2 Februari 2023
I senaste inlägget ljög jag 🤣🤣 i min dagbok.. kan någon gissa var ? Du får dejt med mig om du gissar rätt. Du får en gissning. Ger mitt ord o den är stensäker 🤜🤛 obs! Dejt betyder inte knull ifall du tror att du får fitta direkt 🤣

Lekar lekar.. de är roligare än knull knull 😅 skulle träffa min kk förra helg och så säger han att han vill se mig i jeans eller shorts 🤭 han såg bara på bild o aldrig live. Jag alltid kkär mig i klänningar vilket jag gillarmer än jeans.. fast dansar jag i tighta kläder o shorts då det är sexigare.. blev förvånad när han bad mig om det men fine.. hade mörkrosa silketopp o svarta jeans, grova platåskor som gjorde mig 15 cm längre o med det blev jag nästan lika lång som han.. i hotell hissen står 3 killar i ålder 22-25.. en av de börjar prata med mig.. flörtar.. han är svensk.. de ansra två är blattar som mig.. svensken är cocky, blattar vet att svensken valde fel tjej. Jag försöker vara najs, jag ska ju knulla.. och de tre skulle på bröllop berättar svensken.. jaha ska du gifta dig ? Nej jag ät faktiskt ledig. Sen kom min kk o de blev tysta 🤣

Min denna kk är en av de diamanter som jag har hittat. Han gillar lyxigt o jobbar hårt för det. Men någonstans känns som om han delar sig mellan sina plikter som familjeman o behovet att vara älskad. Något jag är inkapabel att ge till någon i samma sitts som mig eller ens allmänt. Det skulle givit honom enorm boost av självkänsla och kanske han hade slutat stänga av sig. Jag gillar mest prata med honom för att han är ledartyp o lugnt.. jag har dock lyckats göra honom arg 🤣🤣 men jag gillar att han är min!

Undrar om någon kommer att gissa rätt.. innan jag avslöjar sanningen
 
3 Februari 2023
Ni kan sluta skicka era förslag. We have the winner and i will keep my word. Den som var mer exakt tog priset.
Intressant att majoriteten svarade rätt men formuleringen var mer precise hos en. Förvånad att ni verkligen läser o kan om mig :))

Trevlig helg o ikväll vill jag gömma mig hemma :))
 
5 Febriari 2023
Fick meddelande från bc medlem som låter ungefär så där - vi har träffats hemma hos mig o du var inte bra. 🤣🤣 om ni kommer ihåg för många månader sedan skrev jag på bc om en kille som jag inte tände på då han kändes som homosexuell. Det var då han skrev mig att ses igen o jag reagerade genom min dagbok samt blockade honom.

This story is lärorik för er killar o förmodligen kommer ni förstå varför ska ni vara ärliga i era profiler.

Denna snubbe bor i årsta. Jag hade ett möte med medelmåttig massör i förorter. Han var svensk. Efter massage utan knull , eftersom den var inte med i mina planer, gick jag till årsta för att träffa en lång vältränad europé . Årsta visade sig vara en håla men värre var när jag såg europe som ser ut som Mellanöstern o bryter 🤣🤣 it was a blind date based on profile description. Never ever again!

Ljuset i mina ögon slocknade direkt. Jag tänder inte på folk från mellanöstern. Jag känner mig bekväm med svenska killar. Antingen pga min uppväxt där hotet kom från mellanöstern utseende män eller är det bara så. Men jag tänkte ge honom chans.

Vi pratade o han var lång o i bra form men han saknade karisma. Killen hade noll utstrålning. Egentligen tråkig som fan. Och lågintelligent. Och dessutom han kändes ej heterosexuell. Jag vet inte varför men jag tänkte hela tiden att han var gay. Vilket gjorde mig ännu mer frigid.

Despite good body structure he was stiff dvs stel i kroppen vilket gjorde att han var klumpig 🤣 vi försökte göra något men hans stelhet o mina tankar att han var oattraktiv, stel o såg ointelligent ut gjorde sitt. Han fick faktiskt stånd o den var bra men jag avbröt med anledning att jag måste gå o lämnade honom med stenhård stånd. Förmodligen tog han piller tänkte jag.

Jag skrev inte i min dagbok om honom då jag ville inte uppmärksamma dåliga upplevelser men han skrev mig då o då olika förslag och senaste var att jag var oattraktiv 👹👺👻 och här kommer lite punkter att fundera om

1. Jag har aldrig påstått att jag är en sån som tilltalar alla. Tvärtom väldigt få gillar mig. Jag är en sån som tilltalar minst normala killar. De som gillar mig har någon form diagnos, med skarpt sinne.

2. Ljug aldrig i era profiler. Verkligheten kommer att ge motsatt effekt, vi kommer inte plötsligt tända på något vi betraktar inte tillräckligt attraktiv. Om han hade multi etnisk i sin beskrivning skulle jag aldrig träffat honom. Än idag i hans profil står att han är europé. He is not.

3. Varför skriva till någon tredje gången om det var ingen vidare knull? Hoppa över o hitta annan, varförspilla energi på någon du har träffat för 2 år sedan o var dessutom dålig? Han är verkligen ointelligent, eller korkad helt enkelt. Och hur fan ska man bli av med sån idiot? Move on u moron !

Det går inte kränka mig genom att kalla mig gammal eller oattraktiv. Kan ni inte förstå det? Jag bryr mig inte. Min diagnos är egentligen räddare när det gäller idioter 🤣 jag blir inte ledsen bara arg att såna idioter finns. Många tjejer blir ledsna och plågar sig själv och får olika störningar. Men mig rör det inte. Jag bara tycker att ni är fucking idioter som tror att jag sitter o gråter o mår dåligt.

Jag tycker att livet är bra! Jag har roligt o lever o skrattar oavsett vad alla tycker. Gör som mig o skit i nollor 🤣🤣
 
8 Februari 2023
Folk med bra sex liv, jag pratar med er ja! Jag vill inte knulla er. Tycker att det är orättvist mot oss som har dåligt sexliv o behöver bc för att lösa våra problem. Vad gör ni här?

Ni är här för att skryta om ert underbara sex liv? U r fucking liers dessutom! Ni vill inte "såra" er partner genom att erknna att hon inte räcker. Istället sårar ni oss genom att jämföra oss med din dumma livspartner som genuint tror att hon räcker.

Har du fitta hemma och dessutom en bra fitta, knulla den. Tror du att vi tjejer har brist på kukar ? 🤣🤣 Men vi vill ha någon som inte sitter o skryter om sin fru vilket är dessutom lögn. Vad fan gör du här med mig då? Provar dåligt sex? 🤣

En gång jag o min kk skrattade ihjäl oss när läste annons här på bc. En dude skrev att han vill träffa en tjen o hon ska rida honom .. han ska jämföra henne med sin tjej som rider som gud. Jag skrev o frågade - får man se hur hon rider? Så att vi ska försöka matcha etalon av kuk ridning 🤣🤣 jag föreställde mig hur hon visar o hur andra tjejer försöker kopiera 🤣🤣 patetiskt att utgå från att han har bästa kukridare. Then fuck off to ur dear cow !

Men jag är ganska säker på att jag rider bättre 🤠 för att jag är vig o intens. Revise cowgirl kan inte många göra som jag gör . Men om han har bestämt sig att hans partner är gud kommer jag inte ens försöka vara bättre. Jag gillar inte tävla mot kvinnor.. bara mot män. Att göra mig bättre än annan kvinna är emot mina regler. När mina kk börjar ha sex hemma försöker jag avsluta kk relation. På det sätt visar jag att jag inte vill vara destroyer.

Så ni med fint sexliv, här finns ingen fitta för er 💔
 
13 Februari 2023
Kan inte sluta tänka på "incident" på klubben där jag tog stryptag i en berusad snobbig ung jävel direkt efter han pussade min bröst ovanpå klänningen.. då tar vakten mig ut för att personalen klagade på mig.på riktigt? Inte killen utan lozer till personal. Ska jag låta någon fucking moron göra så frågar jag vakten. Var var ni? Så säger vakten, blatte som mig, att jag får inte knuffa. Jag sa inte att jag tog stryptag i idioten och jag var egentligen väldigt snäll som inte brottade ner honom o hade min klack upttryckt mot hans värdelösa kuk. Men som sagt, han anmälde mig inte. Det var så här.

Jag stod vid sidan o väntade.. dinglade medans väntade .. skulle gå hem snart.. mycket folk vilket jag inte gillar.. så kommer han , en brunette svensk, bakifrån o drar mig till dans.. ok tänker jag.. han försöker akrobatisera med mig o jag ser att han är påverkad men inte till vilken grad. Så hänger jag på hans hals som apa 🦥 🤣🤣 och han nästan på vägg att ramla o då skulle vi båda varit på golvet .. jag tar risken 😁 men han griper bordet med ena handen o håller sig nästan stadigt.. Sen hans händer var mycket på mig så jag gled iväg o bytte sida.. det var redan andra gången som jag gled iväg o försökte snällt bli av med honom.

Två minuter senare samma person tar greb i min midja o jag är inte arg än.. han vänder mig o jag kommer nära hans ansikte för att varna honom men så dyker jäveln ner o pussar min bröst vilket gör mig fruktansvärt arg o då tar jag grep i hans hals inom halv sekund o drar upp hans ansikte upåt o ser i hans ögon.. men ögonen var helt tomma. Fruktansvärt tomma.. he was like a standing piece of meat... Drogad ? Vet inte. så jag lämnar honom o går till min bas där jag stod innan för att sen bli upphämtad av vakt som känner mig från tidigare. Men Östermalms vakter tror att de ska försvara drogade Östermalm killar. Jag säger killar för att de är verkligen inte män i mina ögon.

Så jag blev utkastat och ingen vakt kunde svara om jag ska låta random dude kyssa mig o bara stå där o le?? Wtf! I alla andra klubbar försvaras tjejer men inte på ömalm. Där ska pengar försvaras. Men egentligen borde de tänka på tomheten de killarna har med sig och personer som mig är bättre än tjejer som sätter inga gränser. Annars skulle han gått till de tjejerna som kastar sig på killar som han, stod redo o i väntan 🤣

Jag såg desperata tjejer som plockades som saker till vip. För att underhålla de dudes. Gratis drinkar o skit..är det så mycket vi är värda nuförtiden? Gratis drink? cheap girls. Och då kan man bättre förstå denna kille som trodde att han får göra vad fan han vill. Men han skulle lärt sig mycket mer om jag släpade honom på golvet o hans fina bakslick moppade golvet 🤣 dock tomheten i hans ögon fortfarande stlr mig på så sätt att jag faktiskt tycker synd om honom mer än arg.
 
 
17 Februari 2023
Så ikväll händer det. Ska träffa pricewinner. Vad tycker ni kommer att hända. Det är ändå inte sex dejt utan bara att träffa mig o se mig. Han som läser min dagbok kanske nyfiken o undrar kanske hur jag är irl.

Lite kort analys ni kan utgå från. Han är i min ålder. Snubben är välutbildad o pratar som hmmmv åra politiker 🤣.. irriterande😤. han har någon form av klass.. men det har jag med.. höginkomsttagare vs låginkomsttagare blir det.. Det som skiljer oss att han har massa fasader .. ungefär som kål / cabbage .. en grönsak 😄 medans jag är som jag är. Oerhört svårt för mig att gissa vad han menar eller menar han det han säger 🤷🏻‍♀️ han gillar undergivna slav-tjejer 🤣

Så vad tycker ni kommer att hända. Kommer jag ens dit eller lurar bara😛 Han har noll förväntningar iaf o det kan betyda att han är osäker om han har sex appeal eller tror att jag är en kille bakom profilen haha ska köpa lös mustasch 🧔🏻 🤣🤣

Tänkte kanske någon kan ge några tips om vad jag ska göra .. vad gör man på såna play-date 😋
 
18 Februari 2023
Slutsats: inga mer såna lekar.
 
22 Februari 2023
Sorry det dröjde med svaret och många undrar vad som hände i helgen. Det hände SKiT 💩😄

först ska börja med att många av er kallar sig för dominanta. Det är ni inte tills någon erkänner er dominans. Utan hennes etkännande är du piece of crap. Så gå inte runt o kallat dig för dominant. Pinsamt ju. Säg att du gillar ta ratten, vara i kontroll.

Mer om trevligare saker. Jag träffade hela två fejka dominanta 🤣🤣 helgen var en höjdare om man tänker på cirkusen jag fick uppleva. Jag är egentligen inte kräsen men har höga krav på manlighet. Samhället jobbar hårt för att göra män töntigare o mer feminina o mer miljövänliga o mer könslösa. Det syns på er killar. Vikingar skulle vält i graven om såg er idag 🤣 såna typer har jag träffat i helgen. Hemskt knull. Men lite underhållande med 😁. Jag kom faktiskt med kille nummer två som förvandlades till min bitch. My "dominant" bitch 🤣🤣

För mig kriterier för manlighet är hårda o nästan omöjliga att upfylla då jag följer min känsla o din kroppsspråk. Jag är skitbra på att läsa människor :) o gillar göra det. Ett exempel, att han gillar rimming eller anuspetande vilket avtändande för mig, erkänn att du vill ha kuk där inte min finger. I min värld finns inga bisexuella dominanta.. ni har ett namn - switch heter det. Tycker att heteromän som gillar anuslekar ska komma ut som bi eller homo. Ni blir ju bitches så snart hon petar anus, hon tar control o du tappar controllen.
 
28 Februari 2023
En tjej gör slut med sin kille eller snarare han hör det för att hon var otrogen. Tough shit va. Har han frågat henne om varför. Nej, han vill inte veta. Det går inte att förlåta ändå. Why to bother? 🤷🏻‍♀️

Ung o dum🤦🏻‍♀️. Fråga! Kanske du får en nyttig information för din nästa relationship. Eller är du rädd att veta att du duger inte i sex?! Då är du lika skyldig o ännu värre än hon då du väljer att inte veta.

Situationen kan vara tvärtom. Jag skyller inte enbart killar. Tjejer kan vara lika dumma. Att vara otrogen är inte ett val utan brist på kommunikation 🗣🫂👥️️

Relationship består av många byggstenar och vissa kan funka o andra inte funka alls. Sällan det funkar på alla nivåer. Nästan aldrig egentligen. Väldigt svårt dessutom att säga vad som inte funkar. Sexuellt kompatibilitet är svårt att identifiera då vi VÄLJER att bli kompatibla först socialt o utseendemässigt. Men all attraktion kan försvinna så snart sex inte fungerar. Sex där vi får green card att vi är amazing.. sex där vi bekräftas..får vi inte bekräftelsen vi längtar efter hemifrån då så småningom fixar vi det ändå. Men ingen alltså INGEN går i relation med planer att knulla runt. Kom ihåg det !

Min inställning till otrohet är inte som andras.. jag hoppas att han haft njutbar sex o härlig upplevelse! Mer vill jag inte veta.. ögonen som lyser är bättre än trogen soffpotatis som har tappat livets glädje o grumpy o irriterad. Livet är kort, enjoy it while u can guys .. givetvis with a certain responsibility 😏 ( inga fucking droger! ☠️)

Så hur många av er är unga o dumma? 🤣🤣
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej