3 september 2022
Wow! Vilken knull jag fick igår ☺☺ i 6 timmar. Mina båda ex är tillbaka😏 o ingen haft annan under tiden vi bråkade. Återstår den tredje exet 🤣 komsi komsi 🤣

Har fått meddelande från min annan ex, för 6 år tillbaka. Han är på bc. Och numera gift , har 3 barn. En kille som skulle aldrig knulla runt när gifter sig. Och det har han inte gjort. Än. Men nu på bc för att undermedvetet vill han göra det han avskydde en gång i tiden. Han letar efter spänning. Det är tredje kille som tyckte att jag var avskyvärd men nu är den själv i samma sits. Märkligt 🤣

En grej gillar jag med att prata med mina ex o det är att lösa upp olösta frågor..så jag frågade Frederik om han kommer ihåg när jag gav honom en stark o smakis örfil. Så stark att han som jag red då o såg på när han är avslappnad till hundra o med glatt ansikte, då får han hårt slag på sitt vackra ansikte. Sen med ena handen lyfter han upp mig för att kasta på rygg o hans knytnäve går på väg mot mitt ansikte när jag sätter min fot akrobatiskt under hans käk o drar honom åt motsatt håll. Då stannar hans hand o för en sekund står vi stilla i denna omöjliga position. Han är vältränad o var professionella i fotboll tror jag. Vi såg ut som statuet där Herakles försöker slå Nemeas Lejon 🤣

Hursomhelst han visste inte vad det handlade om. anledningen till örfilen var att an valde bort mig för att träffa en annan tjej.sen när de sågs var det katastrof då han gillar inte mulliga så han kom tillbaka. Men jag var fortfarande så förbannad att han inte kom undan så lätt ändå. Därför idag skrev han "du är alltid spännande, jag har alltid tänt på dig". Och ni kanske tror att jag nu träffar honom. Nej. Han gjorde mig förbannad igen.. och jag bad honom att fara. Men ganska säker att han kommer tillbaka för mer om något år. Maybe i will say yes then. maybe i wont. Vet inte. Jag ville träffa honom men så snart jag blir arg vill jag bara strypa honom 🤣🤣 men nu åtminstone vet han varför fick han en smaskis örfil .. och hans styrka .. lyfta mig upp med en hand o kasta på sängen som om jag var en fjäder. Sen försöka slå tillbaka... imponerande reaktions hastighet. Hos oss båda.

Och nu vill jag att han ber om ursäkt för alla assumptions han gjorde om mig , precis som de två andra gjorde, nu när de är själva på samma spår..en sak ska ni veta! Gör ni det en gång kommer ni aldrig att sluta. Too much excitement and adrenaline 😇
 
10 september 2022
Har funderat på att ju mer man jobbar desto mindre har man ork o lust att knulla! Betyder det att mindre jobb skapar bättre sex? Från samhällets o nationalekonomisk synvinkel är det inte så bra! Då skulle vi jobba mindre men haft bättre sex! 😁

Om båda jobbar och då o då har lust att knulla då ska de synkronisera sina lust, vilket oftast är inte fallet. Dagen han vill knulla , hon kan säga nej till. Och dagen hon vill har han inte lust. Det där "nej" har stor psykologiska konsekvenser när vi relaterar sex till negativt något. Ska vi knulla ikväll? Nej inte ikväll. Woops! Så småningom slutar vi ens fråga. Sex = nej. Och då börjar vi förtrycka sexlusten för "kärlek, familj, stabilitet"s skull.

Ett sätt att lösa problemet skulle varit att få ett alternativ. Om du inte kan finns annan. Och då vill jag att det finns databas på lediga kvinnor och män. Ungefär som i appen som matchar dig partner för padel 😁😁 "han/hon vill inte ikväll kan någon "hjälpa"?" 🤣 Be my partner for tonight!

Problemet med denna lösning är "för mycket spänning o adrenalin". Du kanske slutar ens fråga din partner eller önskar att den vill knulla! Du får mycket mer spännande sexliv men förmodligen leder det till försämrad relation med din partner.

Det blir moment 22..antingen-heller.. vad väljer man då? Hur löses problemet? Vilka kan svaret? Jag kan 🤣🤣 kan du?
 
 
20 september 2022
Svårt med tider nu när jag jobbar åt andra. Hur stackars ni har ert sexliv när ni jobbar? Blir trött på kvällen o slocknar direkt.

Var ute o festade en kväll. Någon från bc erbjöd mig att ses vilket jag tyckte var spännande eftersom han ville festa. Men allt avslutades snabbt so snart han bjöd mig på... fucking drugs.. knulla med droger i blodet?! Vilken idiot! Jag borde ha ljugit o tagit hans namn o hotell o skickat dit polis. Fucking junkie and trash! Hur kan man undvika såna! Tänk om jag gick dit 🤮

Festen blev galet o fylldes snabbt .. det fanns så mycket folk att det gick inte ens dansa utan att trampa på andras fötter 🤣 så jag bestämde åka hem. Stod i Tbana när fick kik från en av mina som vill ses. Klockan var 1 på natten o jag hade festkläder på mig. Men ändå ville jag inte hem.. i was horny 🙈🙊 han lovade oralsex o jag behövde inte göra något alls 😁 bra deal! Tänkte jag. Jag fick som det lovades. Tror beskrivning som äta fitta var det han gjorde 😅 tills jag kom. Sen gick jag hem. Lite glad men inte fullständigt tillfredsställd. Utan hångel o kyssar o penetration sex fanns tomt rum kvar men man förstår det dagen efter. Det där ofullständiga satisfaction. Halvvägs.. ni kanske undrar varför jag inte gjorde det. För att just den delen dvs hångel o kyssar gör jag inte med alla. Jag kan träffa samma person tio gånger och fortfarande vägra den delen.. och med vissa går det bra direkt. Vet inte vilka kriterier gäller då jag förstår inte själv varför vissa är godkänd direkt o andra inte.

Nu ska jag försöka rätta till felet o finna någon som erbjuder sexual helhetslösning 🤣
 
24 september 2022
Blev bjuden på shots! Såna som jag aldrig provat. Fireball cinnamon 😋 det var som att äta tacos eller väldigt stark spicy mat 😁 men ännu roligare var det att jag blev extremt skrattig. Att shotta var kul men effekten försvann snabbt.

Den jag shottade med var väldigt erfaren shottare o han varnade mig att kommer att slockna snabbt. Och om det händer kommer han utnyttja the moment 🤣 eftersom jag är oerfaren shottare trodde han att jag kommer att spy om shottar fort. Massa instruktioner om shots. Is it such a big deal?🤭

Jag blev snabbt kåt .. och det var kul att hångla med någon jag faktiskt gillar. Och jag gillar hångla ! Sexigt.. oerhört fireballish hångel 🔥han var hård typ redan i hissen 🤣 men vi tänkte dra på tiden .. fick en till hallon något dryck med alkohol. Men shots var godare. Det intressanta är att jag inte blev bakis dagen efter 🤨☺ vin ger mig huvudvärk på morgonen.. hursomhelst jag blev kåt ja men hade svårt att komma. Känns nära men svårt med avslut. Jag kom efter 3 timmar 😂 men vi hade super kul under de timmarna.

att shotta är en kul grej .. o jag undrar vad mer kan jag shotta ?? Bring it on 😈
 
26 september 2022
Det var kul! Först på söder o sen nära drottninggatan. Jag hade riktigt snygg outfit som tilltalade underworld ghetto och backslick Östermalmare🤣 att dissa är så kul! På söder kom fram 23årig, min kompis vill prata med dig, o petar på annan snorpojke som tillhör orter , sitter kaxigt o ler mot mig. Jag frågade , är det han i mitten som ler. Ja det är han o han gillar dig. Jag log tillbaka, sträckte handen med lång o tydligt fuckoff finger. Från orten till orten, ett meddelande som går inte att missförstå 🤣🤣
I klubb nummer två var det roligare då där fanns inga snorisar utan folk från 30 o uppåt. Jag har aldrig haft så mycket kul med en kille som tog mig upp hundra gånger. Han var vältränad i tight vit tshirt. Vi knull dansade. Mycket folk mest kvinnor kom fram för att beundra min outfit. Men egentligen det var jag som glittrade, ibland får jag glowup från ingenstans. Jag satt på killens rygg o axlar, bakifrån o framifrån 😂 han var i topp form. Sen när jag vilade kom fram en kille med frågan om jag ger honom tillåtelse att dansa tillsammans. Jag kollade på honom o såg takten, svarade ja. Då drog han mig upp till det som kallas för vip. Där sitter typ "business class". Så dumt att sitta där som dockor. Hursomhelst min nya partner dansade Mycket bra. Han behärskade sin o min kropp på proffsigt sätt. U have a dancing body girl. R u a dancer? O så började jag lyftas upp igen o blev fnittrig för att kille nr 1 stod o kollade på oss as a sad dog 🐶

Jag sprang ut för att snabbt försvinna men kille nr 2 sprang efter mig. Wtf? 🤣🤣 det visade sig att han är dans lärare o var fascinerad över mitt sätt att röra på mig. No shit tänkte jag. Jag var framröstad som bäst på dansgolvet många gånger. Det tog mig lång tid att dissa honom men det gick. Jag sa att ikväll han o jag kommer inte att knulla. Punkt. Tio minuter senare sa jag samma frasen till backslick östermalmare som var typ 25 , vi ska inte knulla ikväll mon cher. Next time 🤣 det var lögn men gav honom skratt o mig lätt avslut.

Att dissa är kul o kan göras på många sätt. Viktigt to have sense of humor ☺
P.s. utan redigering ..
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej