🙄😏 givetvis hade jag rätt. Same shit over again. Jag svarade segt då jag målade fram another lozer with no hair, mullig, desperate, ovårdad dude. Men jag ville ju träffa min kk som är bra if not his hotwife kink 😌

To cheer me up erbjöd han komma lite tidigare för att hångla med honom. Hångla gillar jag i särskilt med mina kk. De är båda blyga haha tittar man rakt i i ögonen börjar de försöka fly 🤣🤣 mitt tortyr verktyg som han dessutom erbjuder själv !

Han var på mig hela dagen. Give me a break !! Låt mig va ! Jag kommer ju ikväll. Hans förväntningar gjorde honom riktigt kåt.

På vägen dit hamnade jag i shopping mall. Girls and shopping malls 😁 köpte lite saker och helt oplanerad köpte dyra skor 🙈🙊 tänkte att om jag ångrar mig gör jag retur men om jag inte köper dem kommer jag inte sluta tänka på skorna 🤣 den andra är rena tortyren 🤣

Hursomhelst jag kom försenad. Vi hånglade lite men han var för hårdhänt. Och det börjar irritera mig. I am trying to be patient men en dag kommer jag explodera. Han har förmodligen glömt hur jag exploderar o senast blev han inte glad 🤣 hursomhelst.. jag dushade. Efter några slunkar av lätt alkohol dryck kände sömnig o hans idiot skulle komma senare så jag sa att jag ska sova. Skiter i hans upplägg. Var sugen o sova i hans sköna säng 😄 i sängen fick jag inte sova för fullt då kk hela tiden fucking smekte mig varje gång jag skulle fälla i djupt sömn. Han viskade hela tiden - sluta göra motstånd, bara njut, sluta kalla folk för ena o andra 🤣, var lydig o gör som han säger, psyka inte ner killen, om du gör som jag säger kommer du bli belönad blabla.

Belönad? Vad är belöningen? "Du ska bli slickad av mig" .. är det en belöning? 🤣 annars vad? "Annars får du inte". Guys om ni vill ge belöning, kanske ni borde använda lite fantasi. Det här är inte någon belöning. Det kommer jag få ändå. Om inte han då finns andra som ställer upp 🤣

Hursomhelst han gick o jag försökte sova med ögonbindel på.Skiter i extra dude. Some moron for sure Tog inte lång tid när iskalla händer landade på mig. For the record jag avskyr kyla 🥶 seriöst? Mitt första fras var inte ens hej utan lite syrt "du har kalla händer". Han gick till köket för att värma händerna. Sen kom tillbaka o började typ massera. Jag kunde inte låta bli att hålla käften. Undrar ju vad gör denna extra dude att acceptera såna upplägg?!

Är du flintskallig?
Nej
Vet du vad jag kallar alla extra killar?
Nej. Betätta.
För töntar, sorts lozers. Ni får inte fitta pga vad ni är o springer desperat att vara extra kille. (Han svarar inte). Hur gammal är du?
35.
På riktigt? Kindergarden ( ska fucking psyka ner honom).
Tänk om du inte får upp. Vad gör du då?
Hans svar gav mig skratt - då han var tydligen redan naken. Han klappade min fitta med halvhård kuk . 🤣🤣

Jag får fniss attack givetvis o ber om ursäkt om o om igen . Fast fucking skratt slutar ju inte. Hela situationen känns idiotiskt komisk. Jag vänder min rygg o hoppas att det stoppar skrattet vilket det gör efter jag pressar ansiktet i kudden.

Han masserar ganska dåligt .. jag får noll vibbar. Bra bestämda händer men fel rörelser känns som om. Sen har jag noll band o låga förväntningar . Ger dåligt paket känslomässigt. Vad gör jag?

Han frågar :
Hur gammal är du då?
Gissa.

Nu kommer hans svar som faktiskt vände hela speler. Han svarar 45.
Titta! Kindergarden bits 😛 now its getting interesting. Alla ju svarar 30-35. De tror att vi kvinnor mår bättre av det. Kanske de gör det. Men jag brur ju mig inte. Men denna exemplar antingen väldigt ärlig vilket är stort plus. Eller han är irriterad på mig o biter tillbaka o det brukar inte extra killar göra . Interesting. De är ju bjudna för att behaga mig. Hursomhelst han väkte mitt intresse o leken ska börja nu 🤺🏌🏋🤸🏻‍♀️

-Man masserar först fötter o sen går uppåt
-ok. Så han börjar massera mina fötter
-vad lydig du är? Undergiven?
-Nej.
-Det tror jag inte. Du beter dig som bitch. Vill du vara min bitch?
-Nej. Jag är inte submissive. Aldrig varit
-Då kan du prova första gången.
-Det tror jag inte att jag vill

Så jag vände mig.. ser ändå inte ett skit o sa att det där funkar inte på mig. Gillar du kyssas? Ja svarar han . Så sätter jag mig på hans knä.
Har du skägg?
Ja, känn på den.
Så han stryker sitt skägg lätt. Jag lägger mina händer på hans huvud - håret finns! Tack o lov. Sen känner på skägget. Kort skäggstubb. Och medans jag försöker känna mig hemmad på något sätt kommer hans läppar nära fast jag var inte redo, mitt huvud gjorde analys av hans kropp, skägg, håret, det han sa innan, hans händer runt min kropp o det...så han kysste o jag kysste tillbaka fast tänkte inte göra det i början. Brukar inte göra då det är jag som ska kyssa först. Men han ville styra.. sen hade han mina favorita typ av läppar, de var kuddiga 😍🤩😍 mjuka sensuella. och kysstes riktigt bra kändes som om vi båda sökte annan slgs kontakr ☺️. Det blev lång hångel. Lite kanske för mycket passion då jag njöt verkligen av att kyssas. Kuddiga läppar är svårt att stå emot. Vi åt upp varandra haha

Det började bli något..och allt gick som det ska om inte plötsligt vill han utföra något väldigt klyschigt. Jag är inte sån person som gillar klische. Han plötsligt fick sina fingrar i mig o började hård försöka mig komma i fontän. Jag skrek o blev arg. Kallade honom for saker o ting. Svårt att syoppa impulser. Då förstod jag att han är inte jätte erfaren o förmodligen gillar porrigt sex vilket jag ogillar. Spel för galleriet!

Min njutning är som fjäder smek. Jag bygger den i små fina steg .. den är som viskning . Som lätt sommar vind. Its sofisticated in a way. Och nu har han ruinerad den genom kliché om påtvingad fontän ! Fontänen kom men jag blev rasande 😤 då måste jag börja om o bygga tillbaka mina fina steg.

Så jag lade mig på sängen, osnäll o beordrade att han ska till mig. Nu när han dessutom förstörde sängen med min piss - jag kallar fontäner för piss. Jag pratade hela tiden. Var sur som fan. Sen märkte att ingenting händer. Han kom inte. Ska jag fucking vänta?

Jag tänker inte fortsätta så. Jag vill inte sa han

What? Även om det kändes att jag vill att han går, men det ville jag tydligen inte. Jag hoppade från sängen mot honom. För första gången vi hamnade bredvid varandra . He wasnt tall which i kind of like when naked. Då vara kroppsdelar är proportionella o fitta möter kuk på samma nivå ☺️. Jag sa - snälla gå inte. Och lade mig på hans kropp som var tränad o fin. Och lugn. Han sa att han är inte tönt eller lozer eller desperat. Han ville ge en upplevelse men om jag inte vill då går han. Han var så lugnt o inte sur men lite sårad av mina ord som han försökte inte visa upp.

Inom några sekunder hann jag räkna ut vad kommer att hända med mig om han bara går nu. Det kommer förmodligen ruinera mig mentalt. Jag kommer aldrig veta hur han ser ut. Kommer tänka på hans kyssar. Kommer tänka på vad har jag missat. Min nyfikenhet kommer inte vara tillfredsställd. Det kändes hemskt! Terrible ! Terrifying! Jag ville skrika snälla gå inte ! Men istället blev det - jag menade inte så. Det är bara försvarsmekanism. Gå inte. Stanna tio minuter (så att jag hinner göra avslut) sen gå. Han tvekar . Då säger jag "please"

Motvilligt lägger han sig i sängen o jag lägger mig bekvämt under hans arm o som liten apa fäster mig runt hans kropp. Vi konverserar. Han är ju ganska dominant i sättet han för sig. Noll undergiven just nu. Först försökte jag förklara i vilken idiot ställning jag är då jag har noll band o har träffat fel män .. bla bla.. men tankar rör sig runt hans läppar.. så småningom blir det mer kyssar och så småningom har vi bra connection.. med lite känslor inblandade förvandlas sex till mer passionerat o ej plastik.

Efter ett tag får jag öm fitta. Så jag säger som det är. Vill inte fortsätta. Det gick ändå för snabbt.. samt han har storlek större men inte gigantisk. Ändå blev det så där öm i fittan. Han rundade upp. Jag var tyst. Game over för min del. Han sa bara - fin kropp har du. Vi ses. O sen gick.

Jag blev lättad. Katastrofen stoppades i god tid iaf 🤣 nu kan jag vara lugn. O jag började fälla i sömn så skönt efter knull.. när väldigt kalla läppar började slicka mig. Min kk givetvis. Kalla läppar på en nyknullad fitta är som paradis, som plåster på såret, som kall dusch i sommarhettan.. vi hade bra knull. Jag kom som fan! Thats the only reason i accept his kink. För att om det går rätt då andra omgången är mycket bättre än den första 😚

Gillade jag extra killen? Ja. Definitivt. För att han inte var undergiven. En till som inte det. Ni är så få. Sen hans läppar 😍 kommer vi ses igen? Tror inte att han kommer att vilja det o med det vad jag tycker är ointressant 😉 nu när jag vet hur han är o min nyfikenhet är tillfredsställd är det lugnt med mig. Det glädjer mig att han finns somewhere out there 😁

 
APR 23  kl 11.18

First thing first ! Först imorse tog jag bild på mig ☺️ har solat igår o brunat mig lite! Hur ser jag ut? Tillräcklig brun? Bilden är ofiltrerad, osminkat o mitt hår är okammat givetvis 🤣 vem kammar håret först när vaknar? Bara hårfetishister 🤣

Fin bild är något alla vill ha i sin profil. Både killar o tjejer. En bild som visar sanna dig och ofiltrerad är din morgonbild! Vet inte varför men mina morgon bilder är alltid bättre än kvällsbilder 😏

So condition nr 1 for a good picture is that u take it in the morning, after you have slept och din kropp är utvilad. Inte efter frukost, utan innan frukost, efter toa o dusch 🚿 the result is always good enligt mig. Ur muscles (if u have any) are shaped up utan att du rns behöver dra upp dem and all kalories are proportionally spread. Fast i mitt fall rumpan är oproportionerligt större 🍑🍑🍑. Ju mer jag tränar den desto större blir den. Men jag ger inte upp (fast nästan gav upp 🙃). Jag vill ha mindre rumpa! och säg inte att stor rumpa är fin. A lie u tell us to make us feel good about ourselves. Åt andra sidan är ni gulliga om ni tänker så 😘😘. "Everything has beauty, but not everyone sees it" 🤣 jag ser typ noll beauty i stor rumpa 😅 dock känner tjejer som älskar när killar har stor rumpa 😳 lät konstigt då det var 2 tjejer i min grupp på universitetet som betraktade manliga stora rumpor som sexiga. Båda gifte sig med killar med liten och normal rumpa 🤣

Hursomhelst, ska fortsätta sola idag för att skitväder är på gång 💩 hade många tankar men de försvann när jag tog bild haha Side effekt I guess 🤣🤣

 
APR  22  kl 17.30

Gårdagen var tröttsamt.så mycket folk ute fast jag hoppades på mindre då det brukar vara mindre folk ute helgen innan lön! Det är någon kulturnatt som pågår denna helg fick jag veta. Vad är kulturnatt? 🤷🏻‍♀️ har de sex medans lyssnar på Mozart? 🤣 eller knullar internationellt? Vet någon vad det betyder?

Efter jobbet gick jag till centralen på Åhléns för att köpa 20den leggings. Hade fin tight klänning..upsatt hår. På super brå humör.. lyssnade på Miracle with Ellie Goldings .. världen plötsligt började få färger. När låten tilltalar mig då är det så världen blir - den blomstrar i takt med musiken and elevates everything in me. Mäktig känsla. Det är som om färger sprutas framför mina ögon och allt runt mig blir magisk glittrande- människor, byggnader, bilar.. och då börjar jag le för att allt detta gör mig uplifting. Något växer inom mig.. En bekant sa till mig att det låter som om jag tagit lsd 🤣🤣 är det så med lsd? Då är adhd en naturlig lsd. Jag skulle inte tagit droger för att uppleva det dock. Inte värt.

Hursomhelst står i Åhléns o kollar väskor. Kommer snorunge. Bokstavligt talat.. snoris.. typ 20. Och ge mig komplimanger.. you look gorgeous.. i just feel like i have to tell u how amazing your outfit is.. jag förstod att killen var ej svensk då han talade engelska utan svensk brytning.. innocent look.. ginger.. 180 lång. Normal kropp.. ungdomligt klädd.. skulle gissa att han var irländsk. är han något med kulturnatt att göra? 😄

Jag tackade killen o önskade trevlig kväll .. men plötsligt kom förbaskade giggles 🤭🤭 ju mer jag försökte hindra dem desto mer ville jag fnittra.. sååå pinsamt 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ han tyckte att det var gulligt o frågade mitt namn o kontakt. Väldigt respektfull. Jag svarade att sorry men jag är gift. Han blev paff då han förväntade inte detta scenario. Married? You know what , it doesnt matter. If you go for it (vad menade han med "it"?) then i wouldnt mind, i am also in.

Vad fan svarar man åt sånt? Killen var redo "for it" även efter han fick veta att jag är upptagen. Trodde att killar utanför hade regler runt hur man behandlar upptagna kvinnor 'I mean I would like if you want.. i would love if..." då avbröt jag killen för att fnittrattacken var på väg att explodera 💣 sa nej o sprang mot rulltrappan uppåt som Askungen för att avsluta fnittrande där. Fan vad jag hatar fnittrar.. JAG HATAR ATT FNITTRA UTAN ANLEDNING! 😐😑😬😅 sånt kan hända mig på jobbet när jag pratar med kollegor. Finns någon därute som har samma problem??

Jag hade faktiskt fin kvinnlig outfit.. not cheap look eller youth look. Utan very sensual look blandat med ghetto cool samt danssteg liknande walking .. med lite gung.. låten Miracle körde jag om o om den kvällen.. till party bytte jag om till mer bitchig outfit. Började på östermalm men avslutade på söder. Östermalm var fullt med kulturnattsfolk 🤣🤣 all folk på östermalm dansar inte utan bara super ner sig. Och världens drygaste vakter finns på östermalm. Så bej jag ska vidare till söder där fanns riktig bra dj ! Till slut blev jag lugn o åkte hem trött men glad 😄

 
APR 21 kl 23.50
Ikväll

Wtf! Ikväll borde vara minst antal folk ute ..lönefredag är ju nästa vecka..men det är mer än vanligt Ikväll.. Inte roligt alls 😡 varje helg något skit.. o nu det här.. sit hemma istället:((

 
APR 20  kl 19.39

Najs med lite sex mitt i veckan .. och nej det var inte ute med orangutanger o myggor o flygor 😁 men jag hade svårt att komma då mitt sexliv var så oregelbundet ganska länge o jag har onanerat för mycket. Dålig kombination 😌 men alltid bra med kroppskontakt o jag hoppas att mitt sexliv återgår till det jag brukade få.

Good sex är något som tillför färger i vårt liv! Så vi måste sträva åt det hållet ☺️

Nu lite ris. Jag fick riktigt kärring brev från bc-are. Någon som fick nej för att han först sa att han är ug o att alla män har ug i sig. Hoppas att han har fel då är det hopplöst för mig 😁 hursomhelst som svar på nej fick jag nedanstående gnäll. Det är så lite man i denna person som är förmodligen från samma region som jag för att jag känner till tankegången som tillhör Mellanöstern.

"Du e en 50 årig kvinna utan barn, tror du jag tar åt mig av vad en så misslyckad kvinna säger till mig haha. Du e 50 år och söker random kukar på nätet. Du e ett misslyckande hjärtat"

Ni kanske tror att jag blev arg?! Nejdå. Indifferent. Givetvis blev det block vilket jag för sällan men vissa är ju såna lowlives at om man kunde skulle man skickat de till Arktis där deras syn hör till.

I ovanstående "påstående" finns mängder av fel. Jag kanske ser ut att jag inte har barn men denna lilla kropp har producerat 3 barn 🤣 tro inte på det du ser!!
Och så kvinnor utan barn är misslyckade enligt imbicillen 😅! Vilken bullshit va 😆 sen att de som söker kukar är misslyckade kan ju vändas mot killar som söker fitta i nätet. Att han som 30årig inte kan ragga ute kan isf vara bevis att han är misslyckad. Jag ogillar när folk saknar logik. Applicera alltid argumentet mot dig först innan du uttalar dig


Fint varm kväll ikväll.. ska ut på promenad i stan 😘

 
APR 18  kl 21.33

Party didnt go well. Passade en tjej istället 😏 tydligen kan jag inte festa med andra tjejer 🤷🏻‍♀️ Ärligt. De festar inte som jag. De försöker ragga o jag är inte där fö att ragga. Vissa är så miserabla att de tar droger. Andra kan inte röra på sig .. jag vet inte. Jag avskyr droger men nu vet jag vad jag avskyr mer.. personer som man måste passa efter de har tagit skit.

"Alla tar droger" är verkligen korkad argument. Många tar inte. Vem vill knulla drogad person? Fucking junkies. Dessutom tjejer. Det borde vara förbud att sälja droger till tjejer. Människans svaghet gör mig illamående 🤮. Ni borde alla kastas i fattigdom o leva med råttor o kackerlackor för att upskatta vad ni har!

En annan idioti pågår. Min svenne till kk vill att jag åker till farlig förort för att träffa en extra kille. Är han dum? Det är han. Riktigt korkad. Att träffa orter utanför deras zon är en sak. Att jag själv går dit, orten som jag vet är skit farligt ! Kl 20.30 på kvällen. Are u born moron?? Jag sa nej. Hellre lever i celibat 🤣 jag hade kk som bodde i förorter . Men han körde mig överallt som princessa för att han visste väl. Vi gillade varandra pga vår diagnos , vi hade kul när töjde våra gränser. Aldrig droger eller annat skit, respektfullt. Men svenskar kan inte om orter. "Du är ju själv därifrån!" Exakt. Därför jag vet att dit går man bara men någon som man känner väl o bor där. Riktigt stupid att åka så där.

Så min kk ändrade sig men då ska det vara annan o jag ska bara acceptera. Vem fan tror han att han är? A pimp? Go fuck urself. Då har jag mina villkor - han ska se ut minst lika bra som han själv är. Inga flintisar. Inga lagom tränade. Inga undergiva eller switch. Inga töntar 🤣 good luck to find someone matching the description😆

Jag får ofta frågor här varför ber jag inte min kk att dra. Jag önskar att jag gjorde det ! Men finns bokstavligt talat ingen som kan tåla mig eller lika hetero som han är. Strikt hetero killar är sällsynta. Manlig. Vältränad. Lång. Bredaxlad. Lugn. Loyal. Super blåa ögon. Ingen fru som stör. Men hans kinks drives me crazy. Om han kunde åtminstone hitta extra killar som han själv. Istället bara töffel o töntar, slavar o ohygieniska. Hittar jag någon som han ska be honom dra. But untill then i am the underdog som biter andra 🤣🤣 och då o då får han lite smaka på my rage. Jag är oerhört grov som person o ibland även han kan få nog. Vi får se.. tror inte att det blir någon extra asshole 🤣

 
APR   16  kl 00.41

Jag måste bara skriva av mig gårdagens grej. Ikväll kan hända annat roligt som kommer förmodligen döda alla reflektioner från igår 😁

Igår blev det så att jag fick mens. Den vill ju alltid jävlas med mig när jag vill ligga 🤣 Väntar hela vecka o dyker upp sista dagen i veckan. Men grejen är att min nyfikenhet var upp i varvet. Jag ville så gärna se killen. Han intresserade mina hormoner ☺️ och jag skulle inte kunnat sova inatt om inte ser honom. Ni förstår väl in which agony i was Så jag skrev att jag har mens men den forsar inte än (vilket var sanning), så om han har ingenting emot då vill jag ses ändå o kanske vi hittar på något. Jag fick svar att det var ok. Yippii 🥳

Jag sket i att killen bodde i förorter. Jag avvisade hjälp att betala min uber. Jag är inte fattig, kan ordna det själv. Om någon vill någonsin betala för min uber fråga inte , bara beställ upphämtning o säg när den kommer 😂 för att jag avvisar annars, tycker att det är billigt att tacka ja till uber som om det är limo som ska beställas. Have some class guys !

Hursomhelst innan jag skulle dit hade jag bokat tid hos manikyr / pedikyr tjej. Sökte faktiskt kille men det var bara tjejer. Tycker att jag skulle gillat om någon av den manliga könet gjorde det. Efter det åkte jag till förorter klädd som värsta nattklubb star men jag brydde mig inte. Planen var först knulla o sen go to party. To celebrate the fuck i was looking forward. Jag tog mig dit kommunalt. Jag skulle annars varit framme för tidigt. Sen gillar jag åka kommunalt när allt rör sig runt o jag kan kolla folk i smyg.

Området jag hamnade i var inte trevligt men jag brydde mig inte. Ganska säker på att hela granskapet undrade om jag gick vilse eller vart ska jag. Hade klackar, ballong kjol, rosa skrikande överdel. I labyrinten av alla radhus hittade jag den som ska presentera den här killen. Det såg inte bra ut utanför. Sunkigt. Men jag sket i det. Jag är uppvuxen i värre living conditions med kackerlackor o möss som kom till o med under täcket när jag sov, mögel på väggarna osv

Dörren öppnas av en mager kille, som säger hej o sen säger att han är tillbaka snart o så stänger han dörren till badrummet. Jag står i hallen som är nästan med köket. Jag tittar runt o förstår att jag har blivit grundlurad 🤣 pojken som öppnade dörren.. var det han på bilden? Han var inte lik bilden. Han hade massa skägg på ansiktet, stripigt känns som om otvättat hår, så smal att det kändes som om han var knarkare eller sjuk.. kläderna hängde på honom på samma sätt när vi som barn provar farsans kläder. Men värsta var hans byxor. Det var fladdrande vida byxor i diversa färger 😅 I bakgrunden kördes musik som liknade indisk asiatisk. Det första jag kom på att han kanske tillhörde hare krishna rörelse?! 🤔

Sen sunkighet inne i huset var bedrövande. Det var ofräscht. Mörkt. Obekvämt. Omysigt. Kallt. Detta hus saknar glädje, färger, ljus o värme Då sa jag bara nej. Nej du ska inte knulla honom. Du ska inte ens prata med honom. Du måste gå. Min kk under tiden ringer o ringer . Jag blev förbannad o skrek "håll käften! Jag SKA gå härifrån" min kk gillar mishmash hotwife-cuckold shit. Tänder honom. 'Kan du ge honom chans åtminstone?" Nej, aldrig i livet. Jag måste härifrån! Känner mig som i buren

Killen frågade mig - gjorde jag något fel? Jag ljög o svarade - nej, jag bara gillar inte området. Sanningen är att han såg ut som idiot i sin outfit, någon slags lozer som tänker knulla mig? A lier! Bilden från 2dagar sen var fejk. Skägget kan inte växa så mycket i 2 dagar. Otränad spinkig kropp. Jag kunde fan bära honom till sängen 🤣🤣 otvättad.. oborstad. Hell no!

Det roligaste var att han hade super duper lås på sin dörr. Tror gan verkligen att någon vill bryta in i detta hus för att stjäla? Stjäla vad isf? Hur kan någon som lever så här kan tänka bjuda hem eller ens vilja sex? For the record jag jobbde dag o natt för att renoveta lägenheten jag bodde i. Blev av med kackerlackor o möss. Samlade pengar o renoverade lägenheten för att känna mig human. Men han verkade ha noll respekt tillsig själv. Hans kropp o kläder såg ut som hans hus. Denna person lade noll tid för att förbättra något i sig. Lazy or stupid

Jag kunde inte festa då festerna inte börjat än. Min kk försökte övertyga mig att gå tillbaka o att allt blir bra om jag bara ger chans till killen som tydligen satt o väntade att jag går tillbaka. Jag ändrar mig inte bara så där. Jag svarade att jag hellre kyssar en groda än hans extra kille val. Han svarade men han är ung o kåt. So what? Jag skiter i hans ålder och om han är kåt då är det för att ingen vill röra honom.

Är jag ledsen? Nej. Glad att jag drog. Och ikväll är jag ute o party .. det enda som man kan göra när har mens 😉

 
APR  15  kl 09.14

Har haft vild inatt.. jobbiga drömmar. Inte ens där finns frid 🤣 jagade o jagades men vägrade vakna. Ni vet vad lucid dreams är? Om inte googla. Jag har haft jobbigt med mina drömmar sedan barnsben. Har fortfarande svårt att somna, vilket många med diagnos har, men om jag somnar antingen känns det som om jag var död under sömntimmar, thrown in a black hole, eller har jag starka drömmar där allt känns som verkligt. Jag kan då vakna med tårar eller gapskratt 🤣 gapskratt älskar jag mer 😁

Innan jag ens visste vad lucid dreams är lärde jag mig kontrollera mina drömmar när det gick åt helvete dvs att det var så verkligt att drömmen blir oumbärlig. Här är var jag gör när drömmen skapar för starka scenarier- i make it freeze ..if i run , i stop.. if i fall i stop.. sen jag vänder mig mot den hemska ser i den o säger du är min dröm. Sen väldigt viktigt att jag vänder sida irl utan att vakna o fortsätter sova.

Att vända dig är viktigt om du som jag tror på att det vänder drömmen. To believe makes it work! Min syster, som oftast ersatt min mamma, lärde mig att bekämpa mardrömmar genom barnsliga instruktioner men jag trodde på varje ord hon sa. först jag skulle lägga en kniv och gaffel under kudden och för den andra försöka vända sig. Under min kudde oftast fanns gaffel o kniv 🍴 🤣 som om jag skulle käka mina drömmar 🤣 Den andra var svårt att utföra för att vända sig i drömmen nör du vill o måste kräver att du väker hjärnan. Hur gör man det utan att vakna? Men jag försökte o försökte.. till slut lärde jag mig på egen hand det som kallas idag för lucid dreams.

Jag kommer fortfarande ihåg första drömmen när jag tog kontrollen. En våg som jagade mig, guess what? i cant swim 🤣🤣, och jag sprang o sprang hela fucking dröm. Tröttsamt. Sen vände jag mig o såg på hög våg som ska slukta mig o döden var nära då sattes på hjärnan o jag faktiskt sa " du är bara min dröm" sen vände jag sida i verkligheten. Utan att vakna. Men första gången vaknade jag efter jag vände mig dock inte direkt för att jag kände makten över min dröm. Och känslan var mäktig. Efter det är jag inte rädd att mardrömma. Sen att det hemska från drömmen kan komma i verkligheten så som det målas i skräckfilmer. Det kan aldrig hända mig för att jag älskar styra. Men jag känner några personer som får den hemska komma till ytan, allt händer ändå i hjärnan, o de blir skiträdda. Lack of controll. De glömmer att det är deras dröm, du äger drömmen, inte tvärtom. Låt den inte komma ut.

Jag ville skriva egentligen om något annat men inatt har jag drömt mycket o vänt mig mycket 🤣🤣 så det blev inlägg om lucid dreams. Faktiskt sällan får jag sex i mina drömmar. Kanske för att sex är bättre irl .. har hänt några sex drömmar but nothing worth to write about. Däremot delar av mina adventures kan reflekteras i drömmen. Och då kan jag reflektera i drömmen genom att konstatera typ - oj, det hände mig o Leo. Drömmar där jag vaknar av egen skratt är sällsynta o de drömmarna kommer jag inte ens ihåg. Bara vaknar av ljudet av min egen skratt 🤣🤣 konstigt men roligt :))
P.s. Kolla låten lucid dreams, gillar mer remix versioner än originalet.

 
APR 12  kl 21.58

Fick mejl från oskuld någon om att ta hans oskuld. Första tanken var bläää 🤢🤮 usch nej. Aldrig! Svarade kort nej o önskade lycka till.. men intressanta kom sen när han tackade snällt o bad mig om råd i hans situation. Vanligtvis ger jag inte råd om inte tillfrågat. Och kanske svarade med hårda ord då han aldrig tackade tillbaka för rådet 🤣🤣

Here comes my reply to this guy "Sluta presentera dig som oskuld. Bete dig som erfaren man o gör ditt bästa så att hon inte märker att du är oskuld !"

När du skriver din status som oskuld känns som om du är gravid eller har sjukdom som gör att du ska behandlas annorlunda som om du ärc princessa 👸 😏 kanske finns kvinnor som tycker att det är het. Det tycker inte jag. När jag var oskuld betedde jag mig som erfaren. Bossade runt som om jag visste o kunde 😂 but i only read the manual 🤣

Många må inte gilla mitt svar men en sak ska ni veta - det var ärligt o utan bullshit.

Helt annat.

Min kk har hittat extra kille som jag normalt avskyr. Avskyr att han letar.. avskyr att de tackar ja. Avskyr att de existerar. Avskyr att ingen av de någonsin frågat mig om jag tvingas dit eller kommer av fri vilja. Avskyr att de är alltid fula gubbar som ljuger om sin ålder. Avskyr att de tar lusthöjande som faktiskt påverkar mig med. Om du inte kan få upp why on earth u medicate to have it up? 🤦🏻‍♀️

Imorse efter lång tjat sa jag ok men vill först veta om det är inte någon jag har dissat tidigare. Kanske någon från bc ?!. Då är det ett nej. Och så skickades hans bild. Jag var i tbana o sen bara kom "holy crap" , vad snygg han är. Egentligen var han inte snygg utan det är bara våren. Jag skulle tackat ja till att knulla man som liknar dvärgkanin i grod dräkt 🤣🤣 därför ogillar jag våren.man vill kopulera sig med vem o vadsomhelst 😅. Jag tittar om o om på bilden o känner att jag har crush på okänd persons bild som visar bara halva kroppen. Han är kanske fet där nere eller har inte kuk.. men det spelar ingen roll när våren är ute o leker med vår kåthet.

Sen att han vill ta det långsamt o dra på tiden är ju något som jag tänder på. Snygg 35 årig som till o med ser ut som 35. O han har MASSA hår på huvudet. Så sällsynt idag. Blond. Med skäggstubb. Nothing special egentligen except att han försökte vara sig själv på bilden. Det gillar jag. Utan fineser. Manligt beteende. Självsäker. Det är som magnet för mig..inte hans utseende utan hans sätt att bara vara sig själv. Kanske gillar jag honom för det ☺️ det är sexigt.. jag är ju bra människoläsare men svårt när jag inte får umgås med honom innan. Min kk vägrar 🤷🏻‍♀️

Det kan gå åt helvete.. för att jag kanske får mens i helgen. Då är det kört 🙄 nu när jag vill så gärna. sen kommer han tro att jag är dryg eller ljuger o det blir end of the story..no fucking.. synd 😏but not end of the world 😄

 
APR  11  kl 13.38

Jag blev utskälld att jag kritiserar killar alldeles för ofta. Jag säger inte emot. Det gör jag och ibland upprepade gånger då samma anledning dyker upp om o om igen.

Min fars metod av att kritisera oss hans döttrar riktades att uppmuntra en rebel inom oss som ska bevisa att han hade fel. Den enda som gjorde revolt var jag. Mina äldre systrar blev förstörda mentalt. Bara starka kan kämpa emot. Så ett sätt att sortera bort alla svaga är att sönder kritisera er 🤣 tål du inte då kommer det ändå inte funka sexuellt. Så betrakta det ett sätt för er att sortera bort mig istället 😁 jag hjälper er indirekt genom att hjälpa mig 😉

Läste kort artikel om bok om oskulda män. En hel bok är skriven om er kära oskulda killar. så att ni kan förstå varför ni är det ! Heter ”Man går sin egen väg” skriven av en forskare Ueda. Har inte läst den o kommer inte. Men vill ni förstå varför ni är sexlösa? Jag var ju oxå ofrivilligt oskuld till 27 men skulle känt mig deppig att läsa en bok om det 😀 Förklara mig varför mår jag miserabel bok. Men jag är ju konstig så bry inte om vad jag tycker! För dem som undrar finns åtminstone en bok att fördriva oskuldens tid med !

Annars går bra med att dissa den där intressanta killen. Ska inte blocka då blir jag ännu mer nyfiken o upp i varvet 😁. Bättre att asexualisera objekten genom att visa vem han är dvs a submissive bitch. Han hjälper mycket att driva bort sig. Vilken duktig vovve han är eller hur 🐕🤣 Han erbjöd sig vara friend. Vilken idiot! Eller kanske jag borde vara glad 😄Tydligen läser han min dagbok o nu vet han att han är xxl idiot. Att frivilligt lägga sig i friendzone 🤣 dont worry dude, u will be in a "good" place soon. Very very soon.. 😏

 
APR  9  kl 16.45

När saker blir alldeles för komplicerade vad gör man?
Svar 1. Glöm de komplicerade sakerna 🙉
Svar 2. Spring iväg från de komplicerade sakerna 🏃‍♀️🏃
Svar 3. Omfamna o gå genom🙇‍♀️🙇
Svar 4. Gör inte ett skit o låt den slucka upp dig.🤤

För länge har jag gillat en person på bc. Eller rättare sagt min inre jag gillat, min hjärna sa alltid - lägg ner! Jag lyssnade på hjärnan o dissade personen om o om igen. Hittade på anledningar. Men varje gång han kom tillbaka mitt hjärta slogs snabbare.

Jag vet inte ens varför. Kan det vara hans ordval. Kan det vara hans lite crazy sätt att fånga min uppmärksamhet. Eller annat. Det går inte förklara varför en person du aldrig träffat men bara läst hans meddelande kan påverka en så stark! Har hänt mig förut förresten

Jag har dissat o dissat o dissat. Komplikationen försvann inte. Jag har försökt bli av med den. Det enda som återstod var att omfamna den o gå igenom tillsammans. Så jag gav upp med diss o tog steg två där vi börjar planera en framtid.

Min förtjusning miskade inte. Tvärtom. Jag ville prata o läsa o kommunicera 24/7. Vissa ord, kommer givetvis inte avslöja här, bara äger mig. Och han är skicklig att använda de ord. Han har läst min dagbok o den är ju som en manual om hur ska jag hanteras 🤣 antar att det är därifrån han får sina kunskaper.

Men sen kom 2 komplikationer. Den ena att han är upptagen man o jag har ju regler där upptagna ska bort. Vilket han vet men försöker övertyga mig om undantag. Men även om jag avvek från den regeln, var komplikation nr 2 värre o egentligen förklarade varför han fann mig attraktiv. Han var switch med stark sub sida kan jag nu säga det. Starkare än dom sida. Och detta är ju en katastrof. Jag bokstavligt talat avskyr all submissive i män. Ni gör mig så arggggg. Jag vill inte se er, träffa er, knulla er, hålla er hand, höra er... därför undviker er som pest! 🤣🤣 men ni alltid hittar mig o jag vet varför. För att min profil utstrålar naturligt dominans, bristvara både när det gäller män och kvinnor.

The saddest of all is that jag har redan fantiserat om knull med den där killen o mitt huvud har vi redan hånglat o gjort hemska saker tillsammansb😅. och så helt plötsligt hans switch exploderar rakt i mitt ansikte mitt i uppbyggandet av åtrån o förväntan av något stort.

Mitt hjärta bultar, min hjärna säger - aldrig i livet. Den tar ju mentala smällen efteråt. Han vill fortfarande ses. Jag är bara ledsen. Jag kommer inte få sexuella utlopp. Redan hatar honom. Jävla tönt. Han önskat ju vara i min dagbok - varsågod asshole! This chapter is about u 😔

Med tungt hjärta gick jag o klubbade inatt. Så småningom raderade jag honom under kvällen. Vi skrev varandra lite o jag ledde honom till avslut som han har svårt att acceptera. Men här kommer de udergivnas problem - de måste följa vad domina säger. Säger jag ät dina skor, då äter du dina skor 😑

På dansgolvet försöker jag undvika ögonkontakt, försöker manövrera bort killar . Hade massa aventyr den kvällen men det är helt annat story 😄 en kille drog min uppmärksamhet då han hade annorlunda danssteg som jag försökte kopiera förgäves. Så småningom blev det dance battle. Tydligen sällan battlas det på Östermalm så vi blev väldigt centrala fast vi var i hörnet. Han var ok dansre menbegränsade sig till 2-3 rörelser. Hans stil var kanske techno eller annat. Jag är fristyler.ändrar mig med musiken. Vi dansade både tät o på avstånd. O varje tät dans ville han ta mig bakifrån för att kunna kyssa mig mjukt på håret o lite ansikte vid örat. O halsen.. det var super skönt att hångla så här. Glömde säga att han liknade faktiskt idioten jag beskrev ovan.. minus 15 år. Han var typ 25. Eftersom jag var klädd enklare antogs jag kanske vara i hans ålder. Han kysste mitt hår mjukt. Höll min hand o vilade sin hand på min mage .. hade kort topp. Han whiskade sitt namn .. o vände mig för att kyssas. Jag vände bort mig. No way! Sen han sa med beundran - alla tittade på oss för att vi var bästa på att dansa. Tydligen händer honom första gången haha , men inte mig. Jag bryr mig inte. Och då tänkte jag att fan vad han liknar den där switch - bc kille. Och ja då började hjärtat bulltra. Vi dansade mer o han var mer o mer smekande vilket i sin tur gjorde att jag började tappa kontrollen, känna värme mellan ben o ville bara svimma i hans famn för att hans händer kändes riktigt sköna . O jag svimmade på riktigt typ för 10 sekunder o då lyfte han upp mig , givetvis,vilket skakade nirvanan jag befann mig i. Men så vänder han mig mot sig o kommer mot mina läppar. Och ja Gud ja! Jag vill så gärna .. all kåthet i kroppen stod på alla fyra o redo. Det där skulle har varit ett kyss som jag ville ge till annan egentligen.. inte denna lilla pojke.. och då min hand går upp o tar stryptag .. mjuk markering... Hans ögon bleknar o jag bara går bort o gömmer mig. Regler är regler. Ingen knull från klubb. Och sorry denna kyss var inte menat att vara din. Men fyfan var det kändes elektriskt att hångla under dans..

Mitt problem är inte borta men det blir det. Men jag kommer inte må bättre av mitt beslut. Det vet jag.

 
APR  8  kl 19.13

Jag lider när våren kommer. I positiv benämning 🌞 Det är vackert med allt som blomstrar men man blir inte sig själv. Idag solen var härlig o varm. Jag satt på bänken i yoga ställning o njöt av solen. Sol är min vän, den är kärleksfull..Havet är lugnt precis som typ av killar jag dras till. Kalla o lugna. Ankor simmar lungt med 🦆🦆Tills helt plötsligt hane jagar honan som springer för livet 🤣 hon springer o springer o han är efter henne o blir förbannad för att hon manövrerar väl. män även hemska som fåglar tänkte jag o log 🤣🤣 han kommer ifatt o biter henne o tar med våld.. 1, 2, 3 ! 3sekunder o han är klar. Fucking snabbis mf fågel 🤦🏻‍♀️😂 vilken lozer! Hon ser inte glatt ut. Givetvis gör hon inte det. Hon hann inte ens komma 🤣🤣 ladies first , asshole!

Sen långt borta ser jag två vita fåglar börjar soft takeoff o graciöst flyga i en perfekt duet. De vackra vita svanar ! Deras kärleks duet capturing my attention för några minuter. 🦢🦢. De landar inte utan fortsätter att flyga o parera i ett perfekt avstånd, så som varandras skuggor. Så vackert! Kärleksdansen.

Vem är du ? Anka eller svan?? Hur gillar du? Jag kan inte vara anka skulle spöat upp jävla loser anka-hane 🤣 rakat av hans fjädrar o låtit frysa i den kalla vattnet 🤣

Helt annan sak måste jag gnälla om. Många idioter här använder uttryck som jag betraktar nedlåtande och jag vill att ni omedelbart slutar med det uttrycket då ni framstår som riktigt korkade. Att vi är här för knull o inte seriös relationship vet alla. Bc är sexsida, ej dejting sida. I första hand sex sen allt kan hända. Vissa av mina krav kan läsas fel. Men jag har sett exakt likadana krav från killar på bc o min reaktion var inte - tror du att vi ska gifta oss?

Att vilja knulla någon med hjärna o inte korkad onecell moron är något viktigt för vissa av oss, båda killar och tjejer. Så uttrycket- tror du att jag skulle leta tjej för relationship här? Tror du att vi ska gifta oss? Tror du att män söker här sina framtida fruar? etc Det är extremt nedlåtande o helt oacceptabelt. Och dessutom har ni idioter fel.

For the record jag blev erbjuden hela två gånger serious relationship från bc killar. Sen att jag inte kände detsamma mot just de två var inte big deal. Några killar här till o med flyttade ihop med bc tjejer. Vad tror ni alla par gör här? De kanske inte hittat varandra på sexsidor men de är här o de gör vad ni tror era starckars framtida fruar inte ska göra. Nämligen knulla!

En skrev att han vill ses o lovar aldrig berätta till någon att jag är på bc . Så det är helt ok att han är här men inte jag? Varför? Pga min kön? Pga mitt civiltillstånd? For the record finns ingen lag som förbjuder varken den ena eller den andra. Känner mig obekvämt att det finns män som tänker så. Ingen tjej här skulle knulla er om de visste hur nedlåtande ni är, hur ni ser oss! Så alla med sån kvinnosyn, ni kan dra åt h*** 😏 ni duger inte för knull heller !

Lite mer roligt avslut .. jag fick meddelande med gratulationer och trevliga önskningar att vinna eurovision 🤣🤣 whaat?? givetvis var det skämt men för första gången insåg jag att vissa mina bilder liknar loreen 😅 det finns liknelser men bara på bild. Det ska ni veta Irl har jag noll likheter.. om inte smal kropp o dans stil. Hon låter musiken gå genom kroppen när rör sig. Det gillar jag med. Bra taktkänsla. Hursomhelst jag fick lite fnissar av liknelsen. Annorlunda sätt att fånga min uppmärksamhet.. bravo 👏👏

 
APR  5  kl 21.03

Alla skriver.. nu förstår jag varför.. påsk ju.. Massa helgdagar. vissa är lediga o andra.. deras fruar, flickvänner, sambo, osv är bortresta.. så ska de söka värsta sex upplevelse.. ons.. eller snabbis.. fast för mig är det likvärdigt sex vare sig snabbis eller ons😅 .. vill ni tömma er ? Köp lösfitta guys! Traumatisera inte andra med primitivt 5minuterssex 🤣 vi tappar ju livsglädje av mens simplicity !

30 sekunder upp.. 10 sekunder utlösning. 30 sekunder ner.. 🤣🤣 att duscha tar mer tid än snabbis knull en gång 🤣🤣 grannens katt jämar långsammare än ni kommer under snabbis 🤣

Våren påverkar.. okontrollerade kåthetsvågor som bara går genom kroppen som elektriskt något. Njutbar. Plågsamt med..Tränar mer. Svårare somna fast det görs utan vår 😂 vet inte vad jag vill.. bara fly någonstans.. where??


Sluta vilja ses för fika o drink.. tror ni att jag är catfish.. then fuckoff. Jag behöver inte er !

 
APR  4  kl 21.18

Fittans doft är härlig! Många tycker att det är tecken på dålig hygien men ni har fel. Ohygienisk fitta stinker medans doftande fitta är feromoner som utlöses av en glad fitta. Som exempel doften i rummet efter sex, en nyknullad fitta är glad o rummet fylls med fittans feromoner 😁

Sovit dåligt som vanligt o kl 5 på morgonen onanerade o kom ordentligt o sen somnade. Sömnpillen min! På morgonen vaknade sent o hann inte tvätta mig. Hela dagen kände doften av min fitta som kom på morgonen o var tydligen fortfarande glad 🤣. Feromoner som bara sjöng 🤣 Man hoppas att ingen runt i kollektivtrafiken märker. Sitter man blir doften starkare ju mer värm blir man utlöses mer doft. Jag gillar allmänt min doft.. den är speciell för mig. Inte intresserad av andras dofter om ni förstår vad jag menar.

Sen kväll.. på väg hem.. tog tåg. Doften förföljer mig i tåget.. gick genom hela tåget tills jag kom till min favorit ståplats. Lite folk o en kille sov. Han vaknar o stirrar på mig. Jag är extremt doftkänslig av mig -. Tre steg från killen stank alkohol. Han stod upp o kom till mig.. whar the fuck tänker jag.. Jag märkte direkt - killen är from the hoods. Droger bokstavligt talat hänger från hans fickor. Han börjar prata med mig o jag är avvisande men inte respektlös. Jag vet redan varifrån han kommer o snart kommer han visa sig mer o mer. Det vet jag. Men han vet inte attjag vet.

Jag sa till honom att han ska gå tillbaka till sin plats o fortsatta göra det han gjorde, dvs sov. Jag är hård o torr i sättet. Han säger nej. Vill han verkligen utmana mig?Jag säger att jag skiter i vad han vill , han får inte det. Han svarar att jag vet inte vem han är o varifrån han kommer. Jag svarar att jag vet för att jag är exakt därifrån han kommer o jag vet att just nu gränsen mellan oss är på väg att brytas o den gränsen FÅR INTE brytas o den gränsen heter.. han kompletterar - RESPEKT. Då förstår vi varandra svarar jag. Du vill inte bryta den gränsen för att jag inte tål disrespekt. Han stirrar rakt i mina ögon. Jag stirrar rakt i hans. Han ser ragg. Jag ser rival.

Just då en kille som är typ från Mellanöstern kommer fram o min "kompis" blir arg - varför stirrar du på mig? Vet du vad jag kan göra med dig? För en sekund tänkte jag om jag ska försvara killen. Men avstår .. blir det eskalering stoppar jag allt då. Just nu vill jag ser how far allt går. Killen blev lite skraj dock o steg av Jag var fortfarande i tåget där alla är tysta o rädda antar jag. Jag kunde stigit av men jag vill inte. Jag han jävlas så ska han jävlas med mig. Hoppas att resenärer inte ringer vakter tänker jag. Vakter är värre än denna kille. Jag har lättare att hantera denna killen som har något värde i sig. De andra har ju inte det.

Vi fortsätter prata. Han vill ha min insta. Jag - har inte insta o bryr mig inte om vad du vill. Han - du ska inte vara rädd med mig , ingen vågar röra dig om du är med mig. Jag - jag är inte rädd, rädsla är för svaga men du ska veta att jag har familj o barn o ogillar det du gör. Han - bryr mig inte om din familj, jag vill träffa dig igen. Hoppas att se dig igen. Jag svarar kort - inshallah. Nu vet han vilken grupp tillhör jag. Risken med att avslöja ditt ursprung är att du vet inte om den andra kommer att bli argare eller mer respektfull. Men jag tar den risken för att jag vill veta var befinner sig han. Friend or enemy? Han sätter sig långsamt tillbaka.. the moment of truth.. han ber om ursäkt för sitt beteende. For a moment i wanted to hug him. The old school.

When u grow up in hoods u always feel like nothing, as ur life is shit.. ur childhood sucks.. u are beaten and hurt but have to keep on going och det enda du vill är att behålla din värdighet för att allt annat är ändå förlorat. Därför respekt , vårt värde, vi håller till at any cost. Titta aldrig ner på de som har inte råd, som kommer från slum. tvärtom treat them as ur equal. No need to pity us either just respect. But also expect someone who will do anything to survive.

After 30 seconds he changed his mind though and came up to me again to tell me how beautiful bla bla bla and i just said shortly - slicka aldrig det du har spottat! Sen jag gick av då det var min station medans vi stirrade som hundar i varandras ögon!

Undrar om det var mitt utseende eller mina feromoner som attraherade honom!? 😆

 
APR  1  kl 23.58

Jag fick inte min adventure igår ikväll.. och försovit mig ikväll. Vaknade nyss.. faaaannnn 😭😭 hade förberett min pink-het-som-fan outfit. Den är så fucking het att killar dreglar som hundar 🤣🤣 skojar inte! Och nu ingen fick se den 😿 jag är arg på mig själv..om vi ses be mig ta på mig min pink outfit , u wont regret it 😁 jag har olika outfit. Olika temor som snurrar i huvudet när jag sätter ihop en outfit.. varje morgon börjar med - vad ska jag ha på mig idag 😃 har lara croft outfit, amazon outfit..den klassiska princess outfit. och det är inte som dräkt utan have that message.. a princess.. a warrier.. a brat ... a bad girl.. femme fatale... bus-ikväll. .. fuck off.. och i värsta fall provar jag ny outfit för att komma på idén om new message 😁

Åt andra sidan är jag djupt ledsen fortfarande. Jag hade sex nyligen. Det handlar inte om det. Det handlar om min andra kk som ghostar mig. Jag behöver hans händer, hans lugn, hans tysta lägenhet, hans sätt att ta hand om mig. Damn it! 😔 nej jag är inte kär. Men hans sätt att bekräfta mig är så genuint. varje ord han säger är ej bullshit för att han pratar sällan, sällan skrattar. Och jag gillar det. Gillar att han drar sina händer över mig medans jag babblar 🗣🗣🤣 fan ta dig S! Senast betättade han en väldigt kort historia o jag tyckte att det var en annorlunda komplimang som jag omfamnade direkt. Jag vet ju aldrig om han gillar mig eller inte, det kan vara att jag är den enda person som säger ja för att ses eftersom han är introvert.. eller tror att han är. För att jag tycker att han blev introvert för att hans föräldrar spenderde lite tid med honom. Hursomhelst..

Han var på kampsport läger typ o hade en tjej som motståndare typ. Hon var utländsk o jag tror att han gillade henne. Vilket är ok med mig. Jag vill att han finner en skön tjej som förstår vilken bra kille han är! Sen säger han att han grep hennes handled o hon fnittrade. Då tänkte han på mig , mina smala händer o fnittrar. Det berättar han medans han stryker
min kropp , under pilliwtalk efter första omgång. . o jag faller oftast i some sort of nirvana när han gör det.. nästan i sömn tillstånd. Men hans ord o jämförelse skakar mig lite så att jag vaknar för några sekunder: Sooo gulligt att någon tänker på mig på det sättet 🥰 sällan folk gillar mig som jag är. Tror inte att någon av mina kk gillat mina konstigheter. De vill bara åt smal fin kropp o måste överleva allt annat obekvämt med mig. Så frasen gjorde mig någorlunda glad, att någon märker mig på det sättet. Jag är säker på att han inte menade ge mig komplimang då det inte ligger i hans natur att ge komplimanger, men han gjorde det genom att beskriva känslan som dök upp. Och det var mig han jämförde henne med! Gör mig lite glad!

Hursomhelst, ovanstående hände för två veckor sedan. För en vecka sedan gick han i celibat o sedan dess ghostat mig. Jag lider som fan o jag har sagt till idioten att inte ghosta mig. Så hanterar man inte kvinnor! Döv känslolös piece of shit! Kommer fucking strypa dig när o om vi ses nästa gång. Fast kanske kommer inte utföra det irl då han äger mig efter 5 minuters motstånd 🤣🤣 men jag kommer att stå emot längre än 5 minuter !! någon här har nämnt att jag inte kan om dominans o att jag bara träffat toffel killar o han är minsann den rätta dominanta. Jag svarade att den enda han kan dominera är en groda 🤣🤣🐸🐸🐸Fucking tönt han är, inte dominant! Jag nämnde det förut o upprepar - till alla killar som tror att de är dominanta. Om hon skiter i din dominans kommer du vara hennes bitch. Dominans utan etkännande är ingenting, zero. Jag har gjort så att så kallade dominanta killar har tappat stånd 🤣 bara för att jag inte erkänt. De är töntar tills proven differently. Men om jag erkänner ändras spelregler. Jag blir inte hans bitch direkt .. han måste bekräfta hans kontroll varje gång vi ses. En dag kanske blir han vek o inte längre starkt att stå emot. Alla ni som tycker att ni kan bara dyka upp o styra mig, ni kan dra 😁😁

Det har hänt något annat men orkar inte skriva.. ska träna nu . Mitt i natten 🤣🤣

 
#adhd, #eldblomma,

Kommentera

Publiceras ej