8 maj 2022, del 1
På väg hem .. från party.. ingen knull. Vem vill knulla snorungar?? :) 
 
8 maj 2022, del 2

Fick prata med kille som hyllade palme. Han hade fattigt sexliv och average utseende. Gubbig typ. Hade svårt att hitta knull. Boring Dessutom 

En av mina ligg ville knulla ute idag  Det var kallt tyckte jag. Dessutom hade huvudvärk från gårdagens party. Massa folk partajade igår kväll. Nattbussen var full. 

Dagen avslutas med onani. När man förväntas  knulla 3--5 timmar men får ingenting, är det bäst att onanera på egen hand:(( skönt ändå :P

10 maj 2022, del 1

Solade o fick lite brun.. har ni?
Hinner inte svara till alla mejl :(( God bless u all :)) mashallah så många ni har blivit.
Det är fortfarande brist på tjejer på sidan. Killar kolla spegeln om ni vill veta varför tjejer i minoritet. jag menar inte utseende utan anledningen :)

Okända män frågar - vet din man? Det är ett sätt att låta oss kvinnor skämmas. Med tanke på hur stort är gapet mellan killar o tjejer på alla sexsidor borde ni hylla varje kvinna som dyker upp. Lite sämre situation för gifta män eftersom finns ingen brist på er 🤣

10 maj 2022, del 2
Var hos gynekolog.. to my surprise satt där väldigt snygg ung svensk kille .WTF! som skulle undersöka mig. Det blev ingen undersökning. Jag  kände mig obekväm o blyg. Jag fick gå runt i mina fina underkläder o i höga klackar. Vägrade ta av trosorna. Så satt jag på gynstol o kom på att det såg ut sexigare än om jag var naken 🤣🤣 ljus lila underkläder 💜

Det var den nya gynekologens första dag så han ville rådfråga en annan erfaren äldre gynekolog. Another man! WTF! 😬 så sitter jag så där i sexiga underkläder framför två män 🤦🏻‍♀️ den erfarna börjar stamma o blir blyg. Den yngre var mer tapper vilket är sexigt. Jag fick dra lite på trosorna från ovan o de kikade med lampa🧐 i slutet bestämde de att jag kommer dit om två veckor.  Jag bad om kvinnlig läkare nästa gång. Orkar inte med min egen blyghet 😳

Om jag öppnar min fitta framför en man då ska det knullas .. inte undersökas 🤣 båda läkarna var häftigt knullbara ..mindre den äldre då han började blanda ord o stamma o tittade ner på golvet 🤣

Hade sen trevlig sex stund. inte med gynekologer givetvis.  Jag börjar lära mig att komma igen. Det är svårt att föreställa sig mig som inte kan hitta bra knull! Knull finns ju överallt  men den som gynnar mig är sällsynt.  Så ibland väntar jag lång tid o då onanerar jag så ofta att jag glömmer hur man kommer irl. Han upphetsar mig på ett  konstigt sätt. Trygghet som han utstrålar ger mig något jag är inte van vid. He is just solving all problems around sex paying attention to details. for the first time i just need to show up without being worried, double checking. Well organised man. It feels strange as his control measurements awakes more woman in me than a  bitch.inte van vid det. Long ago had i a lover like him! Han är manlig men ändå inte. Något fattas men jag vet inte vad..än.. sexet var gudomligt iaf.  Jag är nöjd 🤩
 
11 maj 2022
Tänkte fylla i under hela dagen min dagbok:
1. Tack alla som saknat mig o min dagbok under två års bc-celibat🙂Jag för nu min dagbok på blogg plattform, eldblommasdagbok. Under frånvaron har jag upplevt en sällsynt orgasm, analorgasm. Hur jag kom dit beskrev jag i februari 2021. Önskar alla kvinnor uppleva det o alla män med denna kink lära sig rätt hur man tar kvinnor dig. Det kräver tillit o mental förberedelse o din intuitiv känsla när hon är redo.

2. Varför öppna profil på bc som varar mindre än 24 timmar? Ni borde piskas:))

3. Svårt att skriva här. Bokstäver hoppar o texten blir mesig. Är det bara jag som upplever det? Det var bättre förut.

Skriver mer senare.
 
13 maj 2022

Skrev i min dagbok idag. Sen läste det jag skrev o blev kåt av egen berättelse. Sjukt. Skrev nyss till mina ex att jag är kåt. Tysta. Den från dagboken vågade inte kontakta. Han kommer bara tro att jag är jobbig 😔 jag var jobbig hela dagen mot honom men han bär fucking svennebanan fasad som gör mig GALET ARG. Imorgon måste gå ut på kvällen, ska dansa tills jag är slut då orkar man inte med kåthet. Problem is solved! Några tips om bra klubbar eller bar med musik? Ogillar när det är mycket folk, gärna mindre folk o bra hiphop musik. Det måste vara lagom folk o plats för dans. Skriv era förslag till stackars mig 😁 innan min aggresiva sidan växer o 💣

14 maj 2022
Sitter på klubben.. dansar o vilar emellan när de kör abba låtar

Någon skrev idag att jag är en kille. Alltså syns inte mina höfter? Efter många konversationer fick jag ignorera honom. För att helt plötsligt att svara till honom betydde att jag är kille skrev han 🤣 vad är det för jävla logik. Jag bad honom kolla min dagbok där står om min blogg men han ville att jag var en kille. Kollade mellan mina ben , ingenting växer där. Tyvärr bara little pussy🤣
Återigen, sluta bete er så att tjejer inte kommer hit. Lagt upp nya bilder för att bevisa att jag inte är en snubbe 🤣🤣

Har ignorerat två profiler men fortfarande ser deras meddelande. Vad är meningen med attignorera 🤦🏻‍♀️
 
15 maj 2022
Solat
Trädgårdsarbetat
Oljat terrassen
Dödat ogräs
Arbetskläder bestod av bikini o stövlar 🤣

Har festat förra natten. Blev lite adventurous. Träffade min ex som inte ha sett på ca 6 år. Blev ett bizzarr möte. Vi kom överensominget sex, just friends. Han är 31 år gammal nu. Jag är inte den jag var. Men han verkar vara samma "nice guy"-type kille. But i have never been a "nice girl"-type. Vi har vuxit isär. 
 
16 maj 2022
Tack ni alla som gillade mitt senaste mode idé , trädgårdsfashion i form av turkos bikini och naturligt smutsiga gummistövlar 😁 vem ska jag sälja min idé? Christian Dior eller Valentin? Hjälp mig välja.

Jag fick flera knull förslag. Har svårt att bestämma mig. Så svårt att jag tappar sexlust. Tilliten är svårt att skapa. Utan tillit är jag "lost in translation". Fucking jobbigt

Har ignoorerat en till kille som var såå spännande att jag blev taggat. Han utmanade mig o car jobbig jävel. Gillar såna. Sen försvinner han för 48 timmar. Och med det försvinner mitt intresse. Another trash. Han skrev igen men jag var brutalt otrevlig. Ni därute ska veta att om ni väcker henbes intresse ska ni avsluta den för att annars är du the old story o helt ointressant. Someone took ur place dude. Dont be a loser next time!
 
17 maj 2022
Skrev en 57årig man till mig. Han vill ta mig hårt, bestraffa o knulla hit o dit o bla bla bla. I hans profil stod det att han är maskuline o manlig o dominant. Vilken utmaning att sätta på plats en sån man. Hur skulle han reagera om jag sktiver att jag skulle moppa golvet med hans kuk innan jag tar stryptag? Its a powerplay. Deal with it. Svaret blev - jag har redan asiatisk tjej på 40 år, dig behöver jag inte"

Let this be a lesson to all men who paint thenselves as masculine and macho. A real man wouldnt reply this?way. Definitivt not dominant man. Han kan lura 40 årig asiatisk tjej men inte mig. Jag skulle krossat hans obefintliga dominans. Sen borde han kolla med läkaren om han har alzheimers för att inte kunna komma ihåg sin tjej det innan man skriver är ju tydligt tecken på tidiga symptomer ..
19 maj 2022
Varför norrlänningar alltid måste nämna att de är det? Jag är invandrare o för mig alla svenskar är just svenskar😅 känns som om det är något jag missar. Har norrlänningar större verktyg eller svans eller annat fördelaktigt som gör att alla ska veta att de är från Norrland 🤣 please enlighten me
 
20 maj 2022
Kurragömma i affären. find me 😛
Sitta hemma o pilla naveln 🙄
Tänker gå ut. Frågan är var. Hade en virtuell bekant som jobbar ibland som dj, bad honom om tips på en speciell type of musik. Och han sa att kan jan tipsa mig bara på ett villkor. Att jag ska ta en kopp kaffe med honom. Jag bad honom "dra". Ingen sätter villkor mot mig! Jag gör det.

Fick svar på min fråga om norrlänningar igår. Svaret kom från finnlänningen 😁😁 att vissa stör sig på dialekter.. i Sverige många stör sig på min invandrarsvenska . Så jag kan relatera till problemet😄 lider med er 😁 join the club
 
21 maj 2022
Kom hem kl 4 på morgonen. Kollade tv o sen somnade. På morgonen såg jag massa meddelande i mobilen.. verkar som om att jag jävlades inatt o retades 🤣 folk är så känsliga nuförtiden..jag borde ha inte skrivit i lagom berusad tillstånd 😅 fick ingen ligg, sökte inte.. fick dansa dock.. o nu har jag värsta huvudvärk 🤯 "drick yoghurt" skrev någon 🍶
Gårdagens hundtema outfit 🐶 även om jag är en kattperson🐈‍⬛

Fick fråga om varför i min annons vill jag höra någons "sad story"? Jag brukade sätta likadana annonser förut . Sad?story ger mig perspektiv samt säger att jag inte behöver vara?så jävla stark hela tiden. Att tillåta sig svaghet borde jag göra oftare men vet inte alltid hur eller glömmer bort 🤷🏻‍♀️

"En klubba att suga" står i en annons. Så avtändande! Kuk för kvinnor är a pleasuregivier . Inte jävla klubba. Att håna kuk är inte ok även om det görs av kukbäraren 😤 have some respect here
 
22 maj 2022
 
Min nya bild var gårdagens outfit. Neon turkos o neon gul. Super vacker på dansgolvet. Du lyser som en stjärna 🌟. Tyvärr gick inte det som jag planerade, thats another story. Resultatet blev att jag promenerade från centralen till tekniska🚶🏻‍♀️ . Adhd är påfrestande, om jag hade vapen skulle säkert gjort något dumt 🤣 därför är det viktigt att lugna ner sig. Stockholm mitt på natten har så mycket liv men ändå känns stel med folk ståendes utanför. Uttråkade. Medans jag hade taggar utåt 🦂 den korta stunden jag var på klubben hann jag dansa med en latino o en färgad. latino var mycket bättre, sen försökte han ta min mobil när jag satt för att jag blev varm i kroppen o försökte coola ner mig😁 skön ung kille , säkert trodde att jag var i hans ålder 🤣
 
23 maj 2022
Fick fråga om jag är a player, typ en som knullar runt😁 Kan svara att jag är a player men utan att knulla runt. Jag gillar lekar men för att den ska avslutas med "player" krävs att han vinner. Inte lätt. Jag ändrar reglerna o anpassar till nya detaljer utan att han vet om det. det krävs två players dvs med player hjärta för att jag ska starta play. Oftast folk är tråkiga, linjal tänkande, fantasilösa. De bästa får leka med mig. De bästa bjöds in utan att de vet om det. Ger de upp snabbt, game over 🙅‍♀️ Lätta games, mentalt laddade. Gillar när killar blir sura 🤣 jävla kärringar 👨‍🌾

Undrar om det finns många players? Många vill bara ses o kolla kemin. Tråkigt upplägg 🤮
 
24 maj 2022
Fick träffa gynekolog igen. Av en okänd anledning fick jag samma kille som förut. Vi båda var förvånade. Det är receptionist tjej som gjorde fel. Jag sa nej till cancer provet iaf, vill inte traumatisera min fitta igen🤣

Så många killar blir arga på mig. De läser min dagbok o kan inte fatta att här finns ingen fitta som sitter o väntar på allas kukar. Valet gör jag. Inte ni. Och när ni blir otrevliga för att ni inte får, sårar ni inte mig. Jag skiter i. Dont waste ur time. I have odd taste.

Jag har skickat "a player" till en kille här men han är så dum, he cant figure it out second week. Jag gillar honom för att hans tröghet är underhållande 🤣🤣 i may fuck him anyway om han fortsätter underhålla mig but first he has to lose 😁
 
26 maj 2022, del 1
Tydligen folk läser min dagbok och det glädjer mig. Men nu har jag hamnat i ett konstigt läge då många tror att jag leker med dem 🤣🤣 och jag vet inte hur ska jag förklara att jag menar det jag säger🤣🤣 jag dör av skratt 😂 vilket idiot läge för mig 🤦🏻‍♀️
Däremot den jag leker med påriktigt  är fortfarande i sin bubbla av ovisshet 🤣 en super trög kille🔊📢📣 but game is not over.. yet.. trevlig svenne. Varför kan han/ni inte vara någon gång mer kaxiga? Varför ska ni vara så trevliga?

Jag gillar även karma lekar- "om det händer på så sätt ska jag knulla honom. " den leken kollar ur ability to react quickly. Långsamma sköldpaddor förlorar vilket är stor majoritet. Killar är fega o tröga. Ett underhållande aktivitet 🤣🤣
 
26 maj 2022 del 2
När man vaknar med känslan i tuttar då är det dags för mens. Snart. Inom en vecka. Utan att veta när.

Gick ut o hade tråkigt. Det är inte bra. Då börjar alla dumheter ju. Jag måste reta någon, mår bra av det. Så retade några jag känner o en som jag inte känner o inte intresserad av att känna. Men han är så söt när blir irriterad🤣 han missade "what if" leken o blev förbannad på mig på kvällen. det var hans chans att få knull men han missade det. jag hade på mig rosa söta outfit som på bilden. Och då säger han att det är han som kör leken o jag är en spelpjäs 🤣 jävla nörd! How dare u? 😂 du var inte ens online! Han är ej härifrån btw. du var sen o missade fitta. Someone else got it.. Var inte sur nu. Fast sååå gulligt är det när killar blir jobbiga🤣 i love it🥰 all kärlek till er som blir lätt förbannade ❤❤ bilden tagen från zara på Östermalm
 
 
27 maj 2022
Fick mens 😒😟🥺😣 helgen är kört. No more words

Man blir kåtare under mens. Imorse försökte att onanera.. behövde det liksom. Det gick inte. Överkänslig klitta o allt tog slut inom 30 sekunder. Sen somnade jag. Dååååligt!! Usel! Hann inte njuta. Kanske så känner killar som kommer för fort :/
 
28 maj 2022
Vädret lider med mig. Skulle lidit mer om det var soligt. Lyckligtvis fick förslag att få sex imorgon YIPPPII och det är inte någon fejk profil utan någon som är bra o kan. I call him "my ginger" 🤣 med ett villkor:om mensen slutar/ avtar. Sugen iaf. Hoppas att dejten blir av. Garanterad bra sex. Ni som inte vågar borde lära er av ginger som tar den han vill!
Skrev i min blogg eldblommasdagbok om sexigaste nationalitet. Hos män är australiensarna på första platsen och hos kvinnor kanadensiska tjejer är sexigaste. Någon kan bekräfta det? Jag håller inte med. Väldigt subjektivt ju. Finns även nationsliteter på andra o tredje plats.

Just det! Det är cl final ikväll. Forza Real 🇪🇸 men förmodligen vinner Liverpoolska jävlar😝
 
29 maj 2022
Jag borde hålla käften 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

Svårt att vara invandrare i detta land. Visste inte att det är morsdag idag🙄 finns ju inte hos oss o jag har svårt att vänja mig till fars o mors o andra dagar.

Igår var mens dag 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ och jag hade mens att fira den med 🤪. finns det sperma dag???

En kille påpekade att det måste vara irritationen som stör mig idag. Det kan man säga. Mentalt var jag redo att knulla 16-20:00 så när klockan visade 16 var jag iaffären o köpte hårolja, suckade djupt medan kassörskan slog in presenten, skulle nu haft sex o kommit tänkte jag för mig 🙄 😁
 
29 maj 2022, del 2
Imorse onanerade o sen somnade. Sen vaknade drack te. Sen gick till sängs igen och.. onanerade igen..somnade om med kudden mellan ben 🤣🤣 inom 10 timmar fick jag tillfredsställa mig tre gånger. Saknar mina kk. Lugnt sex är som plåster på såret. Många killar vill bara ha det hårt. Brainless sex. Man ska blanda, morons. MIX. Enbart hård är idiot-sex

Första gången i mitt liv drack vin från kl 12 till 17. Efter första glaset av bubbel blev ur i huvudet. Sen kunde inte sluta skratta. Man blir så jävla töntig av alkohol ! Det var mycket vin 🍷🍷🍷🍷🍷😅
 
31 maj 2022
Lite förvirrad idag. Fucking regn dessutom 🌧🌧
har pratat med en kille här som sen försvann o dök upp på kik. Vi har pratat under 2-3 veckor o jag var oförskämt otrevlig. Idag fick jag veta att han på kik är inte den från bc. Irriterande fact. Sammanträffande kan vara felaktigt. Känner mig lurad samt nyfikenheten äter upp mig.den profilen o jag hade a history för många år sedan 🤣

Du som hade i ditt nick "hunger" måste hitta mig o skriva. U moron should thank my rules. Du har tagit bort din profil men du vet väl vad kommer att hända. Även om du klarat genom reglerna o sammanträffande egentligen räddat dig, har jag begränsad tid för mitt erbjudande. En vecka borde vara but i extend to one month. 30 juni is a deadline. After that u will start over from zero cause u lost the game. Rules are rules. u r such a piece of 💩💩💩 🤣

Jag vet att jag låter crazy. So be it! Man lever en gång 🎰🃏🎲🎯
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej