1 juli 2022
Ska knulla ikväll eller så han kastar ut mig direkt 🤣 sparkar ut mig på studs 😅
I know the magic word that can make him want to call me whore. To hate me. But he wont call me whore cause he is a gentleman. A Real man. Old school. He will simply use our deal 😑 no sex deal

On the other hand i wanna get laid. So i might first get laid and then say the magic word 🗣🗣🤣 but then he wont drive me and ask me to leave🙄🙄 leave where in the middle of nowhere? 😒

Men om jag säger precis innan jag lämnar bilen ? Då kan det funka iof men då mitt samvete äter upp mig.

Difficult choice 😬😐🤨😏🙄😳

What should i do??? 😵
 
3 juli 2022
När någon skriver - du är ett hål- är det lätt att gissa skribentens ursprung. Såna nedlåtande beskrivning kommer bara från vissa håll. Skev kvinnosyn. Ingen undran att skribenten får inte fitta🤪 serves u right pucko..

Igår gick det bra. Min ex kk förlåtit mig utan att kasta ut 😁 vi är inte 20 åringar liksom.. han var ju ganska självisk.. o svartsjuk.. jag gillar svartsjuka men inte själviska!

Tyvärr kunde jag inte komma denna gång. Jag onanerar ganska mycket o har tappat i real sex. När onani känns bättre än sex med partner resulterar det i sämre irl sex 😔 Var stressad oxå av hela situationen. Samt förbannad. Sen eftersom vi har inte sett varandra sedan i februari var det lite negativa vibbarfrån min sida. Jag vägrade lyda. Varför ska jag lyda?? Han sa typ -ta av dina skor. Jag sa blankt nej. Varje gång . Han upprepade typ tio gånger.. Så han blev irriterad till slut för att jag blev envisåsna o då lägger han mig på sängen som en docka o börjar ta av mina skor. Han är sån jävla macho o avskyr göra som jag säger 🤣🤣 medan han tar av mina skor säger jag - det klär dig att ta av mina skor.. vilket syn. 🤣🤣🤣 han har aldrig någonsin tagit av mina skor.. jag börjar fnittra 🤭🤭 Han är så snygg, oldschool snygg. Ingen gele på håret, inga finesser. Bara fin bredaxlad kropp.. lång o Vältränad.. Sexpack. Tyvärr var han så kåt att jag fick kort foreplay. Jag gillar typ en timme foreplay. Fick ynkliga 10 minuter. ☹ gillar lagom kåta.. för kåta vill för snabbt.

Skrev i min blogg igår. Rekommenderar att lyssna på en låt från förorter.. rap.. Dansa till misär heter låten.. haval.. den har fastnat i mitt huvud
 
6 juli 2022
Igår var jag stygg mot 2 personer. Har ni någonsin känt att alla runt omkring är förståndshandikappade!🤪 jag tappar tålamod o då kommer svordomar 🙊🙈🙀😅

min yngsta kk skrev att han vill ses o jag svarade som han gjordesist, "kopierade" : "tyvärr jag håller celibat"🤣🤣 Jag satt på bryggan medan skrev o fnissade för mig. Eat ur own shit asshole ☺🤭 direkt efter kom ett meddelande från någon annan "hej hur mår du!". Skit i det din jävel!, tänker jag. Sen såg vem det var, en idiot nr 2 som jag har dissat massa gånger innan. Vad fan vill han?

Under tiden ändrade jag mig mot min stackars kk som är egentligen inte stackars men jag ville tänka så. Så skrev jag att vi kan ses i helgen. Han svarar att han är bortrest då. Vilken idiot! Han kanske har alzheimers eftersom han inte kommer ihåg min tidstabell! Han skriver att han är sugen o vill nu. . Då säger jag att isf ska han transportera mig both ways (för att jag måste hinna!). Då skriver asshole - i am not ur taxi! 😡🤬😤 va? o jag svarar - and i am not a callgirl! Fuck off , u moron! ..

Under tiden svarar den andra , ska vi kalla honom för idiot nr2, att jag borde svara så o så istället. Typ hej tillbaka. Why would I do that? Hur många gånger ska man säga nej? Har du nedsatt hjärn kapacitet? Det blev liksom droppen som fick bägaren att explodera 💣💣💣 så jag svarade med gammalt ordspråk-" aldrig slicka det du har spottat". Har ni hört det? Det betyder attom du sägernågot, ska du stå för det du säger. Sen skrev: "Du är ett spott jag kommer aldrig att slicka!" Och han blev inte ens irriterad. Its insulting , jag kallade honom för saliv 🤣🤣 Om man har någon form av självrespekt skulle man slutat skriva direkt. Men inte idiot nr2. Osexigt!

Idiot nr 1 däremot fann min text så roande att jag fick kyss emoji 🤷🏻‍♀️ händer sällan att han gör det. Trorhan har asperger. .sen skickades very sexy non-dick picture. Tänk att man kan se sexigt ut utan kukbilder!. Jäveln har snygg kropp men mest gillar jag att han är lugn o mogen för att vara 25. Hans reaktion lugnade ner mig något. Idag plågar jag honom om annat 🤣🤣 vet att han är irriterad o därför tyst. Zip it 🤐 😁
tror att aggression klär mig😘😘
 
7 juli 2022
Till killar som bär keps på bild (och i verkligheten)! Ta av kepset ! Please. u all look like retarded! I särskilt om du har smal ansikte. Kepsen skapar två effekter som du inte vill associeras med:

1. Att vi tror att du är flintskallig 👴och då hoppar vi över din profil.Så om du inte är det förlorar du mycket trafik 🤣🤣
2. Att du är flintskallig o försöker lura tjejer. Sooner or later när sanningen kommer fram blir det ändå hejdå.

Om du vill ha något på huvudet använd uppställda glasögon. Eller tofs? Eller låt håret växa o med gele stajla upåt 👓🕶 sen kan du ändra vinkel på kameran🤳. nerifrån eller upifrån bild kan något ändra verkligheten.. vissa är bättre irl än på bild! . Prova ta selfie o bild från olika vinklar tills du hittar någon vinkel du gillar 🙏
 
11 juli 2022
När män får nej, vissa av er blir så bittra! Jag har adhd o oftast försöker hålla mig inom allmänna beteende regler, försöker även undvika konflikter. Inte lätt. Men det spricker då o då när jag orkar inte med floskel o trams eller inte på humör att vara gråsten 😆😆

En man skrev under en månad om hur han vill ses osv o jag var inte intresserad. Men sen under koncernredovisning annons kom professionella sidan från mannen som jag blev attraherad av o ärligt talat tvekade ändå, då jag har dåliga erfarenheter med att träffa de rika. Utav hans professionella kunskaper kom mitt sexuellt intresse. Så kan det vara 😁 Jag brinner för allt nytt o spännande o målar upp bilder av en man bakom de ord som blir sexuellt laddat o väldigt attraktiv.

Men det blev direkt stopp när han under ofiltrerad konversation berättar att han är undergiven o har intresse för samkönad sex. What? Två saker som släker allt sexuellt intresse hos mig Jag kunde inte låta bli att ge honom ganska öppet rakt fram svar, kanske lät besviken. Det är så lite heterosexuella kvar idag! Överallt bi o switch eller ug känns som om. Mitt svar tydligen gjorde så mycket ont att han från trevlig kille förvandlades till bitter. Jag bad faktiskt om ursäkt, händer inte ofta. Men han som innan pratade om de billiga rika plötsligt själv blev billigt. Han sket i att jag bad om ursäkt o fortsätte med lätt infekterad attityd. Blev en kärring. "Jag gillar ändå blondiner" . "Jag tänkte ändå inte ses" Och varför har jag mailbox fullt av dina förslag o intresse? Jag har aldrig haft blond hår, aldrig funnit det intressant eller blonderat mig. It was a cheap comment.

I am an old school, i vissa frågor till o med konservativ o i andra är för liberal. Jag kan men vill inte dominera en man. Jag vill inte se hans ug sida. jag har provat det o det har redan skapat stor obalans i mig. Män ska vara starka o manliga för att intressera mig. Alla andra är inte intressanta för min del. Och detta är ej val utan så känner jag att Jag behöver.. och jag respekterar alla som föredrar blonda tjejer 😁 just check my description before u write 😁
 
13 juli 2022
Fick ett oväntat besked om mig själv.. att jag är en pajas 🤡👻🤡 och han hade rätt. Frågan är vad han ska göra åt det. 🤣🖕 kasta ägg 🥚😁
-"jag ska knulla sönder dig"
Would be my pleasure if u catch me 😛 men även då skulle inte rekommendera jävlas med mig. Du ska vara lugn istället, åtminstone på utsidan, det tysta lammet. Man kan göra mycket under tyst-fasaden dumbo 😉 why i should teach u everything? Män är så tröga

Jag ogillar snus o folk som snusar. Är det många som snusar här? Era tänder 🦷🦷🦷 blir dessutom gula. Munnen smakar inte gott heller. Intressant att många i övre klassen använder snus. Kanske för att snuset är dyr. I mitt land är det tvärtom, trashy and junkie ppl använder snus , egen produktion snus. Konstigt eller hur?
 
14 juli 2022
I had a bingo! 🎯🎣🎰 do u know what that is?
Det är när alla bitar faller på rätt plats! Direkt! Someone wins a jackpot! Dock vet han inte att han vann a jackpot 😁😁 let me explain how 😛

Det kan hända att någon av mina probability games uppfylls. Helt spontant. Jag kommer givetvis inte berätta vad för lekar då kommer ni alla veta. Och då försvinner "överraskning" effekt och då blir det inte längre något speciellt! Hursomhelst en kille jag har aldrig träffat vinner the jackpot vilket betyder att jag uppfyller en önskan. Only one 😁 killen vet inte ett skit om det. Så jag frågade bara direkt:
- vad vill du nu?
Han förstår ingenting o svarar - vad menar du?
- det är en enkel fråga. Vill du något?
- nej, jag vill inte något. Du är konstig. Driver du med mig?
- jag önskar att jag gjorde det. Men icke.
- Sluta vara konstig.
- your wish is my order sir 🤣🤣
CASE IS CLOSED 🚫❌☠🤣

Några dagar senare skrev han att han vill ses. Men jag sa nej. U r too late little insecure boy of 26🤣. Du borde ha önskat det vid rätt tidpunkt 🙃🙃 karma is a bitch!

Det är faktiskt andra gånger som någon vinner jackpot. Den första visste inte heller men han önskade en dejt o jag sa ja, rules are rules. Should be respected annars vad är vi värda? Den roliga började sen. Jag sitter ju inte lugnt o väntar på mitt öde. Vill givetvis jävlas 😂 så han blev rädd o ändrade sig 🤣🤣 försvann bara. vilken jävla sissy ! Hans dominans var bara skit. Att dominera en vuxen kvinna är inte lätt i särskilt om du är snorunge. Den första var runt 30 men mentalt var typ 18. Kastade ord utan att mena. Spoilt rich. Vad gör de här egentligen? Varför är ni här? Ni klarar bara småtjejer.
 
16 july 2022
Jag vill gå på Spy bar men känner ingen 'inne' som kan lägga mig på gästlistan 😔. Bara nyfiken på arkitektur, den sägs vara inte som på vanliga klubbar. Gammaldags o sunkig. Illaluktande sägs oxå vara. Kanske därför krävs gästlistan- dåligt luft tillåter inte mer folk, alldeles för gammal ventilation 🤣🤣

Ganska säkert på att stället är 💩 underhållningsmässigt 🤣 bara att höra abba utanför gav mig en tillförlitlig bild på de som var inne 🧔🏼👴👴🏼👨🧔🏻🤣. Tänker på folk som går till en ofräsch, sjaskig o stinkig lokal för att roa sig. Vanlig kink🤭 och nu vet vi varför heter det "spy" 🤮🤮🤣
 
17 juli 2022
Synd att jag inte kan ladda upp bilder. Dagens outfit hette cheerleader kort himmelblå kjol o kort vit top, fattades bara pompoms🤣. Avskydde mina skor👡👡 de matchade lagom. Katastrof på skomarknaden! Har väntat snart i 2 år nu för att gå ut i cheerleader outfit. Så skorna var lite av besvikelse. Men humöret var på toppen 💯. Jag tänkte köpa skor i stan o direkt byta om så att jag får allt i matchande stil!

På väg till stan skickar min kk mess att han vill ses nästa vecka, jag svarade att jag vet ej så lång framåt. Imorgon kan jag men han är bortrest då. Det var fel tillfälle att fråga, när mina skor irriterar mig🤣 till slut sa ok till nästa vecka men glömde nämna mina krav 📑 jag vill längre tid den här gången, vill att han tycker synd om mig 😢😭 vill gråta o skälla ut honom för något han gar inte gjort. Min drama sida ska komma ut, pallar inte hålla den mer. Inte ynkliga 2 timmar som sist. Vill bli smekt utan knull typ i en timme innano en timme efter knull. Gillar när han är arg o försöker hårt att hålla lugnet. Han har gjort ledarskap kurs 🤣🤣 wannabe lider 🤣 min lekstuga ur leadership kurs 🤣

Sen kollade jag billetto för att se vilka events hölls i Stockholm o ser där, dagsfest idag från kl 15.00, stadsgårdsterminalen! Klockan visar 12. Jag har minst 3 timmar kvar.. har aldrig varit på dagsfest, eller vet var stadsgårdsterminalen ligger.. fick direkt dopamin tillskott av allt ny 💥 skapade direkt villkor: om jag hittar rätt skor ska jag byta om o då ska jag dit! Skor var dagens lekkrav 😁

Klockan är 3 men jag hittar inga skor som passar. Hittade rätt färg men fel stil, det går inte dansa i såna skor. De är mer för fin middag, romantiskt tillfälle. Vackra men obekväma. Jag borde vara skodesigner o fylla marknaden med vackra o lätta skor! Klockan 4 o jag har vandrat 5 km i stan. Inga skor i siktet ! tänkte åka hem! Ingen fest utan skor! Rules are rules. And this rule sucks. My shoes suck. The world sucks! Förbannad på mig själv o idiot regel som bara dök upp 😤 avskyr mina skor även om jag fick komplimanger för min outfit. Det är jag som trasslade!

Tänkte gå ut ikväll. Guess what? Har försovit mig 🤬 nu sitter sur o gnäller här. Så fucking productive!
 
20 juli 2022
Det var varmt idag o kommer att bli ännu varmare imorgon ! Folk som vill ses under värmen är inte kloka. Gör det när det är sval o kallt. Passa på o sola istället! Och drick grenadine dryck medan ni steks🧋

Folk skrev att de vill ses men inte för knull utan för att jag är "en intressant person" 😳😲😨 wtf?? Har jag min fan klub typ ? 😂 🙄 eller ännu värre, in " friend zone" 😳 och vad ska vi göra när ses? Dricka kaffe o snacka bullshit? Jag kan inte snacka bullshit, inte heller gillar sales ppl som snackar oavbrutet, håll käften bara. Stelt när det är tyst med, då vi är inte nakna o ingen smeker mig. Vilket impotent möte! Ska vi diskutera politik o miljö o annat 💩? Vet inte hur ni tänker när bjuder mig på såna träff 🤷🏻‍♀️ its insulting!

Helt spontant skrev till en kille idag, ex ligg Såg hans namn på min lista o kom ihåg vem han var. Vi sågs för 4-5 år sedan. Bara en gång. Han var mitt första ligg som hade lång skägg. He treated me well o var väldigt artig. Att han var uppriktig men ändå blyg. Han visade mig först runt i huset som om jag var en 3kant, en vanlig gäst, här är vardagsrum, sällskapsrum, badrum, köket, båda sovrum .. Jag visste inte vart jag ska ta vägen. Händer sällan mig. Han rörde mig inte ens en gång. Kort ung svensk kille. Typ 165. Jag var 175 i mina platåskor.. när tog av dem var jag 160 o vi passade bättre då. Sen gick vi i sovrummet o knullade. Han var smal o vältränad, liten o behaglig kuk, gillar inte mastodont kukar. Han hade jätte varm kropp fast det var höstväder ute. när vi var nakna kände vi båda att stelheten försvann och då delade vi med varandra ganska privata livsupplevelser, sad things.

Jag saknar sån knull. Genuint o ärligt, med respekt o lite sorrow. His life made me sad but his sex was good. Kontraster ..
 
22 juli 2022
Skapade ny annons av 2 anledningar
Ena är att jag behöver verkligen lugna ner mig , känner som om jag springer ett oändligt maratonlopp. Vill bråka o jobbig. Lugna män med lugnande händer behöver jag!
Andra anledningen äratt det kanske finns en öppning för en ny kk med rätta händer. Inte såna som växer ur arslet som inte kan ett skit!

Annonsen beskriver någon som är min motsats! Kommer att vara roligt att träffa någon som är väldigt olik mig. Om jag lyckas hitta.
Fick massa svar. Icke matchande givetvis är i stor majoritet. Binyfikna o elefanter o absolut inte blyga ! Din text säger mycket om dig!

Förresten grattis till bildfunktionen som är äntligen igång. Min sista bild tog jag igår. Konstig pose då jag försökte gömma mina flipflops 🤣🩴🩴överdelen tillhör bikini .. det var så varmt att jag gick ut i bikini överdel, shorts o flipflops 😁 men jag klagar inte. Super med sol o värme!
 
22 juli 2022 del 2
Vaknade med ont i halsen 🤧 varför väntade skiten hela veckan för att komma nu! Dricker massa varmt te o hoppas bli frisk asap. Egentligen bryr jag mig inte om förkylningen. Normal fungerande in rest. Men män är gnälliga o rädda att få virus. Jag hostar inte, har bara ont i halsen o huvudvärk.lätt feber tror jag men bryr inte mig om det. Bryr ni?

När ni frågar mig varför söker jag någon när jag har hela 3 kk. Svaret är att de är lika jobbiga som jag. Ena meddelade igår att han ska meditera o jag borde oxå göra det. Att det är tack vare meditationen är han lugn o skönt o jag trivs med honom. 🤣🤣 det visste jag inte. Problemet med meditation är att man måste tro på det då funkar det. När jag ens tittar på mediterande tycker jag att de ser fånigt ut 🤣 ungefär som lallare som tror på tomten. Med sån inställning kommer jag bara störa andra. Sen tycker jag inte att meditation är bra.ä, u surpress urself istället för att låta det komma ut. Jag " mediterar" under sex tror jag 😁 blir lugn o tom trevlig! Sexitera är en ny form av meditera . Sluta meditera o börja knullitera 🤣
 
23 juli 2022
Jag är på farligt ärligt humör sedan igår. Vad betyder det? Det betyder Att jag inte orkar filtrera mina svar, orkar inte ljuga så att du mår bra, orkar inte tänka på andras känslor. Detta har resulterat i massa bråk.

Imorse åkte ena kk till kik-block. Den idioten bestraffar sina sexuella behov genom celibat o meditation. Why? Ni tror säkert att jag ljuger. Nej. He does live alone and fucks only me under sista 4 år. Young and very goodlooking? Why to punish urself? Lev livet istället idiot!

Sen här på bc finns en som har inte knullat sedan 2002. Och jag bad honom lämna mig fucking ifred varje månad sedan april. Orkar inte med hans impotens. Att inte våga. Hans svaghet o oförmåga att ta nästa steg är irriterande. om en vacker kvinna ligger naket i hans säng o redo för knull kommer han inte kunna knulla henne. Vad gör han på bc? Sprider depression. Han är nästa i block- kön.

Sen hade jag annat som gjorde mig extremt ledsen. Inte någon från bc. Jag vill inte vara känslig egentligen men har svårt att klara förödmjukelse. Its eating me up o jag kan inte sluta tänka på det. Har joggat o promenerad för att lugna ner mig. Det är väldigt destruktiv känsla o jag kanske behöver bara en axel att luta mig o gråta. Skit töntigt egentligen. Jag är en stark person o borde kunna klara det o inte vara så fucking sårbar. Jag avskyr att gråta. Fucking sissy ! just är jag bara arg pga händelsen igår som hade domino effekt på allt annat. Tyvärr kommer jag inte dra tillbaka..what is done is done.. cant be undone 😔
 
24 juli 2022
Det är märkligt hur bra sex kan påverka en eller hur. Igår var jag nära kollaps o grät, mådde dåligt o idag är jag lugn o dramafree.

Min annons gav resultat sista minuten då 3 stycken valdes ut spontant.. och leken började. Vilken av de 3 är tillräcklig snabb för att komma till finish line. Det var ungefär som kapplöpning för mig men istället för hästar tävlade 3 män 🤣☺

Jag hade noll förväntningar. Men den som vann var en som bodde i Stockholm. När jag säg honom var det först inte roligt. Han matchade annonsens krav till 50%. But he looked very kind o lugn samt blev jag väldigt tagen av tilliten jag fick direkt. Jag skulle aldrig litat på någon på så sätt. Men ni kan alltid lita på mig! Bc i have honor rules, ungefär som mina egna 10 förbud som jag följer. Kanske min dagbok gav honom insikt att jag är pålitlig, vet inte. Han chansade o vann bingo där hans sätt att behandla mig spelade roll.

Först ville han inte ligga, gissar att han räknade inte att jag var exakt eller bättre än min profil. Men jag var desperat, jag kan ju min kropp. Jag hade även skaffat plan b ifall plan a går åt helvete. Jag måste få smek helst igår. Pallade inte mer att vänta.

Med alla hans brister i utseende and taking chances this man performed a miracle som jag förväntade inte. Jag kom 💥💥💥 Utan vibrator o leksaker💥 Ingen av mina 3 kk lyckats leverera orgasm utan leksaker. Jag trodde för länge att jag tappade känslan i klittan, trodde att jag Blev gammal o måste ha leksaker nuförtiden för att komma clitorial. Men wow 💥💥 dock gick det inte att titta på honom , det var en visuell katastrof , noll trained, men hans tunga var värt guld🏆🥇

I slutet gjorde han något dumt, vilket jag inte kommer att nämna, då gick jag hem.

En sak förstår jag inte - hur kunde en man med inget sexliv, i dåligt skick o oerfaren , leverera en av de svåra orgasmer! En gåta. Men tack vare honom är jag normal idag 🥰🥰🥰🥰🥰🥰
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej