SEP  19   kl 16.26
Catfish guys

Catfish är ett fenomen som är inte nytt. Och även om vi är alltid försiktiga o undviker de jävlarna då o då sänker vi vara radar o hamnar i dejt med catfish 🤣🤣

Catfishing är kortsiktig. Its a waste of time. Tiden som jag kunde spenderat bättre! Som ni förstår har jag hamnat i dejt med en catfish. Annorlunda  atfish då han vägrade visa sig men lyckades skapa "het karaktär " !

Denna catfish var dock övertygad om att han var vältränad o cool o liknade Agent 007 🤣 varför jag gick med på hans garbage? För att han spelade rollen bra. Kanske borde varit en skådis.

Hursomhelst vill bara berätta hur det gick för att det var lite komiskt 😂 jag festade o hade kul. Min catfish blev övertygad att han är James Bond eller Justine Bieber eller typ The Rock.  Han hetsade upp mig o jag hetsade upp tillbaka.  Givetvis blir man nyfiken på en som vågar utmana mig. Han blev hårt hit o dit. Han lovade att inte bli min bitch. Var nyfiken hur kommer jag lyckas göra honom min bitch. He was supposingly welltrained 🤭

 

Så jag åkte söderut o han skulle komma med uber för att hämta mig. I started to suspect that smth is wrong när uber stannade framför mig o han kom inte ut för att hälsa.

Min första tanke var - what a desaster! He must be in a very bad shape.  Eller han kanske har problem med att röra sig?!  Jag satt mig i uber o där sitter han. Roundish guy. Kunde inte se mer. Tydligen inte problem med att röra sig. Han påminde rapparen Fat Joe men svensk version.  Tanken gav mig roliga reflections. Bilens salong stank lök. Jag car säker på att det var föraren som stank 🧄🧅🧄🧅🤣

När vi var nästan framme betalade han swish direkt till föraren.vad gör du? Han förklarade något men jag tyckte att det var konstigt att någon betalar svart. Especially if swedish. 

 

Vi kom ut ur uber o r står han. Kort o runt. Det enda som ekade i mitt huvud var "köttbulle".  För ovårdad för att vara James Bond o för kort för att vara Fat Joe.  Hur kunde han tro att jag kommer aldrig lyckas att förnedra honom fysiskt?! Han var underlägsen på alla paragrafer.

Men jag tänkte skitsamma.  Jag ska försöka. Maybe there is still a chance. När jag kom i hans lägenhet visste jag direkt att det inte kommer att funka. Hela lägenheten stank 🧅🧄🧅🧄🧅 och då sa jag - det kommer inte att funka.jag ska hem. Och han förstod förmodligen redan i uber att han spelar i mycket lägre division än jag gör. Han försökte inte ens övertyga mig

 

He read my profile, my diary, saw my live pictures.. how on earth he could think that he is a match?! Kort o knubbig. Övervikt. Jag skulle inte spöat upp någon i hans tillstånd, fast han var på mig. Han var kortare än mig. Inte enligt profilen dock. Om han hade åtminstone Fat Joes utstrålning skulle det funkat. Men inte ens det !

P.s. Jag söker wingman att klubba med mitt i veckan . Om någon/några är sugna.  Sex is not included. Ej dåligklädda o ovårdade 

 
SEP  18  kl 11.28
Det hemska stället 🤣

Det var så gulligt när bc folk skrev o erbjöd sin hjälp pga gårdagens korta inlägg. Min ex vill komma med bil o hämta mig .. faaan vad gulligt ❤🧡💛 och massa text meddelande..u r awesome guys ! Men ni förstår väl att jag var inte under hot - vem kan hota mig liksom 😆 jag bara hamnade med folk jag hade inget att göra !! Below my level of thinking. 

 

Det som hände var att jag skulle festa med två svenskor som jag aldrig sett. Men de två tjejerna var inte i min liga. Not my type. De kom redan packade o billiga. Jag var klädd mycket bra o de hade trashy kläder. Jag är vältränad o de hade ingen midja. Utseende i kombination med resten signalerade attI am in a wrong place men jag hade svårt att bara lämna dem. Ethical shit.

De bestämde att de ska finna ligg o ville till golden. Jag försökte styra till berns men de ville inte för att de kände sig underlägset . Fuck meeee ! Dåligt självförtroende.  Så satt jag med dem o andra muppar på golden 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ och önskade slut på tortyren att se cirkusen. Jag satt i hörnet o pillade mobilen.

Efter ett glass vin började jag skriva till min kk o han svarade inte.  Jag visste att han jobbade nattskift men skrev ändå att jag vill ligga NU. Han  svarade inte så jag spamade honom o föreslog att lura arbetsgivaren o komma hem tidigt. Han var tyst. Och då ringde jag honom - kom fucking hem! Då skrev han att det inte går.. what a mf 😡

 

Samtidigt skrev en bekant till mig. Honom träffade jag för 2-3 år sedan, f.d. extra kille från bc. Jag hade aldrig sett hans ansikte vilket gjorde att jag kunde inte släppa taget. Han var en skön extra kille. Men sen skällde jag ut honom .. dont remember why.. so he disappeared. But was visiting my profile on bc all the time and we had chitchat now and then.

Hjärnan gör ju sin grej när vägrar släppa taget. Under tiden på golden pressade jag ut honom att träffa mig. Beskrev dramatisk bild jag har hamnat i , o det var inte lögn, hag fick ångest av att se så många muppar insamling! Han sa till slut "fine" o angav addressen. Jag  blev såå glad. Äntligen får jag se hans ansikte.. att jag visste inte hur han ser ut exalterade ju min hjärna. He was under lång tid "the most wanted" guy on my list. Finally i get to see him. The mysterium around him will be gone and with it the dopamin around his personlighet will be blown away!

Jag kom ut ur tbanan.. direkt kom fram en kille med gul ros. Jag sa jag vill inte. Har inga cash.. avskyr blommor..han sa att det var bara blomma. No need to pay. Ville säga nej men tänkte att det var riktigt impolite. Jag tog emot rosen även om jag inte gillar blommor.  Gul ros betyder farväl, breakup Ska jag göra slut idag? 🤣 jag ville ta uber men han skrev att han bor 500 meter från stationen 

Jag borde ha tagit uber! Gick vilse som vanligt.. dessutom mina blockklack skor var inte menade för promenad! När jag kom fram sprang han ner o jag såg honom för första gången.  Innan kom vi överens att vi ska bara smeka varandra och inget sex. Jag sa från början att så snart jag ser honom kommer mitt intresse dö ut. Jag ville lura min hjärna 😆 the asshole brain loves secrets 🤣 and my task was to cheat my brain 🤣🤣

In short the guy was amazing. I mean overall.  Han var skitsnygg både i utseende och personlighet. Vi pratade o skrattade. Han är genuint.  Det märktes. Han var svensk i utseende men mindre inne. Vältränad men biffig typ. Mager vältränad ser inte lika sexigt o maskulint ut som biffig Vältränad.  Jag föredrar faktiskt biffiga vältränade med mjuk magen , stenhård magen är inte inbjudande 🤣 

He made me think about summers i spent with grandma. På landet. Bondar brukade välja ut en bull to fertilise kossor. Det var alltid stor ung bull, väldigt köttig men även muskulös. Stor inte i längden utan i mängden. This guy is like that bull 😏 

Och hans doft.. wow ! Jag måste veta vad han använder för parfym.. i wanted to eat him up. Till o med slickade hans hud 👅 den doften var amazing. Nästan tjej parfym.. summerish.. hoppas att han avslöjar hemligheten annars dör jag av nyfikenhet ⚰️🪦⚱️😁

Vi skrattade mycket. Retades. Nakna i sängen.  Dock vägrade jag ta av mina trosor.  Han försökte om o om igen. Jag sa att jag vet att det blir knull om han tar av dem. Han hade bra o välfungerande kuk. Matchade hans kropp iaf. He is a bull ! !

Hans händer var stora o mjuka. Every time he pulled me towards him fick jag faktiskt fjärilar i magen 🙈🙈 soft and bredaxlad kropp. He could wrap me with his all body as a butterfly 🦋 the softness he projected made me soft .. and the happiness he projected made me also happy. But then he has smth hard under ytan.. invisible.. and very attractive.. 

Vill inte prata mycket om vad vi gjorde. He is type of ligg som kan hålla lång tid utan att komma. He is a one-timer meaning comes once under session but can be without cum long time 😁 he didnt cum.. neither did i. Fair game 😉

Conclusion : jag vill inte träffa honom mer. Han väcker intresse som jag inte vill väcka. This guy is a type one can never own. For the player like me he is a neverending torture. Neverending fight to own. Massa drama. Massa utbrott. He is a very bad news for girls like me. He is the one who will keep awaken my ownership feeling every day. Who will be the most desirable piece of cake every fucking day. He will wake up many dramas in her. He is the one all girls fall for which is a constant competition. He is very likable.. he is very fuckable. But no one can own him. I wish to know whom he wants to own. Who the fuck is that girl??? God I envy her !

He is such a bad bad news 😅😅 This guy is the most dangerous guy in sweden. No girl would say no to him. He is a guy she would want to copulate with, have kids etc  at the same time she will never own him.. Förstår ni hur farlig han är? Men samtidigt en läcker bit som kommer att få dig på tassar 24/7.. i wish i never met u !  But also i am glad that guys like him exist. 

 

Han sa att nästa gång ses vi vill han ha fria händer att knulla mig hur han vill. Jag svarade inte. För att det inte blir nästa gång. Inte för att inte gillar honom utan tvärtom, alldeles för mycket.  Jag gillar honom så mycket att jag hatar honom. Jag vet att jag upprepar mig men så är det i mitt huvud just nu - samma tankar som studsar runt. He is a type that will never make me stop to want to own him. So fuckedup 🤣🤣 if i were younger i would have loved the challenge.  I detta fall åldern är inte bara en siffra :(  he has a future, i have none. A mature woman should know where her limits lie. This case is sealed and closed !

 
SEP  17  kl 00.30
Jag är på ett hemskt ställe

Jag är på riktigt skitställe 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

Någon rädda mig !!!

 
SEP   15  kl 21.27
Ska jag ut ikväll?

Tror inte det.. har festat 5 dagar under senaste 7 dagar.  Fredag-lördag-söndag-måndag-onsdag. I think i beat all my previous records for sweden. Brukar festa varje natt när befinner mig utomlands 😁 aldrig i Sverige 

 

Har lärt mig mycket de senaste dagarna.  Skulle aldrig trott att Sverige vara en plats för outtalad prostitution. Antal unga tjejer som går den vägen är så hög att idag är det inte längre brist på snygga tjejer på klubbar.  Det är män som får inträde.. män som tar med sig tjejer o betalar för deras inträde o drinkar. Dock har tjejen alltid val att tacka nej till sex. You as a girl or woman have no obligations towards those men. They expect smth in return but u r free to say no. So it is not really a prostitution but very strange form of interaction.

Det var dock märkligt att dörrvakt på en av Östermalms kända klubb vid frågan - är du på gästlistan, fick svar nej av mannen men ändå släppte in mannen och oss. När en tjej kom o var inte på listan fick hon inte komma in. Jag blev oxå  avvisad många gånger förr när kom själv. Märkligt! Väldigt märkligt!

Josefine sa att i Kanada är det helt ok att män köper drinkar o betalar för allt. Sex blir av om kemin finns. Annars diss. När hon "raggade" två rika företagsmän sa hon att vi skulle inte avslöja att jag var upptagen. Hon var redo att offra sig, så sa hon iaf, om det blir sex. Vi hade kul o pratade tillsammans men det var alltid i lyften - vad kommer att hända till slut. 

Josefine drog mig till toaletten o frågade om någon av män intresserar mig. Jag svarade nej.  Jag hade riktigt svårt att se dem som sex objekt då de "köpte sig fram" genom att stå för massa alkohol konsumption, sen för att jag kände ingenting mot dem "gubbar" som var förmodligen i min ålder men i dåligt skick.  Så jag upprepade nej.

Josefin blev inte glad. Hon sa att hon ville offra sig men grejen är att de visar intresse att träffa mig mer än henne. Jag var tacksam att hon var ärlig. Kvinnor har svårt att uttala öppet om en annan kvinna väcker mer intresse. Då sa hon att vi måste hitta på något för att bli av med dem 🤣🤣 hon var fantastiskt på ett sätt.  Så när det var dags att gå hem bjöd de män oss till efterfest på en av killarnas hotell svit. Då svarade Josefin att jag mådde dåligt o vi måste ta uber hem. Killarna sa inte emot. De bara suckade. Det var Johan som bodde på hotellet. Den andra bodde i Stockholm.

Johan växte till annan person dagen efter när vi blev mer kompisaktiga o sexet var inte på bordet. Jag skulle ha beskrivit honom som rik olycklig man. Han var gift  men tydligen kände sig oälskad. Oftast blev han fundersam o jag märkte det o frågade hela tiden om han var ok. På farväl dagen lade han sig på soffan o försökte sova lite. Jag retade honom o vi skrattade åt olika skämt där Johan förlöjligades. Plötsligt hans hand landade på mitt ben o strök mig. Han såg fortfarande ledsen ut. Normalt skulle jag bett honom ta bort händen. Men jag gjorde inte. "Du har len hud". Han fortsatte då o då stryka mitt ben. Vi hade noll ögonkontakt.  Jag var lugn. Om detta allt han behöver låt honom göra det. Han kanske inte har rört en kvinna på länge.vad vet jag. 

Första dagen fann jag Johan motbjudande då det var som om något förväntades av oss. Men dag 2 blev vi vänner då känslan av vi måste utföra något försvann. Dag 2 bad han Josefin om kyss .. och hon levererade den innan hon tog taxi till Arlanda.  Hon skrev sen att hon tyckte att han förtjänade det.det tycker jag med ! Hoppas att en dag finner han lyckan i livet ! 

 

 
SEP  15   kl 15.32
Nakenbad

Jag ogillar nakenbad.. 😆 har aldrig varit o kommer aldrig att vara där.

Att inte veta hur en ser ut under kläder är ju något dom väcker intresse. Att se någon naken på bild är inte detsamma som att se naken person.. så bilder påverkar inte mitt sinne på det sättet.

 

Håller du inte med? Då kommer mitt sista argument 😏

Vet ni varför släpps inte ensamma kvinnor på strippklubbar? Fast ensamma killar är ok. Förklaringen jag fick är att en påklädd kvinna blir mer intressant då än den helnakna och män brukar flörta med kvinnliga gäster istället för att kolla strippan 🤣🤣

 

Jag såg några gånger män som gick helnakna på stranden.  Det var inte något fin syn . Hängande ledsen kuk och män som tror att de är skitsnygga judging by the walking style. Att stranden var inte nudistisk och att där fanns män sket de i. Tyvärr kvinnor gör samma skevt beteende när visar sina enorma tuttar på vanmiga stränder. Vissa män gillar det men många tycker att det är ofint med bröstvisning. Framförallt varför göra det på en publich beach där finns massa folk?! 

Så jag ska inte till ågesta eller annat nudist strand. Jag tycker att killar i swimming shorts är mer sexigare än de utan. Jag tycker om att ha  bikini på mig då jag kan leka med glitter, färger, utformning av bikini o se annorlunda ut varge dag !

Vad tycker ni? 

 

 
SEP  13  kl 18.35
Are u a cockblocker?

Det är mycket jag inte kan i tjejparty världen känns som om. 

När en kille följer med tjej till party och de är inte tillsammans förvandlas han till cockblocker 🤣🤣 så kallas han bland tjejer.

Det betyder att han stoppar alla killar att ragga tjejen.

Josefin kallade Johan för cockblocker 🤣🤣 josefin satt upp en strategi för att hålla johan borta för att hon vill bli öppen för ragg. Och jag skulle hlpa till 🤣

 

Till slut sa vi till Johan att han är cockblocker o vi skrattade. Han försökte skämta tillbaka med att vi är isf pussyblockers 🤣🤣 

 

kukblockader vs fittblockader 

 

Hur o var ska man hitta en Daddy som är ej cockblocker? 🤷🏻‍♀️

 

SEP  12  kl 16.48

Senaste 3 nätter

En av mina bästa o oförglömliga.. varje kväll var en aventyr med olika avslut . Men mest spännande var den kvällen som hände inatt. För 11 timmar sedan. Kl 2-3 på morgonen 

Allt började med ett sammanträffande ! Jag o en tjej hittade varandra mitt på öppen gata o bestämde festa tillsammans.  En turist från norra amerika o jag. Två ensamma själar som gillar att festa. Inatt var den sista farväl natten och vi spenderade den tillsammans!

 

En snygg latina med former. 40 år gammal.. fit. Välfigt lite skönhetsfixat .. med härliga latina former - stora tuttar o rumpa. Lite längre än mig. Och med absolut bästa kvinnliga personlighet ! Hon tävlade aldrig mot mig och vi blev som systrar som skyddade varandra o spelade i team.  Jag trodde aldrig i mitt liv att jag skulle träffa en tjej som hon. Partigalen, väldigt säker i sig  o rolig. Hon precis som jag var heterosexuell !

Denna berättelse handlar om sista farväl kvällen. Dag tre blev vi 3 stycken. Den tredje person var en man från västkusten som vi blev vän med. Han sökte sällskap o vi gjorde det med. Det handlade inte om sex. Han jobbade i stan o skulle hem och jag passade min nya kompis o visade runt samt nattlivet i Stockholm.  Killen var i min ålder o rik men absolut inte snobb. Han betalade våra drinkar, mat o inträde. Utan några plikter tillbaka. Men eftersom han var lika ärlig o openminded som vi är blev han en del av vår tjejteam. Låt oss kalla honom för Johan.

Igår på eftermiddag  bestämde jag o min vän att ses. Hon ville absolut sitta på en restaurang på strandvägen.. på pieren. Jag vaknade sen den dagen då vi festade kvällen innan o jag behövde sömn. Så snart jag vaknade hade jag massa samtal från Josefin , låt oss kalla henne så. Hon ringde o messade.  Så jag  var försenad ..borstade mina tänder,duschade o sprang iväg till stan

Under tiden messade hon att johan vill ses så de ska ta en drink på sturehof..come and meet us there!  Jag var i början osäker om Johan.vill han knull  eller vad vill han? Josse ska inte knulla honom för att hon hade klass fast var ändå natural o ärlig person.  Johan var inte hennes typ men han var ett bra paraply för två innocent partygirls.

När jag var på väg till stan kom meddelande att hon lämnar sturehof o de ska sitta på en bar på strandvägen o dricka medans kollar på the sunset. Josse är så fucking spontant! Hon ville sitta i baren framför  restaurangen Glassdörrem redan igår kväll men de skulle ständas när vi kom då det var söndag. Givetvis skulle hon aldrig släppa idén att sitta där o kolla utsikter 😁

Jag gick från Östermalm tbana mot strandvägen o såg 2 figurer som viftade aktivt. Min kära Josse, jag älskar dig  💗 hon var så fucking snygg o galen 🤗 Johan bjöd oss på drinkar men jag druck bara bubbelvatten då kl var bara typ 16.00 Too early för mig to start with alcohol 🥂

Vi snackade där under en timme o sen blev småhungriga . Sen gick  vi till Riche, mysig restaurang där käkar snobbar. Johan var absolut inte snobb. Han hade pengar fast flashade inte. Han var gentleman men ändå lätt att prata med om obekväma saker. Inne på Riche hade vi lite girl-guy secrets conversation där , avslöjade o skojade om vara preferenser.  Johan gillade rumpor. Jess gillade långa killar. Vi käkade o skrattade.  Johan blev ibland fundersam o så småningom fick vi veta om hans affärsplaner. Spännande  då jag gillar egna företagare!

Klockan var efter 8 och Johan visste inte om han ska förlänga sin vistelse eller åka tåg till västkusten. Josse tyckte att han ska stanna o fortsätta betala 🤣🤣 han hade ingenting emot den rollen o det hade jag svårt att förstå då.men jag är glad att han inte åkte i väg för att tack vore honom blev vi insläppta till alla platser på Östermalm! Och han var som skydd för oss , för två  vackra o vilda partygirls. Tack Johan . Stort tack.

Vi bestämde att han ska lämna sina saker på Josses boende. Hon bodde i ett flerbäddsrum o delade rummet med okända. Tror det påverkade Johan. Att se människor utanför hans circle, se dem som inte är rika but descent ppl. Anledningen att Josse bodde där var att på såna boende kan man lätt hitta någon att spendera tid tillsammans när man reser ensam. Vi satt i nedervåningen i baren o beställde drinkar.. det var början på förfest.. johan bjöd några andra på öl med. Det var billigt. Vi kallade honom öppen att vara vår "daddy" o "papi" 🤣🤣 Det var roligt. Sen tog vi uber som tog oss till Östermalm där vi landade på east bar med dj o ingen folk. 

Ingen vakt frågade Johan om gästlista eller ställde frågor.  Han bara släpptes in och det givetvis gjorde mig nyfiken.  Varför jag blir alltid stoppad o får istället interrogation.  Svar på den frågan kommer senare 😏 så småningom kom massa folk o många kollade Josse då hon hade fina former med stora bröst o rumpa i tighta kläder. Så småningom kom några snobbar o frågade johan om han är pojkvän till Josse o han svarade nej. Då bjöd de oss till sitt bord för att få gratis drinkar o dansa med dem. Josse gillade norska kile o sa ja.jag sa drinkar ja men dansa - hellre döden. Stela gubbar ju! 

De försökte dra mig dit men jag vägrade. Tog dock shots 🤣🤣 jag var som a spoilt little brat i min outfit o dansande som a  flexidoll. Alla beundrade mina moves o även tjejer kollade. Ingen slår mig på dansgolvet.  En kille försökte ta mig vid sidan om o småprata vilket irriterade mig då jag ville inte prata med någon.  Deras rikedomar berörde mig inte, vi hade ju Johan som så småningom kallade vi till vår pimp 🤣🤣 och han svarade att vi har inte åstadkommit några intäkt åt honom än. Vi gapskrattade då det var roligt att folk kom till honom för att få oss 🤣🤣 Johan var fantastisk! Att han bara passade oss o ville ingenting tillbaka gjorde mig väldigt berörd. Alla killar vill ha något  tillbaka men inte Johan. 

Efter en stund blev Josse lite irriterad på mig då hon tyckte att det var dåligt att jag vägrade joina sällskapet fast vi kom överens att jag blir som chaperon. Och normalt bryr jag inte om men inte Josse. Hon var det bästa som har hänt mig o vi kunde båda inte tro att vi känner varandra 48 timmar men klickar som om det var  många år.  Jag kramade henne o bad om ursäkt istället för att vara defensiv. Det var sent o vi gick till max att käka. 

På max beställde johan o josse men jag avstod. Det är mitt på natten liksom. Fick lyssna på klagomål om mig o min ovilja att mingla med folk.. at jag måste si o så.. men jag är brat i själen o det är inte aw för min del. Varför ska jag mingla? Jag hörde knappt pga hög musik. Det är min egen tid ju, försökte jag förklara o till slut gav jag mitt ord att prova ändra mig. För Josses skull 💕.förstår inte vitsen att vara som andra.finns massa folk som kan mingla. Why would i? Men skitsamma. Jag gör det för henne !

 

På väg tillbaka såg vi att east hade inget folk kvar. De gick iväg så snart vi var borta 🤣 givetvis..vi gick till sturehof som stängdes om en timme. Därifrån blev det sopan. Jag sprang framför mina nya vänner o sa att jag ska försöka gå in ensam o se hur det funkar. Givetvis blev jag stoppad 🤣🤣 alltså vakten som lät mig o mitt sällskap igår vägrade släppa in mig. Och nu kan ni höra varför.  Det är tydligen en regel att inte släppa ensamma personer in.. kvinna eller man.. det hsr hänt incidenter  sa vakten. medans jag försökte argumentera kom mina vänner ifatt o vi fick komma in. Var lite folk men de dansade iaf. 

Johan beställde drinkar. Jag var noll berusad men samtidigt gick upp i varven.. escalating.. jag ville dansa. En ung kille försökte dansa med Jossa o det var bra tills han började kladda på henne alldeles för mycket . Till slut kom hon till mig o sa att killen var annoying ! Hon gick o satt sig . Jag drog killen vid sidan o whiskade i hans öra - u r annoyong! Du irriterar henne. Lägg ner skiten. Sen gick jag på dansgolvet fast det var svensk låt. Började dansa o direkt dök upp 3 killar. Svennar. En av de skitsnygg men även bra på dansa.  Vi båda var fit o båda gjorde skuggdans. Det kallar jag min dansstil när jag blir som hans skugga.. så vi körde fin dubbeldans.  Det var häftigt. Vi hade kul. Svensken kunde knappt tro att det finns sån som mig som bara matchar hans rörelser. Våra ögon lysste tills låten tog slut. He was impressed. Jag sprang till johan efter dansen o såg hur killen som var annoying pratar med Josse. Men för helvete!!

 Jag blev lite obekvämt då jag har precis lovat att bete mig. Josse kommer säker ogilla att jag var grov i språket när bad killen att lägga ner. Fan! Ville inte göra henne irtiterad.  Så jag sprang till toa o dit kom Josefin. Jag förväntade mig utskällning men hon sa bara - jag visste att du är vild, girl ! Fan vad han du dansade med är skitsnygg! Jag reagerade inte på det hon sa men blev lättad att hon nämnde inte the douchebag 🤣🤣 den annoying killen

 Tillbaka på dansgolvet såg en tjej som försökte haffa killen jag dansade med. Men verkade som hon kände honom. En annan kille försökte haffa mig om o om igen . Jag gömde mig o kom tillbaka om o om igen.. jag ska inte vara otrevlig.  Ska inte vara brat! Den snygga killen började dingla där jag var ..intill mig. Han var nyfiken o jag var desperat att bli av med slisken som ville dansa med mig . Dessutom kom annoying kille som plötsligt bytte sitt intresse från Josse mot mig.. han började utmana mig o jag var förbaskad arg på honom.. jag tror mina ögon förvandlades till brinnande vågor av eld när jag såg honom.  Fucking adhd skiten som är som supersonic rocket i rasande fart.. vi dansade bröst mot bröst o han gjorde samma som med Josse. Jag tryckte mig mot honom o hela hatet till den han är omfamnade mig.. jag var som eldblomma redo att dränka honom o han bara - gör vad fan du vill med mig! O min hand som en krabtag kom på hans hals i starkt stryptag. Vi stirrade i varandras ögon.jag med eld o hat.. han med beundran o stor vilja att fortsätta. Alla kollade oss. It was a mental fight på dansgolvet.. där den annoying kille blev min leksak.. plötsligt johan dök upp - allt väl med dig? Stör han dig? Jag svarade bara - det är lugnt. Vi bara dansar. Men kära Johan, du är en härlig man som vill bryr dig. Det gjorde mig soft. Jag är ovan med att folk bryr sig om mig. Jag är ju oerhört hård person men det johan gjorde made me little sissy 😅

 

The annoying guy ville fortsätta dansa. För min del my mission was completed - he is my bitch 😍 men hur fan blir jag av med honom? Jag vänder mig o bakom mig stor den snygga o vi börjar dansa tight. Jag hade fortfarande  acceleration energi i mig. Så jag kastar mig på den snygga o han bara tar mig som om han önskad det hela kväll. Under tio minuter blev vi tagna av varandras pardans. Den var intensiv. Vi gick ifrån varandra kom tillbaka för att hamna i famnen på varandra igen. Om o om. Han lyfte mig många gånger. Jag var som apunge som han vill så gärna  ha. Mina ben runt hans midja. Det påminde filmen Dirty Dancing. Mina händer var runt hans hals. Han var absolut inte äldre än 30. Men vilken kropp. Ögon o leende. 

Många killar försökte dra min uppmärksamhet men jag  fann alltid honom bakom mig för att vara hans. Han sa att han vill att jag ska hem till honom. Jag sa  att han måste be mig. Vad än han sa svarade jag ' Ask me..Beg me for a kiss"

Han sa nej. Denna utfrågning o kamp om makt pågick låång tid men mitt svar var Ask me-Beg me.han drog mitt hår o nafsade på min hals.hans fasta kropp var varm . Tänk om man kunde vila på den. Han skrek Du gör mig galen ! "Ask me. Beg me". Nej. Han händer gick innanför shortes o han kollade hur blöt jag var. Ask me asshole. Beg me for a kiss. Nej sa han.

Jag styr dig o kommer knulla ihjäl dig. Du gör mig sååå kåt. Dina tease alltså.  "Ask me. Beg me for a kiss" . Nej, du ska följa med mig jag ska ha dig .. han klämde hårt min rumpa.jag sa - really? Are u a boss now? Yes i am . Då drog jag min hand ner o klämde hans kuk - vad fan kommer du göra med din kuk som jag inte kan styra. U r my bitch. Min slyna. Ge dig! 

Nej. Du kommer att ångra dig när jag tar dig . Jag vill ha dig . Kom med mig . Vi måste knulla. 

Alla vill knulla mig.  Ställ dig i kö.

Sluta retas. Jag kommer ta dig. Du ska vara min.

Tyvärr kan inte ikväll. Min kompis ska åka o vi kommer aldrig att ses. .. Ask me. Beg me for a kiss.

Alla kollade på oss. Det var väldigt laddat battle men han o jag såg bara varandra. Du är som en liten söt sak, så retful.var min inatt. Jag vill ha dig.

Och hela tiden ögonkontakt.  Jag hade ingen eldflamma i ögonen utan bara glitter o kåthet. They were shining.  His eyes too. But his eyes were also smiling while turned on. Om o om igen släpte han mig för att andas o hålla lugnet. Han var oerhört manlig i sitt sätt att hantera situationen . Så sexigt. 

Ask me. BEG ME FOR A KISS. Jag ville så gärna kyssas då hans läppar har varit på varje centimeter av min hals.  Så jag skrek genom musiken- Fucking BEG ME for a kiss. Och han sa - det gör jag. Säg - Jag ber dig om en kyss. Och han sa det medans vara läppar var i några millimeter ifrån varandra.  O så snart han avslutade meningen fick han ok.

Och nu tror nu att vi kysstes som djur. Ni har fel.. han la sin hand bakom min nacke o väldigt försiktigt som om han kysste någon ömtålig eller en fjäder. Det var sensuellt i högsta gradet. Hans mun smakade söt.  Godis smak. Jag lät mig inte heller kyssas som odjuret utan skuggade hans rörelser. O i den stundet sätts på alla lampor o klubbägaren deklarerar att det stängs. Som om i någon Hollywoods movie 🤣 Jag blev tagen givetvis.  Och vi står i ljuset o stirrar i varandras ögon. Han bara - kan du komma ikväll med mig? Snälla. 

Jag önskar att jag kunde men min vän är här sista natten.  Jag kan inte.  Nästa gång  kanske?  Du bor väl i Stockholm. 

Nej. Jag bor i Norrbotten o ska tillbaka imorgon. 

Jag sprang till toaletten.  Och satt där. Därför avskyr jag träffa folk som inte bor  i Stockholm.  Vad fan har jag för val?? Nu alla ni som bor i bushland vet varför jag dissar er. 

Jag gick ut o han väntade på mig. Jag gick till mina vänner. Och vi var nära varandra.  Han kom fram o presenterade sig till mitt sällskap.  Jag blev djupt ledsen fast visade inte. Barnet i mig slocknade i samma fart som den blomstrade. Men jag visade inte hur jag mådde. Min väninna ska inte se det på sin sista dag. Vi bestämde fortsätta till stripklubben på Drottninggatan.  Snygga killen vars namn jag raderadecsamma stund jag hörde den frågade - vad gör vi nu? Som om jag hade svaret."vi ska till strippklub, vi känner oss adventurous" 

Vi känner det med sa han. Vi ses där. Vänta på mig där. 

Men jag väntade inte. Vi fick inte gå in på stripklubben då tjejer tillåts inte efter midnatt.  Its a destiny. The one that brought me together with Josefine and this one is a cruel one. It made me experience flames and put me in an impossible situation asking me to choose between my friend and him. I chose my friend 😔 men blev givetvis ledsen. Skakade av huvudet o raderade honom. Men det var inte lätt. Hans ögon, händer, ord o vår kemisk attraktion var som taget från filmer. 

Jag kommer att glömma honom men han kommer sakna mig. Han kommer aldrig att glömma mig. För att det finns inte någon tjej som kan röra sig på dansgolvet på samma sätt o skapa spänning o eld o vågor  som jag gör. Jag dock kan lova en sak - om vi ses igen lovar jag att välja dig  nästa gång ! 😅 vet att det kommer aldrig att hända. Jag kommer aldrig träffa Josefine o Johan. Det som händer nu kommer att bli arkiverad o stängt för all framtid.

These last days made me rethink my view on men, on friends and on clubs.  Jag måste skaffa Johan- typ kille som är villig att vara mitt paraply utan att vilja knulla. Its just tidsfördriv! Men svåraste kommer att vara att hitta någon som Josefine. Hon gav mig mycket o jag är oerhört glad att vi hittade varandra. Vi kommer aldrig att ses tyvärr  😔 det är den tanken som gör mig oerhört ledsen.

P.s. ska redigera senare. Nu orkar jag inte 😁

 
SEP  10   kl 06.10

Värsta helg någonsin:)) på väg hem

 
SEP  6  kl 21.42
Vad gillar du bli kallad i sängen?

Intressant fråga.. vad gillar killar bli kallade i sängen? 

Ställde frågan till en kille som jag har träffat några gånger och han vill att jag kallar honom för Papi .. så sött 🥰😍🥰 jag visste inte att killar gillar bli kallade Papi.. 

Så vad gillar ni? Vill veta vad alla tycker 😁😁

Inte många förslag so far:

1.Fuckman

2. Daddy 

3. Mästare/master

4. Papi

 

SEP  3  kl 22.44

Orgasm

Jag har ganska dåliga kunskap när det gäller alkohol o droger. Jag vill inte fördjupa mig eller veta mer. They dont trigger me. Vet inte varför alla andra blir så exalterade.

Men en gång okunskapen slog tillbaka 🤣 

Jag satt i baren utomhus, ej i Sverige. Skulle beställa drink.. jag var på bra humör o ville experimentera. På drink listan stod massa namn på drinkar som jag inte kände till.. så jag sa till barmen att jag vill ha dryck nummer ett med snuskigt namn som jag vägrade att uttala av den anledningen att jag vet att alla omkring mig kommer att stirra på mitt val av dryck 🤣🤣

Jag ville bara veta om drycken kommer ge mig någon känslan av "sex on the beach" 🤣🤣 min ex kk som hade sex on the beach tyckte inte att det var kul. Då sand överallt som tränger sig i överallt sa han 🤣🤣 tydligen den som uppfann drycken aldrig haft sex on the beach 🤣🤣 kanske beachen saknade sand eller hade de stor underlag under..

Hursomhelst jag provade drycken o den var ok. Söt o pink 🍹 jag blev adventurous o tänkte beställa mer. Drinkar var mer än 50% billigare än i Sverige o smakade mer än i Sverige 😏 tog menyn över drinkar o det fanns jävla massa namn. Okända namn. Hittar de på namnen?  🤣 vad är det för namn? 

I mitten står namn Orgasm. Haha Va? Bartender var en man , in his 30ties. Jag kände mig lekfull. Så jag frågade barmen - har ni svårt att leverera orgasm irl så att kvinnor måste dricka den istället?  🤣🤣 min kompis drog mig vid sidan med - vad håller du på med? Vi är i ett muslimskt land. 

So what? Tydligen problem att leverera orgasm beror inte på kunskap i religion 🤣🤣 jag vill ha den där drycken! Vill dricka min orgasm 🤣🤣 kommer jag darra 🤣 kommer jag stöna? 😆 jag kanske skiter i killar o istället dricker min orgasm varje kväll framöver 🤣

Så jag beställde givetvis Orgasm drycken. Jag är värsta åsna. Så be it. Se den i min bild galleri. Den såg mumsigt ut with whipped cream. Drycken kändes lätt att dricka.. not spicy or smth.   Sweet. Som barndryck. Men jag blev snabbt påverkad så att jag började prata om allt möjligt.. sen om skit på jobbet. Jag älskar det jag gör men människor runt omkring mig ligger fem steg bakåt. Och det är ok om vi gör olika uppgifter o våra vägar inte korsas 😆

Jag hade guldiga jeans shorts på mig o annat yellow. Mitt i mitt passionerande tal kommer fram en kille och frågar om vi kan engelska och om han o hans kompisar kan sitta med oss o prata om livet? 

I got furious. Muslimska killar i Muslimska länder kommer inte bara fram till vilken som helst tjej. De kommer fram till tjejer som saknar "skydd". Så han tror att vi är lätta fångst?! Vi får se hur han ska agera på mitt "är du fucking dum i huvudet?  Ser du inte att vi konverserar? Ser du inte att det finns redan sällskap vid detta bord? Om ditt sällskap räcker inte för dig då är det något fel på dig och definitivt  ingenting jag varken vill eller ska lösa. Now go back to ur table and be quiet 🤫🤫🤫🤫" jag var väldigt tydligt o hårt i mitt uttal. 

För att rädda sitt ansikte framför sina kompisar svarade han - ok, kunde du inte säga det snällt. 

Varför ska jag göra det? Du störde oss. Såg vi ut att vara intresserade i er? Nej.

Men min kompis tog över o svarade snällt - vi är inte intresserade. Och han gick.

Min väninna som har noll kunskap i hur det funkar i muslimska länder var övertygad om att man kan dissa snällt. Men hon hade fel. Jag skrämde kyparen som inte förstod hennes nej. Men efter kort konversation med mig försvann han för alltid. Att de inte får fitta är inte vårt problem. De kan börja låta sina systrar o kusiner leva ut livet. Så tänker jag. Nothing personal liksom.

Jag drack upp orgasm drycken. Den hade ingenting med orgasm att göra precis som sex on the beach som hade lite med det sex att göra 🤣🤣  jag fick utspel men ska inte skylla på drinken. De var goda. Jag tackade barmen som fick dricks av mig. 

Hemma googlade jag orgasm drink.. av nyfikenhet.. och titta där, det finns faktiskt blandning som heter orgasm 🤣🤣 med amaretto etc Stackars bartender 😅 jag var säker på att det var påhittad dryck 😂😂 pinsamt ☺️☺️ gud vad pinsamt 🙈🙈🙊🙊

 
SEP  1  kl 18.01

Igår hade jag trevlig stund i stan. Hade lite kläder på mig då jag har bränt mig. Judging by others look såg jag fantastiskt het ut 🤣🤣 folk hade jackor på sig 😅 jag var bajsbrun .. riktigt brun. Solbränna är skitsnygg ju. Som vanligt tog jag promenad från Östermalm för att kolla alla snobbar som förmodligen trodde att jag är prostituerad.  Skitsamma! Vem bryr sig om vad de - alla tycker !

Vädret var toppen. Jag var allmänt glad! På bra humör. Chattade med min kk o några från bc. Varav en fick diss då jag tycker att killar från centrala Stockholm har lite att erbjuda rent sexuellt. Det är sant. De är mätta o får massa uppmärksamhet.  Just go out and pick a girl. Vad gör ni på bc liksom? Han som jag dissade tyckte att jag generaliserar, har fel o blablabla 🤣 som vanligt skrev jag lite tröstande svar - not a big deal, jag är ändå ingen vidare knull. Vilket är sant delvis! Något i mig måste vakna för att bli en bra knull haha annars är jag jobbig 🤣

 

Tio minuter senare svarade han , kopierar: "Haha, det är bra med självinsikten! Men hon jag såg gå ned med vita shorts & vitt band över knäet till tunnelbanan vid Åhléns city såg bra jävla vacker ut."

 

Attans!!! 🤣🤣🤣whaaaat ? På riktigt?  What a fucking coincidence! Jag var redan i tbana på väg till min kk. Helt plötsligt kom ut jäkla skratt.. wtf wtf wtf?! Fan 🤣🤣 Jag glömde ta bort signalementet.. what are the odds that ten minutes after u ditch someone unknown sees u on the open street?! How the hell he could even recognise?! 🤣🤣 det var en paff upplevelse.. fortfarande ger mig fniss .  

Hela situationen gjorde mig upp i varvet.. jag måste vara lugn innan sex... istället blev jag fnittrig o skrattig 🤭🤭

Senare när jag var på väg hem fucking buss chaufför försökte ragga.. go fuck urself idiot! Ville så gärna slå honom på käften. Fysiskt förnedra.. släpa o sparka. Pedo ansikte dessutom 🤮 Men sen hoppade jag tillbaka till min konversation med bc kille som jag dissade o hlömde bort snuskgubbe.

Jag var ju nyfiken.  Hur uppfattas jag? "Ser jag knullbar ut?" Haha det är en fråga jag undrade om . Jag fick iaf positivt svar ordagrant "Du såg absolut fuckable ut, min kollega skrattade åt mig när jag kollade in dig. Det sa allt kan jag väl säga." It made me feel more even gigglish 😃😃

Inte dålig review 😏 tänkte jag medans dinglade vid dörren i tbana.. i slussen ser jag en kille som springer mot tåget så räkte jag min hand för att hålla dörrarna och han som sprang hann inn. Tackade mig. Jag bara log medans kollade monilen. Vad fan säger man? Jag hjälpte bara medmänniskan och förväntar mig alltid att andra gör detsamma.  Han hade blå luvtröja på sig med luvan på. Jag tittade inte ens på honom. Jag brukar undvika titta i andras ögon eller ansikte. Håller den delen blankt för mitt sinne. Det är ett medvetet val, kanske the result of living in muslim country där det kan betraktas som någon form av intresse o kan sluta med strul o skit. Det är helt enkelt en vana.

Hursomhelst.  När jag skulle stiga av vid centralen står samma killen brevid mig o jag tittar inte. Vi ska ut tänkte jag. Lyssnar på musik. Så rör han min axel o då tittar jag på honom. Holy shit! Han tog av luvan . Vad söt han såg ut.. lite plufsigt på kinderna 😍 mörktblond. Lång o bredaxlad. Solbränna. Ung gles skägg. A better version of Brad Pitt. Much better version. Småblyg men ändå vågade sig fram. Ögonen lyser blå. Leende på läpparna.  Ung manlig - kommer bli manligt när vuxen. What a man he will be! Det borde vara förbud mot luvan ! Jag är glad att jag inte sa det jag brukar säga. Jag hann inte. Han sa först.. jag gillar dig kan vi inte hålla kontakt.. och så sträcker han fram pappersbit för att få mina kontakt uppgifter.. jag faktiskt blev blyg av någon anledning.. tror hans ålder gjorde mig obekvämt. Såg ut som 19årig. What the fuck liksom. Aldrig i livet!! Jag sa nej o sprang ut. Mina ben som vanligt räddar mig 🤣🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️

 Det tog honom 3 stationer att våga komma fram. Tänkte jag. Modigt.. lite blev besviken på bc killen som inte kunde överraska mig på studs. Varför kom du inte fram? Jävla höna!"  För att han hade kunder svarade han. Dina kunder kunde ha väntat 5 minuter. Folk är inte adventurous nuförtiden.. boring fucks..  go fuck ur job ! Det var rätt att dissa honom. Rätt åt dig lilla pussy-höna 🤣🤣

Något annat. Ibland ber mig folk att hjälpa de med profilen så att de ska få ligg. Here comes my open reply to all. Först o främst tänk på era bilder ! If ur face looks boring dont have ur face exposed. Who wants to fuck a boring face? How difficult it is to shine up ur face? Think about something crazy while taking a picture, ur eyes should shine or at least smiling eyes. If u cant produce non-boring version of u then dont blame girls 😏 steg 2 är din personlighet o där du kan visa att du är tråkig gråsten o ändå får ligg .. life is not fair ! Never been 😏

Kommentera

Publiceras ej