MAJ  31  kl 23.05

Så mycket har hänt! Men jag hinner inte skriva ner allt 😁 så tar det som hände senast.

Igår såg på folk under speeddating 😅🤣 Yes! Satt där o kollade folk o ibland kunde även tjuvlyssna 👂👂👅😆 vad ska man säga?? Mycket o ingenting..

Det första jag märkte var att kvinnor var klädda utan stil o smak. Killar var oxå leisure klädda men många visade fina former på sin kropp. Medans kvinnor försökte gömma sina former.. Två svenskor som var smala o förmodligen attraktiva om de klädde sig lite challenging.. men även de såg ut som om de skulle ut o rasta hunden 🐕🐶🦮🐕‍🦺🐩

Ni förstår väl att jag var som vanligt uppklädd o i klackar.. ingen hade klackar ! Att se ut med stil är något som passar alla event.. jag fick ju komplimanger hela dagen.. Har kvinnor glömt om sexappeal? Vet inte hur de ville attrahera män .. med sina helkroppstäckande kläder?. Åt andra sidan kanske just på speeddating samlas folk som tänker om relationship som vänskap. Eller kanske män gillar vara i relation med tjejer som ser ut som nunnor? Då liknar ni Mellanösternstänkande haha men att kvinnor gillar sexappeal hos män kunde jag se iaf judging by guys look.

Några tjejer ville gå hem direkt för att det fanns inga snygga män. Det är de kvinnorna som såg ut som om de ska rasta hundar 🤣🤣 really?? Ska ni gå? Till slut övertygade jag o andra de att stanna o kolla.

Det fanns faktiskt en snygg kille ..with a bad boy look.. jag fick deklarera från början att jag är upptagen för att inte förstöra för andra tjejer. Skulle annars sluckat den snyggaste o redan legat med honom.. fuck relationship! Lets have intercourse .. u r hot and me too baby ♨️🔥 🤣🤣 skulle gjort det om det var speeddating för upptagna haha men skulle aldrig förstört för andra kvinnor , även om kvinnor generellt ogillar mig men jag är mest pålitlig att gå ut med. And if someone hurts girl i will be the first to punch him between his miserable eyes 👊👊 kanske därför jag ogillar träffa par.. andra kvinnans man .. det är som att tävla mot andra kvinna.. det gör jag aldrig.. ALDRIG.. mitt mål är att tävla mot män .. så watch out guys 😄

Hur går speeddating? Som i filmer.. tjejer sätter sig vid bordet o killar har på sig 4 minuter att charma tjejen.. killar roterar .. jag frågade värdinnan om det är ok att säga direkt, sorry not my type.. men det tycktes inte vara populärt sätt.. jag skulle vilja veta direkt o inte slösa bådas tid.. men det är så invandrare brukar göra.. de som är uppvuxna i andra kulturer.. det finns alltså oskrivna regler..

Alla får papper med icebreaker tips dvs när konversationen inte går bra(can that happen when it lasts only 4minutes !? 🤣) fast vissa kvinnor var blyga..och kanske killar med.. men inte den snyggaste som försökte starta konversation.. no icebreaker tips behövde han..

Enligt värdinnan de har lyckats med några som till slut blev par o gift sig.. so there are happy endings liksom..

Givetvis många försökte förstå vad gjorde jag där. Kanske ska vara ledig snart ? eller annat? jag svarade att om jag blir ledig kommer jag inte gifta om mig.. det finns ingen man på jorden som kan o vill handskas med mig. En complex bitch. Men jag gillar min bitch 🤣🤣

Vill avsluta inlägget med ett roligt meddelande jag fick ikväll 🤣🤣 ganska vanligt reaktion hos killar . Tyvärr kunde jag inte svara tönten som skrev då hans profil är oåtkomlig.. går ej svara.. träffas vi ska du vara min bitch 🤣 din lilla pudel 🐩

"Du verkar asdryg och jobbig, samtidigt med personlighet. Jag hatar dig redan men kan inte hålla mig från att skriva. Vill typ ge dig en örfil och sedan pussa på dig. Och jag är inte ens en "sån" kille... Dejt snart? Vill höra hur din röst låter"

 
MAJ  29   kl 19.25
Omg!

Jag är på speeddating haha som support team 🤣🤣

 
MAJ  26  kl 22.32
Ikväll

Skulle inte ut ikväll men ... change of plans.. som vanligt..jag ska ut 😏 fucking lönefredag .. men skitsamma 😁😁

Jag är på brat humör.. som någon från bc skrev argt - u r a fucked upp bully.. yes sir..det är one of my favorite flavours.. deal with it or dont deal.. jag kastar mig inte på andra.. i am pretty happy with being with myself..men kommer du fram förvänta dig något annorlunda..ser jag ut som fucking barbiedocka??😁🖕😁

 
MAJ
26
kl 09.25
Speeddating:))

Har någon varit på traditionella speeddating som hölls i Stockholm eller Göteborg? Skriv mig.. är bjuden som support team haha dör av tanken.. ska ju bara stödja någon som söker.. det gör inte jag !

Skriv o berätta .. vet inte varför men kommer ihåg bara någon film där de hånade speeddating 😆 är det så då är det bttre att inte gå alls då jag villinte uppleva fnissattacker 🤣🤭🤭🤣

 
MAJ 24  kl 09.13

Vad ska man skriva här nu när jag har det som alla andra vanliga människor?? Jobb som suger ut all livspower .. skulle aldrig skaffat barn om inte var hemmafru känns som om. När fan orkar man knulla? Sen klagas det att det inte födds tillräckligt barn. Hur fan ska de födas? Från lyft? 💨💨💨

Fast det är inte så dåligt som det låter då min kk har flyttat tillbaka o vi ses under veckan för aw- knull 🤣🤣 vilket händer inte bara på fredagar men under veckan o helger.. äntligen har han slutat bjuda morons o idioter eller så gar jag idiotförklarat alla som han hade på sin önskelista 🤣🤣 all are idiots untill proven different.

Faktiskt killar tar illa upp sån inställning. Tacka fan era "kamrater" som tycker att alla tjejer är peebrains. So look in the mirror before u feel offended. Så många dåliga wannabe bdsm wannabe dominanta wannabe man finns 🤣 i need a real man, som sätter mig på plats men tro inte att jag bara lyder.. i will tear apart ur confidence, strip in pieces ur attempts and if u survive all my shit .. if u will have willpower left.. u might still want to fuck me .. which i hope u wouldnt cause then i am defeated.. and then u win.. i confess i am a bad loser 🖕🖕🖕

 
MAJ  9   kl 09.33

Dagens outfit is a maid look.. inte direkt men diskret .. fin sexigt tight samt fluffig klänning.. i love it 🥰🤩😍 fast ser det ovanligt ut bland alla sneakers 👟 o byxor 👖

Fick meddelande som jag bara raderade.. om folk innan attacketade mig p bara mig ..det är en sak.. jag skiter fullständigt i såna anfall 💩men nu tydligen alla som läser min dagbok har låg iq 😂 Hen , kan inte kalla kärringkillar för "han" då de är så långtifrån de är från att vara män, tror att jag samlar läsare här .. om hen låtsades vara med låg iq skulle hen läst i min db att jag söker inga läsare eller vill vara bloggerska för att tjäna pengar osv Jag skiter i pengar o jag skiter pengar.. behöver inte mer än jag har. Jag läser själv mina inlägg då o då o kan fördjupa mig i minnet o skrattar.. fan vad konstigt känns att läsa egna tankar en månad senare 🤣🤣 ibland skrattar åt egna skämt för att jag kommer inte ens ihåg att jag tänkte så just då 🤣

Idag ska jag njuta av min outfit 👗.. njuta av solen🌞 och läsa min fucking db .. för att guess what , i am ok with having low iq.. och om du inte gillar just get the fuck out of my dagbok, my blogg o everything to do with ME.

Nu ska jag jobba 🙇‍♀️

 
MAJ  7  kl 14.24

Gud vad jag är trött ! Hade maraton fest fredagskväll o fortfarande trött 🥵 kan inte sova mer än 4 timmar i taget sedan i fredags. Behöver lång o djupt sömn 😴😴

Hade aw sen födelsedagsfirande o sen gick o klubbade i orten 🤣 23.30 var dansgolvet tomt vilket jag gillar. Jag var redan påverkad av alkohol vilket gjorde mig oerhört skrattigt.. idiot skrattigt men jag gillar det .. vin+tequila+caipiroska .den sistnämnda var gott 😋 o farligt då det smakar inte alkohol 🤤

Väl i klubben beställde jag vin. Något att hålla i handen.. sen dj började spela "say my name" o massa andra mina favoriter så att jag kunde köra solo just for him 🤣 tio minuter senare kände jag en hand på min rygg.. second guest arrived .. vi hade grym stund tillsammans på dansgolvet. Killar som kan dansa föredrar oxå tjejer som kan dansa 😉. märklig just med denna kille var att han efter en stund började bete sig konstig. Drog min klänning ner.. hade svart läder cocktaildress dvs kort kort o höga stövlar. Sen han försökte gömma mig från andra eller direkt sätte gränser mot andra som jag dessutom kände.

This guy is an owner 🤣 but u cant own the owner boy. And u r not on my ownership list. Så jag frågade - vgd? Han svarade - ingen får titta på dina ben o rumpa. Då puttade jag bort honom o gick att dansa annanstans. Observera att ingen personal anmälde mig o vakten i rummet var helt ok. På Östermalm kastas tjejer ut för det. Istället ska vi goola killar där🤣🤣 det sa vakt på Östermalm till mig. En blatte som jag. Då svarade jag att han borde inte uppmuntra mig att goola🤣🤣 då blir ju klubben tom snabbt om alla killar som tar på tjejer kastas ut 🤣🤣någotibte stämmer med hans råd 😏

Back to the club. Han erbjöd mig köpa dryck åt mig vilket jag avböjde - köper själv om jag vill, golden rule. Vi dansade igen.det var svårt för mig att hålla avstånd då jag var kåt av hans händer. Jäveln visste var tjejer har det. Så jag svimmade många gånger bokstavligt talat på honom. O han doftade intressant..clean maskulin.. den doften gjorde mig väldigt intresserad att dansa tight. Han smekte min rygg, hals, ben.. o jag kände hela tiden hans stånd vilket han ville att jag gör. Samtidigt var han inte pushy utan mer som predator. Slowly kåtar upp mig. Han vägrade dansa med andra yngre tjejer som erbjöd sig fast jag brydde mig inte ..tvärto. knuffade lätt mot de tjejerna som försökte väcka hans intresse. Men förgäves.

Jag ville knulla honom men jag ville inte knulla honom med. Hans händer, dansstil , loyal nature, vältränad kropp o framförallt doften gjorde mig galet sugen. Men hans svartsjuka, förberedelse till att gå vidare med "relationship", förmodligen suspected drogförsäljare gjorde attjag inte ville ha något med han att göra. Den är en typ som slår ner andra killar o av egen erfarenhet kan jag säga att jag brukar dra när sånt händer för att jag söker inte något på klubbar except have fun and dance and att bli kåt är ju bonus som jag inte ens räknar med!

Hursomhelst sa jag till honom att jag är upptagen. Till skillnad från killen från Åhléns denna kille hade mer heder o han blev lite ledsen sa han o önskar att jag hade sagt det tidigare. He never asked ?! Jag lät inte honom avsluta hans tal. Det var redan sent för mig ..över 3 på morgonen. Så jag drog utan att titta tillbaka.. never turn back regel 😆

Igår gick jag o handlade. Min teddy jacka fortfarande hade hans doft. Önskar att jag frågade namn på hans parfym. Direkt kopplade hjärna bilder på hans axel där mitt huvud la. Kroppar som är som ormar i pardans.. hans hand strök sensuellt min rygg o orsakade sammandragningar.. hans läppar ströks mot min hals .. o doften som var galet intressant. Givetvis hans stånd var upptryckt mot min fitta men utan att göra dumma jyckande rörelser, det var mer lugnt o respektfull.annars skulle jag knuffat bort honom.. i was super drunk and one knows that when sees hur jag akrobatiserar på dansgolvet 🤣 men han såg det inte som möjlighet att göra annat utan tyckte att det var het o till o med värt relationship haha

Now its over. I dont have regrets. I like guys that like to own. Det ligger mig nära. Har förståelse hur de tänker iaf. Och det är svårt att identifiera min ålder så det var delvist mitt fel att han kände som han gjorde. Åt andra sidan jag är hel natural.. inga plastikkirurgi eller andra skönhetsingrepp..ej botox o annat skit för att lura min ålder till andra. Jag har däremot kläder fetisch haha gillar sätta ihop olika stilar som oftast är ögongodis. Men detta gör jag för att jag har passion för det. Min ålder är fortfarande den i profilen..inte en dag yngre.. jag till o med anger högre ålder vid frågan om min ålder:))

Har läst häromdagen om nystartad rörelse bland kvinnor om att acceptera sig o sluta jaga utseende. Svårt att inte hålla med. Stela opererade ansikte gör inte dig yngre bara konstigt då ditt ansikte rör sig inte när den borde göra. En tjej som kör skönhetssalong bad mig se allvarligt ut då kan hon se botox etc ingrepp Botoxerad ansikte är stel - du ler med munnen till exempel men resten av ansiktet är inte med 🤣🤣 rena skräckfilm om du frågar mig.. what the fuuuuuckkk! 😅 hursomhelst vi kvinnor måste kämpa emot utseendefixering, vi måste acceptera att vi åldras. Finns ingen annan väg ! We get older and its irreversable !
P.s. ska nu onanera o sova förhoppningsvis mer än 4 timmar 😁

 
MAJ  3   kl 22.40

Ibland klagar folk på sättet jag skriver. Det gör inget om ni klagar att jag skriver ostrukturerad o det känns som bergodalbana 🎿🎡🎢 att jag borde gå på kurser o lära mig skriva bla bla bla 😂 Guys welcome to my world ! Det är så jag fungerar irl. Jag kastar ner mina tankar o de kommer i sån variant 🤣🤣 överaktiv adhd hjärna. Genetiskt .. inte något jag gör med flit. Jag skriver inte för att samla följare o bli poppis. Intresserar mig inte. Min dagbok är för min själ .. i bästa fall gör er mer toleranta mot oss med diagnos. En kille jag har käbt under 3 år skrev en gång- vad skulle sex vara utan tjejer med diagnos? Tråkigt o platt. 🤣🤣 kan inte varken bekräfta eller dementera hans påstående 😆 he is a real asshole but friendly ❤ we have never met

Back to my diary 👩🏻‍💻

Flrra ntten gick så där.. sovit 4 timmar men pigg på morgonen.. hur länge varar det är okänd.. när slocknar jag?? Om 48 timmar ? Om 72? Vet rj.. eller kanske vet exakt när .. precis som min mens - den dagen vi ska träffas DÅ just DÅ somnar jag mitt i sex för att jag blir slut 🤣🤣 och kaboom💣💣 det är hans självförtroende som förvandlas till damm när jag faller i sömn mitt i knullet 🤣🤣

Min kk skickade nytt förslag där jag skulle träffa par
Whaaat? Hell NO! She can go fuck herself !

Då kan du träffa enbart killen.
Hell NO! That leftover of hers i dont want either.

Han är inte leftover, de har öppen relationship
They are just hypocrats, living in a false picture of having relationship

Du har fel säger min kk. Det har jag sällan mon cher !
Let me give u example of how women think. We are competitive beings. For exampke, u as my kk are not allowed to fuck others. You r mine. Other bitches should back off. Then there are other men i dont give a shit about - de får ligga med vem fan de vill. Att kvinna inte brur sig bilken hennes man ligger med är ett tecken på att det finns inga känslor kvar. She would most probably fake feelings but the moment she says its ok be aware u r no longer anything for her. And its not entirely her fault.

Vill du ha henne tillbaka ? Stop being a naive idiot she plays with. Instead play back 😏😏 challenge her safe zone, u have nothing to lose cause u have already lost her.. so fid someone gooodlooking to be ur temporary girlfriend. There are many tiny ways to wake up her ownership to u, the moment she wants to own u, u r back to game 😝 question is if u r playfull enough to twist her around ur finger and conque back ur position 👻

 
MAJ  2    kl 23.49

Natten är förstörd.. jag är upp i varvet. Han sa att han vill ses denna vecka 🤩😍🤩 jag dör.. nu går det inte sova.. helt kört.. fucking asshole.. ska min vecka se så här ut?? Tills vi ses... by the end of the week not much of me will be left 😶‍🌫️ kommer bli emotionellt uttömd ... därför hatar vänta .. bättre om han sade nej.. då kan man lägga bakom honom o titta framåt. Att sitta o vänta tömmer mig på krafterna

Någon klubb som är öppet mitt i veckan? Kan spendera mina sömnlösa natter där istället 🙄

P.s precis slutade träna.. mitt på natten.. denna enegi måste tömmas annars går inte sova 🤣

 
#adhd, #eldblomma,

Kommentera

Publiceras ej