1 juni 2022
Snart är slutet på veckan. Vad kan man hitta på?? Behöver hittapå förslag 🤔

En kille jag vill knulla håller celibat just nu 🤦🏻‍♀️ det är en myth att ni blir bättre i sex om inte knullar. Först idag retade han upp mig o sen när jag blev igång då är han i celibat. Jag lovade att inte knulla honom utan bara ligga i underkläder brevid så att han kan stryka sin hand på mig. Jag älskar hans händer. manligt grepp.. Ibland mjuk o ibland hård. Hursomhelst han sa nej då alla andra gånger "utan sex" slutade "med sex" vilket inte var mitt fel. Jag kan bara ansvara för mina genitals 🤣 han är snygg 25årig diagnos kille. 2 med diagnos är inte så bra egentligen. Men hans händer är beroendeframkallande 👅
 
3 juni 2022
Gulligt med folk som väntar på min dagboksinlägg❤ bc är som twitter, medan i bloggen är jag mer detaljerad.
Igår hände 3 oväntade händelser vilket ledde till att jag var tyst. Först blev jag bjuden på en klubb med en snygg sällskap, det händer snart . Sällskapet dock vill eventuellt knulla , det vill inte jag. Känner mig inte redo. Secondly, jag har fifflat med mina regler vilket kommer leda till knull. Min uppgift just nu är att bli dissad o undvika knull. Låter komplicerat men thats my game. Lyckas jag inte då står jag vid mitt ord😅 och den tredje är att jag hade kodord i min bc profil för att hitta Erik. Och voala Erik hittade mig igår. Erik är någon jag har glorifierad o kanske det är dags att ta ner hans krona 😁 🤴🏼3 cases:)

Jag vet inte vad kommer att hända med alla 3 händelser. Imorgon händer den första och jag får adrenalin kick av tanken hur det kan gå till. Vi är båda "players" , får kickar av lek. Lets the best one win! Och det kommer att vara jag 🎉🎈🎉 han tror att han gör det. Han har fel🤣
 
5 juni 2022
För några dar sen skrev min kk, one of them: "Vi ska ses för analsex". Jag fnissade o svarade "analsex är ok men innan det ska du leverera åtminstone en orgasm" 🤣 tror att han blev sur o reagerade "Jasssååå!" Yes my dear very young man. Jag gillar träffa dig o gillar din introverta själ, dina händer o ditt sätt. dock aldrig exploderat i orgasm. Det betyder att du inte är redo.
Han blev sur o ville inte ses. Litet gräl är hälsosamt 😏 tänkte jag 🤭

Om du har kinks försök inte prova de vid första sex. Alla sexuella upplevelser kräver en gnutta liking/gillavarandra element. Gillar man varandra kan man ses om 5 år o knulla som om man aldrig slutat 👌
 
6 juni 2022
Killar (eller kanske även tjejer) som lajkar min profil och sen tar bort lajken - ni är patetiska🤣 tror ni att det sårar mig? Nepp 🙃 småaktigt!

Igår hade härligt sex ☺ oj, vad han retade mig! Han är någon jag har träffat under senaste 1-2 månader. väldigt speciell. Aldrig sett någon så envis som han. Vilken åsna! Kanske borde kalla honom för i-or 😙 händelsen innan vi sågs gjorde att jag längtade extra mycket för honom. Brukar inte gilla när killar lyfter mig som om de tävlar i tyngdlyftning 🏋‍♂️. Men längtade denna gången. Han är så trygg som en riktig man, vill bara krypa i hans famn o gömma mig där typ för alltid. För att så snart jag kryper ut, lägger sig alla problem på mina axlar. Innerst inne avis på hans fru. What a nice piece of cake she got men hon förmodligen förstår inte värdet av den hon har.

Hursomhelst. Jag kom som fan 🗣🗣 typ i två minuter. Så pinsamt för mig. Önskar att komma tyst 🙊 ! Ska posta min önskning till tomten 🎅🤣
 
7 juni 2022
Dagen är inte slut men jag brinner att berätta. Så mycket händer i huvudet o jag kan bara skriva kort här.
Jag planerar träffa en kille i helgen. Inte redo att berätta varför. Det kommer kanske om en vecka. Vi har aldrig setts förut, bara pratat. Under 5-6 år 🙄 och bråkat hela tiden. Han anklagar mig att vara en drama queen. Och det är jag! Försvinn om inte gillas! Men tydligen det gillas eftersom han kommer hela tiden tillbaka. Jävla tönt! Jag tror att jag kommer att göra något dåligt när vi ses, vet inte vad. Hoppas att det inte finns a baseball bat 🏏 i närheten eller en pistol i rummet 😁 för att om det hettar till ALLT är möjligt.
Men det är inte själva problemet. Mitt problem är något helt annat. Han vill att vi gör rollspel.🤨 Första dagen vi ses 🤦🏻‍♀️. Är han dum? Stort misstag. Stel. Idioti. Kretin idé. Jag har noll band till idioten. Hur fan kan jag spela en roll? All jag vill är att ta en sten o slå hans huvud som är ifylld av frigolit! Och Hur kan han vara med i rollen när han kan ingenting om mig? Men han är i sin drömbubbla. Hotell o dricka bubbel på morgonen o bla bla bla. Tror han att jag stannar så länge? Om jag känner mig rätt blir det ett brainfee snabbt sex där jag följer hans manuscript, kraftigt uttråkad 🥱 o sen går hem med obehag i fitta. Så beskrivs ett dåligt sex då man har bara ont i fittan som memory. Och om han gör något våld även minsta kommer jag sparka honom mellan ögonen. Eller mellan revben. Eller mellan ben. Eller fistar hans anus när han sover. Den sista låter bra. Våld mot våld. Han är anusofob 🤣 rädd att få saker i rumpan. Tar hans oskuld o sen springer iväg som fan 🤣🤣 💨💨🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️ och skrattar hela vägen hem med oscar i handen. Guld medalj till mig 🥇😃

Skämt åt sida. Hur många av er skickar förslag för rollspel till någon ni har aldrig träffat? Ser ni inte hur dumt det är? Nästa gång tänk först att skapa bandet. Extremt viktigt. Du kan få rollspelet senare med hennes viljan att vara det du vill. Även om det finns en viss risk att ni ses bara en gång. Ta den risken istället! Hans argument emot mig var att det har han gjort förut med andra tjejer, de njöt. I dont believe it. De kanske har aldrig njutit till 100? Den kunskapen fick jag för två år sedan och inte av grovt sex. He is just full of shit. Och min fråga tillbaka är - är det därför ingen av de tjejerna är around u idag?? Är det därför din tjej har förvandlats till asexuell? Man behöver inte vara Einstein för att se att något görs fel här. Jag kanske kan ändra situationen för att inners kanske gillar jag honom. Omedvetet. Imponerad av hans tålamod med mig. Så många år 🤣🤣 så många bråk 🤣🤣 och han ändå vill vara my bitch 🤣 och jag gillar när han blir förbannad 😉 arga killar are sexy somehow 😘
 
8 juni 2022
Folk retar sig på 🦧🦧🦧 i min profil. Ni måste vara tacksamma för att orangutanger faktiskt har penis. Tänk om jag kallade er för amoeba proteus! Vill ni vara amoeba istället? 😁 de penisfattiga 🤣 oranga orangutanger är det minsta jag kunde göra för er, härliga fuckers 😛

Jag gillar inte båtar🚤 Gillar inte djup vatten allmänt. Om du vill bjuda mig på en båt knull ska det vara något i MSC cruise fartyg size ⛴. Småbåtar gör mig nervös 😅 dvärgar i oceanen Förstår inte folk som vill knulla på en båt. Det gungar. Det blåser. Vatten skvätter. Inte direkt varmt. U name it. Har inte sett någon annons där tjejer önskar knulla på ens båt. Tydligen det är inte något vi ber tomten heller 😁 Däremot massa män som vill det 🤣 det verkar vara något genderbunden kink 🤭 eller har jag fel? 🙄🤷🏻‍♀️😁
 
10 juni 2022
En kille från många år sedan förklarade att jag var mesig för 5-6 år sedan vilket ledde till att han dissade mig. Vi sågs två gånger. Jag förklarade idag att jag var bara desperat o saknade sexliv 😏 därför var på.

Idag är situationen annorlunda. Jag är nöjd o mätt på sex. Tackar min ex kk för det. Tack D 💋 Springer inte efter män längre o känner mig nöjd allmänt. Nu är jag inte "mesig" för det.

När jag läser andras sex meddelande till mig på bc o svarar inte, jag är ju inte längre desperat o på, då kommer det - du är konstig och man ska hålla avstånd eller undras varför osv Har svårt att förstå vad fan ni vill egentligen? 🤔 En desperat tjej duger ej, och tydligen icke desperat är också fel på 😏

En kille jag brukar träffa sa idag att jag har satt upp plankan så högt att han väljer bort att träffa andra. Negative impact 😁 Hans lojalitet börjar tända mig 🔥
 
11 juni 2022
Fuktigt ute. Hade minimalt kläder på mig. Typ bikini fast shorts i nedre delen.Blev varmt ändå. Ska inte klaga, jag gillar global uppvärmning 🥵😂😂 om den bara syntes lika mycket som det pratas om 🤣
Tog bild på mig med sportbh på, wooppps har jag stora tuttar utan kirurgisk intervention🤣 plötsligt ser midjan smalare ut. Vilken fusk! Samma midja ju🤨
Jag tänkte gå ut ikväll till orter. Har inte varit där på många månader. Eller kanske inte. Beror på hur mycket farligt känner jag mig ikväll 🤣 det är bättre dans där än i de fina områdena.

Uttråkad allmänt. Saknar inspiration. Vet inte vad jag vill. Ni som sprider klyschigt uttryck att äldre vet vad de vill. Är jag inte tillräckligt gammal för uttrycket? 🤣 jag vill veta vad jag vill ! NU 😡
 
12 juni 2022
Kom hem 5 på morgonen. Det var så ljust som om mitt på dagen
🌄 festen var het.70% tjejer och de dansar som fan! Ortens tjejer har sällan komplex. Alla är kaxiga i olika storlekar men med noll dåligt självkänsla. Och det är sexigt! White party är full av osäkra men här är alla queens👑 killar inte heller blyga. Man tar för sig snabbt!

En kille skrev att jag har träffat honom. Jag svarade nej. Efter några ledtråd kom jag ihåg vem det var. Snygg lång kille med stor kuk. Från mellanöstern. Ca 35-40. Singel.ville ses. Ja sa nej. För att han vet inte än men han är homosexuell. Vi hade inte sex btw bara massa trams som i hans värld kallas för sex. Jag kallar det för trams😏 i dont know how to break this news to him 😁. Hur fan säger man? Du, jag tycker att ditt intresse område finns inte mellan mina ben 😂 vill du inte prova dejta folk utan fitta? 🙄 bara som variation ☺ u may like it
 
13 juni 2022
Lite trög start på veckan 🤯 jag glömde berätta om nörden. En kille från sdc, en sida för sex på resande fot dvs utanför Sverige. Fick kontakt i februari. Killen typ 35. Vältränad o snygg men jag kallade honom "nörd" Såg nördig ut. Givetvis blev han paff för att jag beskrev honom på pricken. Bakom alla coola tatueringar o söt ansikte, bilder från gym o kampsport träning stod söt o smal nörd. Inget fel med det btw, har träffat nördar men de inte låtsades vara annat än nörd 😂

Vi konverserade bra. Kompisaktig fr0n min sida. Han sa att jag behöver disciplineras. En europeisk kille från bra familj med kända rötter vill disciplinera mig, en okänd konstig nobody 😁 act of mercy? A successfull rich dude to change my life now? Really?. Sen vaknade Dr Phil i honom. Ursäkta att jag skrattar🤣🤣🤣 "jag läser dig som en bok. Du låtsas vara tuff men du är mjuk o öm på insidan. Många män har sårat dig ( va? när o var? 🤣) för att de förstår inte dig (utom dig tydligen 🤣) och därför du har svårt att lita på män." Kompis vi är på sexsida, här såras ingen. Här knullas bara o sen hejdå. Och det finns bara en i världen som har sårat mig. Inte i mängder. Jag kanske låter alldeles för skörd i min blogg men tro eller ej är jag bara extremt hård som person. Mot mig själv framförallt. Tanken att någon tror att mängder av män ha sårat mig ger mig skratt. Jag kommer inte ens ihåg att jag har någonsin beskrivit mig som "sårad". Det är ett ord som passar sissy. Kanske passar "nördar" som lurades av många tjejer?? Poor poor nörd 💞 hoppas att du finner det du söker
 
16 juni 2022
Vill prata om dress code och varför ser alla, som ska på jobbet på morgonen, trötta o utbrända ut samt i fula sneakers? Varför finns inte klädkod som tillåter ta på sig vadsomhelst ,utom bikini , som gör att en ser bra ut o mår bra?!

prat om contemporary organisationer där allt är fritt är bara i teori. "Zuckerberg o Gates går runt på jobbet i hoodie?!" Då får jag svar att jag får oxå göra det när är lika rik som dem 😤 🤣 they can afford to look leisure.. jag vill gå på jobb intervju leisure style, i shorts sa jag Då får jag svar att ingen kommer att anställa mig. Varför inte? Räknas inte vad som finns i huvudet? Ekonomer sitter ju framför dator hela tiden. Då sa han, du ser sexigt o knullbar ut i mjukis shorts, inte bra för män att se det. Även om jag jag gör det och samtidigt utför mitt jobb då är det inte mitt fel att andra ser min outfit som sexigt? Tror ni att kvinnor i osexiga kläder aldrig knullat på jobbet? Däremot jag har aldrig gjort det i mina fina kläder för att tycker inte att det är sexigt i kontoret. På kontoret vill jag jobba, den inspirerar mig inte till knull! Här kommer bild i shorts 😁 så här skulle jag vilja klä mig på jobbet 😁 Snyggt o bekvämt o glatt o lite festligt ! Why not? 🥳
 
18 juni 2022 del 1
Flintskalliga tänder mig inte🧑‍🦲många kvinnor tycker som jag. Flintskalliga försöker skoja bort fenomenet. "Ska ha peruk på", " har ögonbindel hemma" osv känner en kille som gick på skönhetsoperation o de på kliniken fixade extra hår genom att transplantera hans könshår till huvudet 🤣🤣🤣🤣🤣 så håret runt kuken hamnade på huvudet 🤣🤣🤣 jag föreställer mig alla de kvinnorna han träffat som strök över hans könshår på huvudet och gav komplimanger 🤣🤣 eller stylade o kysste håret 🤣🤣🤣

förresten den killen blev flintskallig ändå. Han tappade även transplanterat hår 🤷🏻‍♀️

Igår natt fick jag ett meddelade från en kille , inte härifrån utan annansida, han ville ses. På bilden stod en flintskallig kille o jag skulle normalt ha dissat honom MEN han hade sån djärv o lugnt samt kaxig och intense blick att jag ändrade mig. Blev nyfiken. Det är något sexigt med blick som låter ditt blod rysa , blir smårädd
 
18 juni 2022, del 2
Hyllning till flintskalliga

Jag gillar att provocera, det är min brat sida antar jag. Många ogillar mig pga starka o kaxiga ord jag använder, "du tar inte hänsyn till det o det o det" ni förstår inte att om vi tog hänsyn till alla när vi uttrycker oss då skulle var o en hålla käften för att det finns alltid någon som är missnöjd. Livet skulle varit så TRÅKIG om vi tagit hänsyn till allt i världen när vi uttrycker oss. Wokism. Kolla Ricky Gervais Supernatural standup. Ni kommer att älska det!

Åt andra sidan finns roligare personer här på bc som "biter tillbaka" och det gillar jag. Så jag fick svar om flintskalliga och undrar nu om det är sant det han skriver. Enligt skribenten : "Vi med lite mindre hår på skallen är förövrigt lite bättre älskare. Vi har inte bara bättre uthållighet och grövre kuk utsn också längre tunga (😱👅😆). Jag vet inte heller varför det är så men det är ett faktum. Vi lär dessutom vara lite smartare än medel också men det är svärt att bekräfta då vi ofta ramöar på trångsynta girls (tog bort ordet han har använt för att inte såra folk med den hårfärgen) och annat man bör undvika. Inte bara för att de är trånga utan också för att de är stöninga. Man vill ju inte ha öronlappsr i sängen."

Så vad tycker ni? Är det så? 😁

 
19 juni 2022
Laddade upp ny bild igår efter ett klagomål att jag hade bättre bilder förut. Vill informera alla att mina bilder är bästa oavsett, förr eller nu 🤣 er enda uppgift är att gilla dem 😁 hoppas att ni klarar minimikraven 😛

Samma bild skickade jag till 39 åringen efter han har skickat mig sin. Det är live bild i hemmakläder. Han givetvis började ifrågasätta om det är min bild. "Missförstå mig inte men 47åringar ser inte ut så". Vad svarar man? Vad fan ska jag göra åt denna observation? Han såg inte heller ut som 39 årig utan mer som 45 årig med tanke på att han gömde mullighet under märkeskläder. Men jag sa ingenting utom att han såg stel ut. Skulle jag sagt att han såg äldre ut? Hans mage hänger o min är fast. Vi är i olika åldrar 🤷🏻‍♀️

Ni ska veta att mitt liv är inte så lätt åldersmässigt. Jag närmar mig 50 fast dansar som 20 årig, klär mig som 25 och har inga tjejkompisar att gå ut med. Mina jämnåriga är varken viga eller smala eller dansiga, de är redan gummor. Yngre tjejer stöttar bort mig för att jag kan vara konkurrens 🤦🏻‍♀️ tills jag nämner åldern då är jag gammal o stötas bort 😐, äldre tjejer tror att jag är yngre o stöttar bort mig eller har jag svårt med gemensamt intresse då ingen gillar det jag gillar..o för vissa kvinnor är det deprimerande att se mig som studsar överallt som 15årig. Det som jag inte gör är att anpassar mig till andra eftersom i grundenär jag en ensam alfa , inte följare utan tvärtom. Jag ser ut som jag gör o beter mig som jag vill. Och det är väl bra men då ska man även acceptera att vara ensam. Det stör inte mig men jag förstår att folk runt omkring tycker att jag är konstig o de blickar är svårt att processa. Jag måste hela tiden stänga av sensorer o tänka på annat för att klara kvällen ute. Egentligen trivs jag bra med mig själv även rent sexuellt men när jag besöker nya klubbar ibland önskar jag att någon står bredvid mig o låtsas vara med mig .. bara låtsas.. för andras skull..

Finns det många i min ålder som känner likadan? Dvs ensam på ovanstående sätt
 
19 juni 2022 del 2
Igår kväll efter långa ja o nej bestämde jag mig vart skulle jag ut. Så plötsligt börjar alla skriva kom hit till solna.. kom hit till Östermalm.. kom hit till söder.. kom hit till Huddinge (?? 🤣) .. till o med arlanda 🤦🏻‍♀️

Synd att ni kommer med förslag alldeles för sent. Jag vill ha lite framförhållning, om ni vill ha kul (vi pratar inte om sex). Hursomhelst jag sa nej till alla o åkte dit jag planerade dvs orten. Hade hodie på mig o sneakers för att jag skulle slå ner dansgolvet. Jag kan ju inte gå i ortens kläder till Stockholm. Hade dessutom Adidas kofta på mig 🤣 en riktig blatte ..

Så ni alla som vill något roligt please be in time with ur suggestions. Ni vill inte se ortens tjej som slår Östermalmsgolv iklädd i adidas o sneakers o tighta träningskläder o sexiga tränilgsshorts 😉 jag slår sönder dansgolvet de fina dansgolv.. undrar om vakter ens släpper mig in 😁 jag behöver någon som äger en klubb i stan 🤔 någon som är villig att göra party roligare o släppa orten in

Kom hem kl5 på morgonen o helt slut. Tror jag har tappat 2 kilos flrra natten 😅
 
20 juni 2022
Folk från tredje världen tycker att europa är smutsig. När jag frågade vad menas fick jag svar för att ni alla knullar överallt på allmänna platser. Fy och skäms på er! 🤣 jag svarade att jag önskar att det var så. I vilket land har du varit o sett det? Jag vill flytta dit😂 Han svarade att han har aldrig
varit i europa men sett våra filmer 🤣🤣 då sa jag att han tittade nog på science fiction. Om det fanns sånt land skulle många flyttat ditt 🤣

Föreställ dig att så snart du går ut, motionerar runt folk o knullar in public places 🤣 tänk vilken drömvärld! Skit i bc o sexsidor, gå bara ut, dra någon naken snygg erigerad kille o börja knulla. Direkt. 🤤 härlig tanke! Nu undrar jag hur kan någon som aldrig varit i Europa o förmodligen hela sitt liv knullat i missionären, kan komma på sån underbar ide om ett sexuelt fritt land ! En gåta 😁
 
24 juni 2022

Sidan har problem. Bilder har problem. Och då laddar jag upp en annons om sex med koncernredovisning kunnig! Dålig timing 🤦🏻‍♀️
Ekonomer är förvirrade över min annons. Hur tänker du ha sex medan vi pratar om koncernredovisning? Jag svarar - use ur imagination! Man kan få erigerad kuk om man pratar om så sexigt ämne som koncernredovisning 🤩🤩! Och jag gillar tänka på annat när tunga ämne diskuteras. Vet inte varför 😄

Finns kurser om det, där trötta otränade uttråkade lärare berättar om koncernredovisning under många dagar. Och då är det inte sexigt eller lustgivande. Därför min idé är briljant. Jag träffar sexigt o snygg ekonom, som dessutom har utfört arbete irl, inte massa teori material. Vi tar på varandra medans studerar ett het ämne som heter koncernredovisning 🤩 tafsa o hångla. Gillar hångla😃 ett sexigt möte 🤩🤩

Men en kille från bc har ruinerat min fantasi om koncernredovisningssex genom att beskriva manliga ekonomer 😐 Jag gapskrattade även om jag har själv universitetsutbildning i ekonomi 🤣🤣 men det var roligt 🤣🤣 den här beskrivningen borde göra ont i hjärtat, hjärnan o till och med kuken på varje ekonom 🤣🤣🤣


"Jag skulle aldrig ens fantisera om att ha sex med en redovisningsekonom eller revisor! På riktigt! Har du träffat någon i verkliga livet(KOMPIS JAG HAR JOBBAT SOM REDOVISNINGSEKONOM 🤭🤭🤣)? Hur kan du - som är en attraktiv kvinna med två armar och två ben i behåll - ens överväga???(BÖRJAR REDAN SKÄMMAS NU NÄR DU SKRIVER SÅ 🤣) Det är människor som spelar golf (NOT ME 😆). Räknar tändstickor(🧮🤣). Samlar på små dockor(🪆🧸🎎🤣). Har lagt alla pennor i exakt ordning(🖋🖊😁). Alla kalsonger i färgsortering i garderoben(🩲🩲🩳🩳🤣). Hade inga kompisar förrän på gymnasiet(🤓🥲🤣). Schackklubben(♟♟🤣). Märker ord hela tiden(🤦🏻‍♀️🤣). Skrattar nasalt genom näsan(WHAT?👃🤣). Har svettopererat fötter och händer(HAH✋✋🦶🦶😁)"

Jag borde kanske träffa fanskapet utan sex o visa att han har fel 😉😉

 24 juni 2022 del 2
💥Vilken katastrof för sexsida som har sabbad bildfunktion?

💥Det största attraktionsfaktor - utseende faktor - är borta.

💥 Vinnarna av den här olyckliga situationen är de som skriver bra catchy profiltext. Det är inte jag 😔 dåligt på texter allmänt

💥 Gillar du blinddate? Då kan du oxå glädjas av situationen. Jag är obestämd när det gäller blinddates. Det är som att köpa presentpåse på glitter - kan vara fynd men kan även innehålla trams du aldrig kommer att använda

💥 Jag lider för att min annons är ute o utan bilder kommer jag inte kunna välja någon. Att be alla skicka bild till kik är inte heller en lösning, det behövs ett verktyg att solla bort innan kik.

💥 Vi ska njuta av solen nu när det är äntligen varmt! Glad Midsommar 🍓🍓🍓🍓🍓🍓
 
28 junii 2022
Äntligen bildfunktionen är tillbaka men fortfarande går ej ladda upp nya eller justera gamla bilder 🙄

Ang min annons. Jag är imponerad av en person här som har förstört för alla andra genom att lära mig koncernredovisning kravlöst. vi behöver inte ses o knulla. Jag är väldigt ovan med sådan sorts hjälp i Sverige. Alla andra som skrev hoppades på knull o påpekade då o då att informationen "kostar" ligg. Många lät jag bli att svara. Jag borde inte ha lagt ut annonsen helt enkelt. Det var fel. Ärligt talat mådde illa. Jag var lite desperat o de facto erbjöd min kropp i utbyte mot kunskap. Även om jag skrev att detta är ej utbyte av tjänster men i själva verket såg det ut som det var det 😖

Men samtidigt triggade tanken mig med, första möte o sitta o plåga honom 😁. Män som är passionerade i sitt jobb är fucking heta. Inte döfiskar utan intensiva med blick o bestämdhet. Jag är svag för ledartyper. Det är så jag föreställde mig iaf. Men istället blev påmind om tjänsten tillbaka, då slocknar allt fin med fantasin o förvandlas till bördan som jag hade svårt att bära. Måste tacka bc för att den blev dysfunktionell under en vecka, annars skulle jag säkert ångrat mig idag. Men nu tack vare den mannen som gjorde allt kravlöst kan jag skita i att ligga med någon pga annons 🖕

Jag kanske inte blir någon koncernredovisningskonsult men jag har nu lärt mig 80% av det genom mejl konversation. Man vill givetvis göra det live istället. Not a big deal egentligen, skulle inte haft problem att slå ihop företag i koncernen. Jag kan till o med konsultera i frågan idag! 😏

Fick en till mejl med återigen bedrövlig bild av redovisningsekonomer 😁 Skrattade 😂😂 de är värsta sex upplevelse, låg sexlust o tråkiga som personer. någonstans börjar jag ifrågasätta om jag är verkligen bra för detta yrke eftersom kreativitet, tänka utanför boxen o fantasiförmåga är mina ace , inte räkna tändstickor o vara fyrkantigt 🤣 jag tycker inte att alla är såna. Och ni är kanske bara avis på oss ekonomer 😛🤪🖕😁
 
30 juni 2022
Vi kan inte ladda nya bilder! Bildfunktionen är helt borta! 😱 Hittar ingenstans!! hur ska jag nu se uppdatering på era kuk bilder? 😮☹😥 Framifrån, nerifrån, upifrån, sidefrån, mot ölburk, med måttstock, strypt i kukringen, sprutande, liggande, stående ...🤣🤣 jag vet inte hur ska vi kvinnor leva utan era uppdaterade kukbilder! 😛 livet känns meningslöst o tomt utan era kukbilder 🤣🤣

Min annons tar jag inte bort för att 1. Den gör många jätte glada, de skrattar o garvar och tackar mig för positiv start på dagen. 2. Jag får fantasifulla beskrivningar hur hemska ekonomer är, det roar mig. Vi borde ta emot kritiken o förbättra oss.. 3. Annonsen biter mig personligen o visar hur lätt kan jag gå över gränsen för att nå ett resultat. Annonsen gav resultat jag ville , då jag fick övergripande kunskaper o intressanta dialog, men att jag gjorde det på sånt brutalt sätt stör mig. Welcome to adhd! Lösa problem åt varje pris. Är det bra? Ja o nej. Beroende vad man sätter på spel.
Två personer har frågat mig runt koncernredovisning o jag känner mig stolt att jag kunde ge svar 🙂

Ska det bli knull i helgen? Det hoppas jag , har vissa planer. men det blir inte någon med ekonomiutbildning 🤣 ni är ju tråkiga älskare enligt bc killar som är ej ekonomer 🤣
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej