2 november 2022
Vet ni vad köttmarknad är? Tydligen det är golden hits club 🤣🤣 här på bc fanns många äckliga unga som öppet föreslog att jag ska gå dit för att det är för gamlingar. Sen undrar ni unga varför vi tveckar att ligga med er. För att er mogenhet är minus 0. Så avtändnde med omogna snorisar. De få undantag som finns bland er är så få att man undrar hur kan ni vara ens intressanta för yngre tjejer???

Hursomhelst back to golden hits. Köttmarknad betyder att det är ett ställe där alla raggar hela tiden som jag förstod. Jag gick på deras show vilket var helt ok o middag var oxå ok. Sen givetvis min nyfikenhet tog över o jag kollade runt, efter showen. Och där blev det lite roligt 😂

En tjej i åldern max 35 kom fram till mig o började prata hit o dit. Hon hade kort tight klänning. Sen erbjöd att träffa hennes kille. Jag förstod först ingenting tills killen trädde fram o det var prat om allt där de försökte dra mig från mitt sällskap o bad följa med dem o vara med🤣🤣 fan vad rak på sak. Båda var snygga, hon var med former, han var snygg, o jag var klädd som hmm Barbie i kort fluffig kjol Vilken kink de tänkte kommer jag aldrig veta då jag gick tillbaka till mitt sällskap 😂

På dansgolvet högst upp kördes bästa musik dva hiphop house osv i de nedre dansgolv körde dem bara disko o schlager som jag avskyr. Hursomhelst på tredje våningen raggades för fullt. Vuxna kvinnor och män. Dålig dans dock om någon ens brydde sig om dans. Folk hånglade direkt på dansgolvet, stod stilla o slickade varandra, vilket var irriterande för mig som faktiskt ville dansa. Jag viftade bort alla män som kom fram som flygor. Dansade med en färgad kille bara för att han var lagom bra. Alla andra sög ju !!! Stela kroppar till 99%

Så mina herrar på bc, de mogna män, ni kan gå på golden o prova er lycka. Det sägs att alla går hem med någon därifrån. Inte jag dock. A woman of my status dont fuck men from clubs 😛 Aldrig hänt iaf. Men ni som undrar eller har glömt hur man raggar live är det kanske något för er😁 och snälla hångla inte på dansgolvet 🤣 tänk på medmänniskor 😇
 
2 november 2022, del 2
Gjorde rolig slutsats idag.. under flera konversationer

Smala o vältränade kvinnor är så sällsynta nuförtiden att vi betraktas o kallas för transor på bc 🤣🤣🤣🤣🤣 irl syns ju att vi har lite rundare höfter än transor. Svårt för biologiska kvinnor. blir vi i bra form då är det omöjligt för män att se der som biologisk kvinna.. vi flyttas direkt till annan kön. Åt andra sidan klagas även på överviktiga.
Hur vill ni ha det? Spit it out 🤣😅😂
 
4 november 2022
I am dressed for success .. idag.men vet inte ens vad kommer att hända. Har inga planer. Vill ha spontant.
Dagens färg är pink. Pink klänning. Pink trosor. Pink skor. Pink pink pink 🌸🌸🌸🌸
Bara att inte hamna på soul train 🤣 i värsta fall kanske joinar tjejgrupp o sen gör som jag vill. Att gå ensamt är bäst men då tycker alla att det är konstigt. Vad är det konstigt med det? Varför ska alla ha sällskap? Och bästa planen skulle varit något spontant som bara kommer sista minuten. Längtar efter spontant ☺️🙃😀 come forward, come forward whereever u r ! 😛
 
5 november 2022
Dagen var lyckad
Fick både ligg o fest.
Helt spontant.. båda.. sista minuten 🤣🤣
Nu på väg hem efter fest.
Dont tell me that u cant have fun without planning ☺️
I fucked Erick. Average sex. Could have been better .. maybe.. but it was spontant till 100%. Was about to miss it pga spontant inbjudan till fest. Till slut hann med båda 😅 Dock fick käka koffein för att orka festa ..
Och nu sitter o skriver. Massa folk runt omkring. Alla på väg hem från party. Undrar hur mycket av de har hunnit att knulla med :))
 
9 november 2022
Sitter i tbana o skriver i min sexdagbok 🤣 hoppas ingen kollar bakifrån. Ni som har kukbilder måste tänka på att när vi öppnar profiler vet vi ju inte heller om profilen har kukbild eller inte. Åt andra sidan, vad spelar det för roll?? Ingen kommer att känna igen någon by his dick picture 🤣🤣 det går dessutom att fiffla med bild typ ta den så nära att det ser ut som 🐘-kuk 🤣 hag bryr mig inte då kukbild avgör sällan mina val. Typ 0 gånger ör det en viktig faktor 🙃

Det sägs att män med mindre kukar är mer svartsjuka än de med stor. Undrar om det är sant. Enligt min erfarenhet stämmer det men jag skulle även lägga till män med bra storlek men ändå i deras huvud är de inte tillräckligt stora. Självbilden spelar roll. Även om jag säger att han har min favorit storlek spelar det ingen roll. Han ser inte så på sin "sak" o då skapas tvivel.

Vad ska jag säga? Det är så som våra tuttar. Konstanta operationer för att ha större för att det är vackrare. Vackrare enligt vem? Våga vara rebel. Jag älskar ju rebel 😈👿 jag älskar självsäkra män som bara kommer fram o försöker ta det de vill. Men var försiktiga med rebel back. Hon kan bita back 🤣 be ready.. did i bit someone back this weekend? FUCK YES. Och han blev rädd. Nu undrar jag om han hade stor eller inte stor kuk???? Han började bra, tog mig med storm o förväntade inte hurricane tillbaka. Små eller stor??😄😄
 
12 november 2022
Visste ni att i harem betraktades kvinnor med smal midja som vackra? Inte tuttar. Inte rumpa. Utan smal midja. Hos sultaner i osmanska riket. Interesting choice. Hur många killar idag nämner ens smal midja som något de gillar hos tjejer? 😏 själv har jag träffat en kille som skrattade när jag hotade honom med knytnäve, han tog min handled o började skratta😡 vilka smala handled du har 😡 väldigt sexigt sa han. På riktigt? 🙄🙄

En gång på dansgolvet var det en latino som hade så stora händer att han tog hela min midja mellan sina händer, i cirkel. Själv var han bredaxlad o kort, nästan fyrkantig kroppsmodel. Han ville konstant vila sina händer på min midja. Det var sexigt. Han hade väldigt varma händer tänkte jag. Samt attraktiva läppar 🙈🙊🙉😅
 
15 november 2022
Varför skriver du inte om mig?
För att jag vet att du förväntar dig det !
För att jag tycker inte att du är värt det!
För att jag har annan i huvudet!
Many reasons. Men den första är min favorit anledning 😂 när du försöker hitta dig själv i min text o finner nada 🤣

Är du bra i sex?
Nepp det är jag inte

Hur kan man fånga mitt intresse?
Svårt. Jag läser folk snabbt o vet oftast från början vem o vad du är. Jag kanske inte dissar dig direkt om du är underhållande men snart kommer du avsky mig. I will make sure. Snart kallar du mig ena o andra. Min ålder kastas på mig. Mitt fula utseende. Mitt ursprung. Mina grammatiska fel .. u name it. Du går utanför din bekvämlighetszon. En trevlig snäll man blir kärring. Jag slår i hjärtat. Det måste jag. För att veta om vi passar i sängen. Din svaghet blir mitt verktyg. Du tror att du sårar mig. Men jag fnissar på andra sidan 🤭🤭 arga eller irriterade män ger mig skratt. Jag tackar er, arga män, för all positive energi ni ger mig. Sex med er skulle varit slöseri med min tid men ni kan utnyttjas på annat sätt istället.
Min kärlek ❤❤ till alla killar som inte kan låta bli att provoceras 🤭🤭
 
16 november 2022
Ok nu är jag drunk. Var på en sluten mässa. För speciella gäster. I knew i was special men inte så mycket 🤣 1.5 gös vin o jag är officiellt berusad som fan . Vad tänker om berusade? Ligg? Ja. Knull? Gärna. Strypa o slå ihjäl dig? Jàaaaaa.. och du ska göra motstånd. Inte vara en lydig bitch. Varför killar vill vara lydiga bitches?? Varför vill ni? Gör mig illamående

Massa kbinnor o homo runt mig. Mässan handlade om grejer som hetero skulle aldrig gillat 🤣 Så sitter jag kåt runt icke knullbara alternativ. Mitt i fucking Östermalm. Allt med Östermalm att göra är impotent o långtifrån sex. Bara affärer.. business o business 😑
Det blev bara frågor om hur jag lyckas se så smal ut i min ålder. Fr0n kvinnor. Vet inte vad man svarar. Trevliga kvinnor ju. Vill inte att de mår dåligt om sig själv. Står tyst o önskar att jag såg inte så fin ut, klädd ner mig. Men jag trodde att det blir annat så kldde mig upscale. Ehhh Jag tycker att alla kvinnor är fina o de ska bara acceptera sig som de är ❤🌹💜
 
23 november 2022
Fick sex förslag eller ska jag kolla det för hans fantasy?! Tänkte kopiera här texten för att kolla om det påminner er dagen ni hade samma fantasi. Men kanske lite slöseri med er tid .. mycket text o detaljer. Det är fin med sex fantasier, betyder att det finns fortfarande sexdrive. Kuken lever ! 🤩

In short handlade fantasin om sex i låtsassömn dvs hon låtsas sova o han knullar henne då. Hon får inte se honom. Helt ok fantasi .. var en av mina någon gång i tiden. Men vissa delar gav mig skratt. En var riktigt rolig.. det stod att i viss moment kommer kuken massera livmodern 🤣🤣 bilden av den massagen gav mig gapskratt.. ber om ursäkt för reaktionen, det kan kännas respektlös mot fantasin (obs har inte besvarat fantasin) men det blev så från mitt perspektiv. Jag kan mycket om massage och fick mass olika versioner av det - sensuell, erotisk, nutu, tantra, yoni .. men kuk som masserar livmodern är något nytt 😅

Men det kan oxå vara att killar tror att jyckandet är en sorts massage. Kanske finns även tjejer som tror att det är massage. Dock inte jag 😄😄 kuk i fittan är sex, samlag, knull !
 
24 november 2022
Richarlison mål var vackraste vm22 mål ⚽️🤩⚽️ Brasilien spelade bra !
Nog av vm 😄

Det finns mängder av bc profiler som består av upptagna dvs folk i relation. Många som kallar sig för singlar är oftast i relationship. Jag bryr mig inte om status. Sexlivet dör ut hos de flesta o att skiljas är inte en lösning om man tänker inte gifta om sig. Många av oss förstår att det finns egentligen inga bättre alternativ. Sex kommer att dö ut oavsett vem man gifter sig med 😁 U may not agree with me which is ok 😁

De som jag inte förstår är upptagna killar som påstår att de har fantastiskt sex hemma. "I have amazing wife and amazing sex". Åt ena sidan vill jag gratta personen men mest vill jag säg - then fuck off to ur amazing wife and amazing sexlife mfker🤣

Rent logiskt får jag inte ihop fantastiskt sexliv med att söka ligg på bc bland massa okända, många fejka o ännu fler folk med photoshoppade eller gamla bilder. Min verklighet säger att när jag finner amazing ligg vill jag inte ligga med andra. Och ännu mindre vill jag att han knullar andra. Kanske därför mina knull till 99% knullar bara mig..tanken att de knullar andra gör mig rasande. Du är min! Men om du är medelmåttigt ligg skiter jag fullkomligt vilka du knullar. Go fuck others, i dont give a shit!

Om hon inte dramatiserar när du pratar om knull med andra, inte irriteras av det, inte visar någon form av reaktion då är hon likgiltig mot dig. Du, din sex, dina ord, din kropp o givetvis din kuk är ingenting hon tänker på. U r big fat nothing and nobody 🤣 So om du vill knulla någon som tycker att du är nolla, skriv inte till mig 😄 för att jag tänder noll på nollor 🤣 00000000000☠️👿💩

Kommentera

Publiceras ej