AUG   30    kl 20.19
Borta bra

.. och hemma är värsta väder 😁

 

Hade en kort sol o bad semester i södra europa..har bränt mig ordentligt. Har fått några extra kilos då maten var verkligen smakrik 🤤🤤 tack o lov att det var en kort semester annars skulle jag som nalle puh fastnat i dörröppningen någonstans 🤣🤣

 

Varför många söker aventyr när bortresta? För att det är något som kommer inte vara längre än semester?! Eller för att det är småtråkigt annars?! Vet inte. Mig händer saker bara.. helt oplanerad 😏

 

Min favorit avdelning på alla hotell är spa avdelningen. Jag brukar gå dit först för att kolla "folk" 😁 och kolla anläggningen. På detta 5*hotell gillade jag anläggningen men inte så mycket personalen. Ogillar när folk försöker sälja sin skit på mig. Jag vet vad jag vill o hur jag vill i särskilt när det gäller massage. Jag har provat alla  kända massager!

 

personalen bestod av två yngre thejer vars händer såg inte tilltalande ut, en kraftig kvinna som såg lite irtiterad ut samt två män varav en är väldigt gammal man o andra stod på andra sidan, skäggig någon  vars händer såg jag inte. Hursomhelst sa jag "nej" till mig själv o hämtade strandhanddukar.

 

En dag fick jag utspel i receptionen där de erbjöd mig oförskämt högt pris för att boka taxi. Wtf! Det var billigare att boka från Sverige än på plats. Så jag sprang till spa då där jobbade local ppl o såg ut helt galet arg. Kvinnor försökte skicka mig tillbaka men killen sa ok, jag hjälper dig. Han gav mig pris 10 euro billigare än i receptionen. Jag sa - tror du att jag är dum i huvudet? Det kostar 50% biligare om jag bokade hemifrån, hur fan tror du att jag är villig att betala högre pris här än hemma! Han blev arg men ändå lugn. Såna priser finns inte hos oss! Take it or leave it sa han med mer ultimatum. Jag svarade bitchigt - inte intresserad i ditt pris, stoppa den in ur ass. Och gick iväg. Efter 10 steg hörde jag honom kalla på mig - ok du får ytterligare 10 euro lägre pris. Jag svarade - 20 euro är ingenting för mig ! Hejdå! Och gick iväg 🤣🤣 Sanningen är att jag plötsligt under konversationen förstod att jag kan inte ens boka med honom eller vemsom då taxi bilar saknade kortmaskin o jag hade noll kontanter med mig. Så även om han angav mig lägsta priset skulle jag aldrig kunnat betala ändå. Bilen behövdes omgående ju. Han stod där med stor näsa 🤥 och förmodligen kastade massa svordomar bakom min rygg. Jag blev bara fnittrig. Bite me asshole! 😛

 

Nästa dagar gick åt gelvete då han som aldrig satt där plötsligt var där hela tiden. Det blev obekvämt. Han vägrade hälsa på mig. Och jag tyckte att hela situationen är småroligt då jag gick på tårna för att få fluffigare strand handdukar. Och han hade sten ansikte. Jag vinkade kort åt alla varje dag o blev nobbad av alla 😁😁 men jag brydde mig lite om det.

Dagen innan avresa bestämde jag att få massage i spa avdelningen. Min hud behövde förnyelse. Gick till spa o kollade katalogen på egen hand. Jag gillar välja själv ! o då kommer jäveln från ingenstans för att berätt om varje massage. Till mig?! Jag har provat fler massager än den där vandrande dildo! 🤣 vad har du nytt att berätta dumbon? 

Du ska få bra pris från mig, sa han. "10 euro discount". "Är det ett Bra pris? Really? Räknar du bara till tio? 😆" Han blev irriterad. Jag log inombords o frågade - Vem ska massera mig? Jag. Varför du? För att jag är bäst. Vem sa det? Jag. Någon annan som kan understryka ditt påstående? Nej.

 

Det blev lite tension i konversationen. Han var lite irriterad. Jag sa att vi gör det imorgon. Men han sa att han vill helst nu direkt. Varför vill du det? För att jag vet att du kommer att gilla det? Vad händer om jag inte gillar? Då får du andra massage gratis. "Är det ett vinnande koncept att sälja gratis massager 🤣🤣? Han svarade inte. Jag gick iväg o lovade komma om en timme.

Men jag kom inte om en timme. Ville simma i havet o äta gott. Han kan vänta. Asshole should wait tills jag är klar.

Jag kom 2 timmar senare. Han frågade inte varför.  Bara sa gå o bytt om. Jag sa att jag vill se hans händer. Han visade en hand. Jag sa visa den andra. Han visade båda. Vänd dem, vill se båda sidor. Han hade riktiga massör händer iaf. Stora o starka. Jag sa ok, du är godkänt.

Bytte om o när kom ut säger han att flrst ska hans kollega skrubba mig då han gör inte det. Sen ska gan utföra massage. Hela proceduren skulle ta 2 timmar. Jag sa ok. Fick basta flrst hit o dit. Sen skrubbas o tvättas. Sen blev klar o lade mig på relax avdelningen.  Så kommer han o säger att någon annan ska massera mig.

What? Skojar du med mig? Han svarade - om inte du säger att du vill ha mig. Is this a game? Fuckface playing me. Jag blev irriterad o då börjar jag prata obegripligt o mycket 🤣🤣 han försökte stoppa mig men det var förgäves. Jag väljer alltid händer innsn jag bokar massage ! Och han bara - du får se den andras händer. Men jag vill inte se den andras händer, jag har redan valt händerna som ska massera mig.

 

Betyder det att du vill ha mig?  Tricky question. Vilken svin! Han satt brevid o tittade rakt i mina ögon. Jag var tyst. Då såg jag att han var jävla snygg. Såg ut som ung Nordman med mycket hår. Mörk blondin. Men den absolut vackraste var hans gröna ögon. Skägget passade honom oxå bra. Allt detta swishade genom mina tankar.  Så jag svarade "ja". Och han sa direkt, som om han visste, då går du med mig till bästa rummet. 

 

What an asshole! I mean he played me. Dont play a player 😏 u will lose!

 

Massage rummet var snygg.. mörkt med blå lampa. Tyvärr hans händer var mindre goa. Han rörde de flr snabbt och det brukar påverka mig negativt. Det trappade upp alla mina sinne. Muskler spändes o han tycks gillade trilla sina händer genom. Jag gjorde ingenting inbjudande men hans händer hick under min bikini ganska ofta. 

 

Plötsligt blev jag fnittrig.. fucking fnittrar.. jag bad honom om ögonbindel.  Men det fanns inga. Jag fick en duk som jag själv swepte mitt huvud i o låg som en mumie 🤣 det gjorde honom höja sitt tempo o plötsligt ligger något på mitt huvud när han sträcker sig från mitt huvud ner till fittan. Mitt första tanken var att det var hans kuk 🤣🤣 jag hade så svårt att hålla mitt skratt.. wtf! Har jag hans kuk på mitt panna! Omg.. tack vore duken såg han inte att jag log o höll mig till skratt.  Några sekunder senare slig det mig att det var inte alls hans kuk utan hans mage 🤣🤣🤣 jag var mer vältränad overall än han. Han hade bara vältränade axlar o ben. Magen var småpluffsig. 

Hursomhelst massagen avslutades 20 minuter mer än det borde. Och när jag satt på bänken stod han brevid mig jätte nära o frågade om jag gillar dricka. Jag svarade inte särskilt.  Föredrar cocktails för att jag ogillar alkohol smak. Han frågade vilken drink är min favorit.  Jag svarade oskyldig- strawberry daiquiri eller pina colada. Han sa - har du sett restaurangen under bergen vid stranden. Visst har jag det, varje dag ser den vid strandpromenaden.  Han bara - kan vi ses där ikväll, ta drink tillsammans.  

 

Ok det där förväntade jag mig inte. Han är typ 30 och masserar massa tjejer där. Jag sa - kan du inte bjuda dina natasha kunder. Ni gillar ju såna. Han sa - tröttnat på dem, vill träffa dig. Jag svarade inte. Bara gick till relax rum där jag fick fulaste grej - ansiktsmask 🤣🤣

 

Han kom till relax rummet. Vad säger du? Om vad ? Om erbjudandet? Sen kan vi gå hem till mig, jag har en bil. Du vet att jag är inte ensam här och har barn. Lägg ner. "Jag bryr mig inte. Vill träffa dig o prata med dig o annat" jag ville nästan säga - ställ dig i kö om du vill det, finns massa folk innan dig som önskar detsamma 🤣🤣 men istället sa jag bara - Tyvärr inte intresserad.  Han sa - är du säker? Japp, jag kan få miba drinkar här på hotellet. Men jag får inte bjuda hotells gäster på drink på hotellet! Its ur problem!

 

Men han ville inte ge upp. Kan vi ses imorgon?  Jag bjuder på gratis massage. Nej, vill inte. Ok, what about betald massage? Nej, vill inte. Gillar du inte mig? Nej sorry.

 

Varför svarade jag nej? Vem vet? Något i honom gjorde att det blev big fat no ! 🤣🤣 en av grejer som jag inte tål 🤣🤣 undrar om någon på bc vet/kan svaret 🤭

Nu ska jag ut.. orkar inte kolla om det jag skrev. De som irriteras av sättet jag skriver, ber jag snällt att inte läsa. Gnällpåsar 🤣

 
AUG  16  kl 22.22

Vissa konversationer kan vara lärorika 😁 jag var säker på att långtid relationship slutar alltid med dött sexliv. Men min Einstein kk sa att han avslutade sina relationships inte pga dåligt sex . Whaaat??

Hur länge varade din längsta relationship? Han svarar inte. Om ni har inte hunnit skaffa barn då måste det ha varit väldigt kort relationship 😁 då kan jag förstå. Dumbon vägrar svara på frågan 🤷🏻‍♀️

Hade ni sex varje kväll? Ja svarar han. Omöjligt. Såna män finns inte längre 😅 varför lämna någon om man har bra sex? Brist på vad? En av anledningarna var uttråkad snabbt. Sen kom finanser. Wow! Kärlek o pengar ? Män ska försörja kvinnor, det är urgammalt syn men bättre det än hon försörjer honom. Vad är det för jävla toffla?? Blev lite besviken på honom 🙄

På klubben var det vilt. En snygg tjej i tights som liknar träningstights började ta min plats. Jag lät henne.najs outfit on a body with proportional forms. She feels beautiful and she definitivt is. Två gånger yngre än mig o försöker tävla mot mig. Jag är givetvis smickrad. I feel like being challenged 😆 and i would have probably replied on a challenge if not that this girl was musictact deaf dvs hon rörde sig i otakt 🤣 det var småroligt .. poor she! She should have been standing at barstand instead and just looked sexy there. But on the dancefloor her sexiness was not visible.. we all wished to turn blind , to avoid to see her "moves".

A guy, whom i know and who is a good dancer (but unfortunately very submissive type) , was pushed forward to dance with the abovementioned girl but he , who normally throw himself on all, backed and bokstavligt run away 🤣.

She had high heels in the beginning and realised that she cant beat me cause i had a pair of shiny sneakers. For the record i dance even better in heels. Out of nowhere she takes out a bag and pull out of it a pair of shabby sneakers and put them on. 🤣 unfortunately shoes couldnt repair lack of music tact 😂 instead her dance turned into random jumps. And it was almost sweet to see her jumping like a goat. Unfortunately guys around her started to disappear quicker than her jumps 😄

I gave up the idea of being challenged so i hid myself on the backside. On the bench in my skyblue outfit. I felt like someone watching me. I dont know how but some times i just feel eyes on me. Opposite to me stood a vety young girl. She recognized me but i was a bit confused. We met once in cafe opera. I remembered her cause she threw on my face a very funny offer. She said that she likes me and that why she can fix any guy for me . All i need is to point my finger 🤣🤣 i remember thanking her but no thank u, i am capable to pick whomever on my own 🙂. Then she asked me if i am into girls. I said no fucking way 🤣

Nu avbryter jag o ska träffa min kk 👉👌🤣🤣

Back again. Det var härlig knull btw.

Yes.. den tjejen sprang mot mig för att kramas. Hur mår du blablabla Vill du följa med mig till vip? Gratis drinkar? Jag sa Nej tack, det är tråkigt på vip 🤢 vip is boring place to be!

Tycker att det är småbilligt att välja vip pga gratis alkohol.. jag köpte åt mig cuba libre den kvällen o bartender var så generös , vilket händer sällan, att han hällde ut typ 70% rom . Jag blev berusad första 30 minuter sen blev allt borta 😑 konstigt.. jag vet aldrig vilken dryck påverkar mig o hur .. för att det varierar..ena dagen känner jag direkt o andra dagen försvinner allt

Så satt jag längst back o dissade allas försök. Kan de inte dansa med den dansdöva tjejen istället ? 🤣🤣 tanken gav mig fnittrar. Att se flera som dansar i otakt skulle varit värsta gruppstandup 🤣🤣 jag började ha tråkigt när osynliga handen kom bakifrån o drog hela mig från min plats. O så hamnade jag i någons famn.han var jäkla het. Smal vältränad o wow look at his moves. Vi körde söt dance battle med mycket närkontakt 😃

Småprat ledde till att han erkände att han kände igen mig direkt när han såg mig då han är dj själv 😅Jag är tydligen småkänd haha sen kom en fras .. lite smickrande fras .. "jag har alltid undrat hur din kropp känns o nu vet jag att den är lika häftigt på dansgolvet som i mina händer" No shit Einstein 😘 tänkte jag

Jag gick hem o framför NK en kille som kände igen mig kom fram o kramade mig. Nej det blev inte kyss men han lyfte mig lätt och tittade i mina ögon o frågade om jag vill följa med honom till hans lya. Jag svarade kort nej. Han sa synd. vi viknade varandra hejdå o gick var sin väg 🙋🏻‍♀️🙋🏻🙋‍♂️

 
AUG  10  kl 07.10
Mixed

Mycket har hänt men jag ska inte ta upp allt.

Jag höll på att klippa bandet med min ex men det gick inte så bra då han ville ses för att visa mig hur han känner. Men jag var inte med det han vill eller själv ville. Dock hade svårt att be honom fara. Tänk om han gör något dumt?! I wont be able to live with that on my concsiois.

Under två veckor hade jag inte tänkt på honom sen var det dags att klippa bandet tänkte jag. Fredagskväll festade jag o druck lite för mycket så jag skrev till honom som det är dvs att jag saknar viljan att träffa honom, att jag var ledsen men kan inte tvinga mig. Och det var sant.

Han svarade att han inte känner så tvärtom att jag är bra sex o blablabla men han ska inte försöka mer o önskar mig lycka till. Under tiden min massör kk ville ses o jag tackade ja men fick lite dåligt samvete mot den jag gjorde slut med. Det gick ju ändå lätt att bryta bandet. No drama (jag skulle ha gjort stooor drama om han gjorde slut haha)

But sometimes the chain of the events can change the path! Plötsligt kan inte massören ses då hans grandparent är döende. Samt andra kk som jag gjorde slut med tidigt på morgonen, skrev på eftermiddagen att han var ute med kompisar o hade kul.. senare skrev han att han var jätte berusad o tänkte festa, göra si o så . Jag skickade bild att jag var ute.. hade sexigt guldig outfit.. egentligenvar jag ute för att fixa mina naglar.. han blev galet på o bad mig göra några dumheter som jag tyckte var kul.. men hans tillstånd var ovanligt. Han är control freak type...

Hursomhelst jag blev väldigt förvånad.. whaaat? 🤣🤣 because

1. Han har inga kompisar.
2. Han gillar inte dricka.
3. Att han delar med sig.
Vem är han?

Sen skrev han att han fantiserat om mig, vill knulla o vill visa se o så.. berättade om sin fantasi. Men jag svarade inte i början. Vi gjorde slut för 10-15 timmar sen. Men tydligen alkohol ändrade honom o han babblade mycket vilket var inte lik honom. Han skulle dra till golden hits o ragga någon för att han känner sig dominant o vill knulla hårt. Kan du komma till golden? Vem? Jag? Havent we just ended up the shit? 😆

Alltså åt ena sidan gjorde vi slut. Åt andra sidan erbjuder han mig adventure. For the record han är ej adventurous . Inte galet adventurous som jag iaf, he is more like calm adventurous.. han kan inte hitta på saker med pang .. Jag tänkte att om han går ensam till golden i hans condition då är det inte bra. Han är inte lika rutinerad som jag. Jag svarade att jag kanske kommer om jag kan. Han blev exalterad vilket är inte lik honom.

Någonstans kände jag att det måste vara breakup som gjorde honom ta drag i något galet som detta o dricka så mycket. Dock vet jag att han inte trivs i klubb miljöer men var glad att han ville ta initiativet. He is a lonely wolf och förtjänar knull. Apart from that he is a good fuck 😏 om inte hans idiotiska kinks car ivägen.

Så småningom förvandlades vår konversation till mini-bråk. Alltid bråk med mig 🤣 Jag ville att han går till golden själv och kollar.. sen plötsligt dyker jag upp som en överraskning. Medans han ville veta for sure att jag kommer. Han ville planera medans jag ville ha det spontant 🤦🏻‍♀️🤦‍♂️🤦🏻‍♀️ Det gick inte övertyga honom att bara gå dit o ha kul. "Nejdå de kvinnor där är inte smala , inte i min smak, jag ska dit om du är med ". Hag kanske ville kolla honom i smyg? Kanske ville se honom i action? Men han plötsligt ändrade sig o ville inte någon annan. Han ville se andra vilja mig. Tydligen han har inte varit på golden hits under senaste året, det finns ingen material där som intresserar mig 😂

Hursomhelst bråket gjorde mig arg då han lade ner alla planer o bestämde sig inte gå ut alls utan sitta hemma o lugna ner sig. Till slut skrev jag bara ok, gå ut o köp mandariner, citroner, muntabletter, te, choklad o dryck. Jag kommer.

Det var pride helg o från andra fick jag veta att pink var kvällens färg. Så jag tog på mig all pink o såg ut som riktigt barbie docka 🤣🤣 fast more brat style 😄

Hemma gjorde rom-cola blandning o tog med mig. Tömde den ganska snabbt o blev adventurous. Först gick till en klubb som jag hatar o retade vakter 🤣 sen gick till annan klubb o hälsade på de snälla vakterna. När jag gick passerade jag golden hits.. massa medelmåttigt folk, not surprised at all. Och då skrev jag glatt till min kk att jag är där ..

Så svarar idioten - ta med någon därifrån o kom hit.

😠🤬🤬🤬😠🤬 jag blev sååå arg att jag skällde ut honom direkt. Fucking motherfucker! Det var ju därför jag blev apatisk mot dig din idiot o gjorde slut. Han bara skrev - ok förlåt o god natt.

Jag trodde att jag kommer att explodera. Vadå "godnatt"? La han precis på? På riktigt? Jag skrev ingenting. Började springa mot tbana. Jag ska fucka dig din djävul 🤬😠🤬😡 en barbie i kort rosa läder kjol.. rosa jacka, skor o väska o hårband ixå rosa.. så stoppade en kille mig för att ge komplimang. Jag bara viftade bort. Typ försvinn härifrån ! Eller folk som kommer fram för sigg o tändare. Ser jag fucking ut som rökare? Brukar svara "varken röker eller tar droger". Vilken trash!

På väg till idioten lugnade jag ner mig lite. Han lät rädd. Och det borde han vara. Jag var redo att förslava honom 🤣🤣 tanken gav mig gapskratt.. jag var berusad i huvudet men rent fysiskt var jag fortfarande i bra form. Plötsligt kom jag ihåg att jag har glömt hans port kod. Tänk om han sover nu? Jag messade honom. Han svarade inte. Om o om. Sen fick bryta min regel o ringa. Hursomhelst han skulle lämna dörren olåst. Jag kommer när jag kommer ! Basta!

När jag var framme kände jag att nu alkoholen börjar ta över kroppen.. det var mörkt i hallen o förbaskade barbie skor fastnade. Han sov. Jag var kissnödig. Men istället för att kissa gick jag till sovrummet. Hela hans lägenhet doftade gott han har amazing doft maskin! Jag lade mig brevid honom o värme från hans kropp.. täcket. Doften av hans kropp.. allt gjorde mig kåt. Och när han rörde sig o jag såg hans ansikte. Han såg plötslig yngre o fräschare ut. Kortklippt. Fan vad snygg du är! Tänkte jag men sa ingenting.. bubblade något om hans beteende. Han är egentligen väldigt snäll .

Jag försökte ta kontroll över hans kropp, fucking slav 🤣 men det gick åt helvete. Jag fick ett av de bästa sex någonsin då den var känslomässigt laddad från han sida mer än min. Oftast det är tvärtom men inte denna gång. Kanske han har saknat mig.. vet inte. Men vi sov som bäbisar efter knullet. Jag klättrade på honom då o då 🤣🤣

Vi sågs igen igår. Nu förstår jag inte vad som händer. Ska jag göra slut eller vad gör vi egentligen?? Hade vi inte goodbye sex eller ?

 
AUG 5  kl 01.40

För de som undrar o kollar mim dagbok 😄 jag mår bra guys.. har mens denna helg.. har blockat min massör o knullat honom en gång till. Tagit avstånd från mina kk. Känns som om jag har förlorat något mot dem. Vet inte hur kan jag få tillbaka mitt intresse:(( kom med förslag:))

Kommentera

Publiceras ej