JUN  25   kl 06.34
Dagens bild

Inte roligt att försova sig . Vaknade kl 04.05. Jag planerade festa i gamla stan ju🤦🏻‍♀️  never mind! Kan festa andra dagar.. skulle träffat en kille som påstod kan dansa hiphop. Jag letar efter hiphop partner att utmana och utmanas.  Someone to hang together , to party with.. svårt :(

Därför blev det bild från någon fest jag var i år.  I can look at the picture and sigh 🙉 or smile 😁 what a party !

Min kk är förkyld men har konstiga planer i hans fantasivärld. I suspect his brain is boiled of fever which causes him hallucinations 🤣🤣

Min annons och folk som svarar på den.. folk med fula kukbilder.. ni borde hänga med tjeher som hänger fittbilder.  A perfect match ! Jag blir nolltänd på kukbilder sorry.. sällan bilden blir bra.. händer men väldigt sällan ☺️

 
JUN
24
kl 14.08
Idag

Jag har en virtuell vän från annan sida. Ej sexsida. Vi började prata i maj-juni 2020. Han var single då. Backslick Östermalmskille som var o är fortfarande rik. Vi hatade varandra men höll på att småbråka o vissa perioder blockade jag honom. Han hade rätt till sina extrema åsikter. Den åsikten ledde till att han enbart träffade de vita brudar o förmodligen var nyfiken på andra färger men var för mycket "r" för att faktiskt knulla en 🤣

Varför kommunicerade vi skulle ni kanske fråga. För att jag gillar personer som speaks their mind. Jag behöver inte gissa vad han menar. Sedan var det modigt att säga vad han tyckte när alla andra visar sin åsikt på valdagen i tystnad 🤣 jag blev erbjuden olika saker, fick intressanta förslag men tackade nej då jag tycker att han beter sig som arsel i allmänhet även om jag gillade att han visade sin verkliga jag. Believe it or not men han var ruttet äpple inombords .. sättet han pratade om kvinnor som hole han kan stoppa sin kuk.. hans uttryck kunde ge mig massa skratt 😂 och han kunde skratta på mina kommentarer..så det gick i vågor .. vi bråkade o hade kul online..

Jag gav honom samma råd många gång men han tog aldrig åt sig. Problemet de rika har är att de gömmer sig bakom pengar vilket attraherar fel sort av tjejer. Finns faktiskt snygga tjejer med kapacitet att älska utan att se den materiella men de hamnar med selfpitying guys. Hursomhelst jag bad honom inte flasha med pengar o försöka visa sin insida o hon ska gilla honom som han är. Ruttet eller inte men han ska vara sig själv med sin tjej !

Förra året på sommaren skickade han mig bild från Spanien .. han var där med en tjej..vi pratade snusk om vad ska han göra med henne blabla 🤣 Efter sommaren pratade vi inte .. vi hamnade i tyst bråk igen 🤣 vår kontakt återupptogs för någon månad sedan från samma sida. Jag vet inte varför men frågade om han blev farsa o gift sig. Och det blev svar ja på båda. Han blev själv förvånad då det var min första fråga i första 2 minuter. Han har barn o lever pappaliv. Givetvis pratade vi om sex med.

Efter 24 timmar prat kände jag på mig att jag inte vill prata med honom. Han frågade varför o jag sa som det är. Han är inte sig själv. Jävla pk gubbe ! Orkar inte gissa vad han menar då han pratar med jätte fasad. Vad fan har hänt med dig? Ditt fina språk gör mig illamående o det du säger är garbage. Någon timme senare blir han sig själv.. still a "r" haha då kom massa skit o vi hamnade i samma diskussion med skillnaden att han ville träffas för fika. Han har glömt att jag inte fickar. I fuck. Även om vi var båda nyfikna hade vi båda anledning att inte ses. Jag tycker att om du är rasse ska du inte vilja ha något med mig att göra. Och han hade dåligt samvete att vänstra då han ville hålla family values. Wow ! Rich man with family values 👏👏

Så småningom kom jag fram till en slutsats som var både komisk men någonstans rättvis. Det visade sig att han har inte haft sex o ens kyss sefan narnet föddes. Not even a kiss or a hug. Och för första gången erkände han att jag hade rätt. Nu är han gift med lyckosökerska av egen art. Säger inte att andra arter är bättre men det gör mer ont om den du tyckte var mest civiliserad o ärlig är den du avgudade. He was a fucking around asshole before he got afamily.he decided to be a truthfull husband once he is married . The irony is that han är bara säck med pengar då o nu! And that might hurt.

Despite my victory I got a bit sentimental.. again.. so i gave him an option to have his wife back by playing on females basicfeelings. I also said that this wont make her love him but it will make her to spread her legs and then he should punish her by fucking her fortuneseeking pussy. He deserved her, its a karma, yet if he is to keep his marriage and not to cheat he will have to twist her around own dick somehow. He said no to my proposal cause he was scared of her reaction 🤣🤣 this guy who was playing cool and masculine before was a pussy inside 🤣🤣 no wonder we stop fucking u guys. I dont know if it is society problems or urs as a gender but u need to put ur shit together! Claim her back by being a man! Ur fear is ur enemy.

So whats now? Nothing. I said again no to meet just this thirsday and friday. If he cant deal with his younger wife how the hell he is going to handle me?? A shark. I will eat him alive and spit out his bones as if he is a little fish. Even though i am interested to meet the guy because somewhere i hope i have it wrong even though i know that i have it right !! Wishfull thinking is the only thing that stands between me and blocking him ! Or maybe I want to see the development. So far from a masculine rich asshole he downgraded himself to sissy rich nice guy. I am looking forward to see a positive development in his case believe it or not!

 
JUN  23   kl 22.53
Outfit

Vilken outfit jag har idag ! Fan ! Het som det! Marinblå neon... sexigt.. kanske för kort.. fick köpa blåa bikini underdel..för att skydda min rumpa som kommer säkert synas 😱🤣

Östermalm kan fara.. idag bor wannabe rich på Östermalm.. kungsholmen är den nya Östermalm idag :)) alla östermalms backslick dudes are wannabes.. what a relief ! I am still persona non grata på rose. Wannabes nightclub 🤣 patetiskt.. samling av horungar.. not one single club holds international standard yet så mycket otrevliga..

Hursomhelst ska slå ikväll dansgolvet i min fina outfit !

Och ikväll festar bara invandrare då svenskar brukar inte festa ute på midsommar:)) interesting

 
JUN  19   kl 22.05
I helgen

Var hektiskt som vanligt.. annars blir ju jag uttråkad 🤣 blev trött o det är inte bra.. nästan farligt 😅

I fredags var jag på 3 olika ställe.. lämnade min favorit till sist destination.. då den stängs oxå sent.. veckan innan lön är normalt lugnast på klubbar.. folk i Sverige lever från lön till lön..precis som i fattiga länder 😁 men jag gillar när inte mycket folk ;)

Jag var sentimental den kvällen.. trött eller pga annat.. exakt för en vecka sedan kysstes jag precis där borta.. för första gången på klubben.. upptryckt mot honom och hsn upptrycktav mig mot väggen 😆. och nu .. i have regrets.. like a skorpion sticking itself .. så kan det va när man leker "cool" hah ! Did i just say that ? hah. Jag brukar trösta mig med - allt som händer händer för din bästa. Lite fatalistisk inställning. men ändå tänker man annorlunda när står där. jag stood där på samma plats som för en veckasedan. ensam o försökte uppleva känslan men allt jag fick var regrets...deal with it girl! Dont be sissy now.. i am not .. u made ur choice u take the outcome bravely..då o då kom killar för att säga något.. jag lyssnade inte ens o viftade bort.. let me feel miserable 🤣🤣 men min outfit var så extremt sexigt i hotpants o vitt .. i was like a white hawk bland alla i mörka kläder.. glittrade där det ska glittra hah maybe i had a hope.. on the other side klädfetisch har jag oavsett..men just den dagen såg jag fantastiskt ut !

En av de jag viftade bort var a drunk badly dressed white guy. Judging by his behaviour ej svensk..och den killen ställde till så småningom .. jag viftade bort honom om o om igen.. en gång viftade jag direkt på hans äckliga ansikte..jag tittar inte ens när viftar bort .. betyder du är noll intressant då alla dansade otillräcklig bra enligt mig.. sen jag avskyr ju berusade töntar.. det var typ femte gången han kom fram o jag skrek nej men hans mun rör sig o han kommer närmare o närrmare. Jag kände på mig att jag vill verkligen slå ner honom o släpa på golvet .. moppa med hans ansikte mina sulor.. vill sparka honom hårt för att jag har nått max av hans idioti.. och när jag höjer handen o siktar mot hans nylle .. drar honom den som ordnar festen o han känner mig som stamgäst ..min hand föll ner .. och då försöker idioten komma fram igen så jag bara gjorde jätteknuff vilket skulle orsakat i att han fallit ner men folk bakom hindrade tönten..jag tog mina saker o gick iväg ...

Fegt skulle ni tro.. men om jag stannade skulle jag blivit häktad o inte skrivit här min berättelse 🤣🤣 grejen med att vara arg är lite speciellt.. jag brukar hålla mig tillbaka till viss del.. filtrera..då jag har hamnat i slagsmål när var barn. Mina ärr är bevis haha Att inte titta för att inte bli ännu mer arg är en av mina taktik jag använder.. hjälper att stänga av mig från andra... men om du ställer dig framför mig o utmanar mig.. fan ta dig ! i go all in o min hjärna börja bubbla av glädje .. sjukt..många adhdare sitter ju i finkan just för att vi njuter av våld och överlevnadsnstinkter försvinner när man går all in. Hursomhelst feghet är inte min styrka men jag tänkte inte hamna i finkan pga den whatever på två ben.

Dagen efter festade jag annanstans..ville vinna klädtävling haha men det blev ingen tävling 😔 liten klubb.. bra dj val..men lokalen saknade utrymme.. fattades något.. jag längtar efter annan fest om två veckor med brittiska dj .. mitt intresse att knulla är försvinnande liten nuförtiden.. har ingen förklaring..vill något men vet inte vad 🤷🏻‍♀️

 
JUN  18   kl 20.24
Bild

Efterknullsbild 🤣 försökte fånga hans kängor i storlek 46 , så titta gärna på hans skor.. visst är de fina? 🤭 vem har kängor i hallen när det är sommar? Det var bra sex som vi hade...

Skorna bortskänkes btw o han vet inte ens att jag har lagt hans skor som bortskänkes på olika sidor 🤣 för att han borde inte gjort mig till sin bitch! Fucking asshole

 
JUN  16   kl 20.27
Kysslektion

Många tror att de kan kyssa bra .har inte träffat någon som objektivt beskrev sig som dåligt kyssare :)) men vi ska nu inte fördjupa oss i denna oändliga diskussion utan vi ska vara produktiva !

Först o främst man vet vad bra kyss är när jämför..att kyssa samma grodan om o om igen förvandlar grodan till en o samma prins om o om igen 🤣 när du träffar bra kyss vet du att alla andra var bara fucking amatörer:))

So how to perform a good kiss? According to me 😁

Läppar ska vara avslappnade då blir de mjuka o sköna..att anstränga för mycket gör läppar hårda o obehagliga..hetsiga läpparr avskyvärda!! Det är som att kyssa sten.

Killar med tunna läppar måste anstränga sig mer.. precis som killar med små kukar gör. ni har nackdel - den mjuka delen av läpparna Är borta o den måste ersättas med annat..kanske ni kyssar hennes hals o överallt först innan ni joinar hennes läppar. Eller hitta på annat taktik.. tyvärr får ni inte läppförstoring så som tjejer får 🤣🤣

Mina läppar är varken stora eller små. De är mittemellan o mina naturliga.. jag kan vara hetsig när kyssas men har man läppar dvs inte tunna då känns det inte så hetsigt.. tilltalande kyss gör oftast att jag tappar kontroll o det händer helt naturligt.. och det är det ni killar måste sträva efter..

Senast kyss på klubben gör mig fortfarande galet tänd .. vem vill knulla när finns såna kyssar..fast eventually vill man knulla men jag tänker inte om knull utan om kyssen.. jag kommer inte ens ihåg hans ansikte utan hans läppar , mjuk o söta. what an asshole! Leaving me in fire with that memory 😔

Nu ska jag fixa bild.. den med vita shorts..idag påstod min chef att tjejer får inte komma till jobb i min outfit.. på riktigt? Att det är Sverige o att komma i hotpant är inte ok. Är det så? I sverige? På riktigt? Har svårt att tro.. men skriv om regler i Sverige.. v7sste inte att kläder som säljs i affärer är inte ok.. 🤣🤣 stenåldern..kanske därför slutar kvinnor ta hand om sitt utseende

 
JUN  14   kl 09.46

Jag dör 🤣🤣 en kille skojade om kuk o på något sätt blev det dubbel mening som om jag har kuk.. så jag drev med honom o skrev att han är väldigt observant o hur kunde han gissa så rätt.. och han svarade att mina höfter på bilderna avslöjade att jag är en kille 🤣🤣🤣 på riktigt? Hur många tror att jag är en kille? Wtf! Mina höfter är inte smala om man tittar på min kropp, till o med borde vara smalare .. han blev iaf glad för att han "hade rätt". Once in a life he had it "right" 🤭

Och nu om något annat.

Vad tänker killar när skriver att de vill att "äldre kvinna ska lära dom om sex"? Ska jag ta det som komplimang att du inte kan göra något som är så naturligt som sex?! Djur kan göra det .. insekter gör det 🤣. Din hjärna måste vara under djursnivå.. imbicillnivå med andra ord🤭

Why dont you ask your mother to teach u? She is "äldre kvinna" and u r the sperma that won of all sperms.. du var den starkaste sperna som sprang snabbast.. du borde kunna räkna ut... eller blev du impicill med tiden? 🤣 regressing ⬇️⏬️⤵️

Har ni hört Rihannas SM låt.. handlar om SM i BDSM 😛😝

 
JUN  12  kl 21.18

Har hangover 🤣 från igår.. bara lite.. det var vackert att åka uber kl 2 då vita sommar nätter är verkligen exotiska o vackra..det var inte mörkt ..och inte ljust.. mittemellan.

Visste inte att kollektivtrafik fungerar inte efter midnatt på söndagar 🙄 trist.. då jag gillar efterfest promenera 😁

Min kk sov.. alla sov då de ska jobba.. det ska jag med ! Var bara nyfiken om söndagsfestar är bättre.. nej.. folk som kan dansa var hemma 😁

Fick fråga om min bestämhet skrämmer inte killar! 🤣🤣 det gör det.. och de killar som skräms vill jag inte träffa heller. Jag är komplicerat person .. kan bli jätternkel när den kompleksa tråkar ut mig.. och vice versa.. allt beror på i ivilken momentum befinner jag mig. Ni måste börja lära er om adhd hjärna fast detn skiljer sig enormt från ena till andra..varje adhd case is unique.

Min hjärna till exempel har one uniqueness. Jag kan aldrig vara depressed. Min sjuksköterska bad mig skriva bok om det när jag förklarade hur. De försökererbjuda hjälp då många lider av depression. Men jag tror inte att boken kommer att hjälpa någon 😄 då det är dysfunktion i hjärnan gör att jag får detta bonus fast den andra delen av adhd så som impulsivitet o otålighet o humörsvängningar gör det svårare för mig att leva med andra o hitta bra sex partner 🤣 Min hjärna behöver "mat" i form av allt möjligt..den vill inte stanna i samma tillstånd längre än några timmar..känns som om den måste göra något.. ingenting är tråkig när den vill något. den väljer se färger i den tråkiga.. färger kan vara i form av emotions eller annat.. den hittar färger om o om igen.. tydligen på det sättet skaffar hjärna dopamin som saknas.. adhd hjärna är enormt aktiv då den måste få sin hormon.. det är nästan som drogberoende
fast i natural form 😆 När jag var barn var jag rädd ibland då drogs jag alltid i något. Jag var alltid mitt i händelser även när jag inte ville. Växte upp med ständigt ångest.. för att alla mesiga situationer fick jag lösa utan hjälp från vuxna. Då enda helpen de erbjöd var att låsa in mig hemma. Det är det värsta jag vet.tanken att inte gå ut ger mig fortfarande ångest.

Denna inlägg nu blev längre än planerats :)) hann träffa min kk o ha het sex 🤣 asshole made me scream 😂 hope u guys can make someone scream .. anyone .. ju mer jag berättade om killen från klubben desto mer blev han djuriskt .. "jag är inte svartsjuk" .. lögngals.. håll käften det är du visst..därför u made me cum and scream.. thank you for the moment of joy mon cher 😛

 
JUN  11   kl 23.23

Inte här 🤣🤣 han.. then its not meant to happen.. end of the story.. game over 😅
Nu ska jag ga kul istället 🙃

 
JUN  11  kl 19.58

Expectations .. något kanske händer ikväll... ser jag honom drar vi o knullar.. ikväll.. om några timmar

Vill jag se honom? Nej. Riskabelt.. bättre att jag blir besviken istället.. den logiska säger så. Den vilda säger skit i risker sätt honom på plats. Make him ur bitch.. den besvikelsen hurts even more... men den även bekräftar att det finns inga män som matchar mig. Jävla sissy generation 🤣🤣fucking töntar .. osv

Hans doft är inte längre på mitt hår.. o jag har redan glömt hur var hans doft 😂 nothing lasts forever... its a good quality to jump to new levels and forget..

Men vissa moment dyker upp. He was protective pushing others to create space. A gentleman but too young. From the hoods of uk. Men inte trash. Nike kille. Undrar vad ska han ha på sig ikväll. Själv har svårt att bestämma. Skor är det viktigaste. Bekväma skor gör att jag kan dansa 3-4 timmar o vara akrobatiskt. Klackar är inte bekväma men gör danssteg sexigare dock varar jag max en timme. Jag kan inte dingeldansa som andra. Jag måste ha hela mig i rörelsen. Klackar eller platta skor?

Pink? Vit? Kjol? Shorts? Läder? Glitter? Svååårt men säkert blir bra ändå

Jag vill faktiskt kyssas. Tänker på det. Han är ju typiskt vaniljare. De brukar kyssas bra för att de menar när de kyssar. På bc när vi ses blir varje kyss plastisk då vi har sex i huvudet. Man saknar kyssar som betyder attraction outside sex.. long before sex.. det finns helt annan känsla i såna kyssar. Därför var det svårt för mig att sluta kyssas.. i was hungry.. utsvulten.... jag har inte haft attraction kyssar .. senast för mer än 20 år sedan.. jag betraktar inte kyssar från bc killar som attraction kyssar.. its initiated by sex.. by readiness to fuck.. we do it by fake reasons..

Har hänt mig många gånger att folk på klubbar vill kyssas efter ett tag.. attraction kyssar.. och ibland ville jag oxå det. Men vägrade.. något med den här killen gjorde att jag ville.. nyfikenhet på hans kuddiga läppar... han gillar svåra tjejer .. sällsynt.. hans läppar var verkligen mjuka o av någon anledning tänkte jag att oralsex.. att han måste kunna slicka som gud.. nu förstår jag iaf varför vissa män kan titta på tjejens mun o föreställa avsugning 🤣🤣 damn it ! Jag fick kramp i magen av tanken att han ska gå ner på mig. Jag ska inte ge honom bj. Thats clear. För att just nu känner jag mig mer i kontroll än han. If he cant take control then he is my bitch 🤣🤣 no bj to my bitch ! 😏

På terrassen diskuterades om andra klubbar och det var trist att höra hur färgade i Sverige beskriver att inga klubbar på Östermalm släpper färgade. Det är tyvärr sant. Brittisk kille var väldigt förvånad o hans ögonbryn gick upp. Jag lugnade ner honom med att de klubbar inte värt ett skit om man vill dansa. Varför trar han stt jag är inte där?? Massa snygga tjejer ginns där ja. Men de dansar som 🦆 ankor 🤣🤣 Alla dj kör techno som är omöjligt att dansa till vilket gör att alla skuttar hela tiden.. då blev det lite skratt.. u lose nothing! Men det måste göra ont att bli behandlad så, att vara medvetet om det.

Om en timme måste jag börja byta om.. försöker vila.. har faktiskt onanerat o kom.. gör kanske igen. Nej han var inte min onani fantasi.. jag behöver bara lugna ner mig känns som om.. förmodligen har han redan åkt hem .. så jag åker för att officiellt avsluta this game. Om jag inte går ikväll blir det värre. Jag måste stänga dörren o deklarera avslut. Vinst eller vinst 😁 i cant lose.. i always win even when i lose 😆 thats a spirit!

 
JUN  10   kl 12.39

Händelserik dag. Igår. I did smth i always refused to do. Broke my own rule and run away 🏃‍♀️🏃‍♀️😆

Jag sökte aventyr igår. Hade 3 alternativ i Sverige. Alla 3 från bc men från olika perioder. En kände mig sefan 5år tillbaka, påstod att vi planerade ses which is a bullshit. I dont plan to meet, I meet. Han hängde på mig i kik. Andra var några månader gammal bc kontakt som försökte spela tuff. Mellanösterns bullshit. Guess where he is now. Blacklisted. And the last one was the most promising and interesting utseendemässigt , we met online 24 hours ago. Too short time
to get through his wellbuilt fasade. Guess where he is now? On my ignore list 🤣 och sist men inte minst min kära kk som blev trött på min svartsjuka 🤣 egentligen är jag inte svartsjuk in that meaning men jag försöker riva hans mest käraste fasad ' this Romeo is in love with a woman who friended him and if he was dominant as he says he would have asked her to fuck off but instead he rolls to her like a puppy every time she looks at him. Come on guys! And min kk är the most maskulin guy i know.. but even he had his black spots !

I am not easy when it comes to sex. Just to meet for sex is no longer thrilling so i have to build "gröna lund" around the best prize for those who managed all rides with me, which will be sex with me or shall i say I would fuck u 🤣

I went to nail salong to fix new summerish nails. Alternativ 2 was gone at 7. Stop replying which is fine. Intuitivt tänkte jag att han chattar med annan tjej som är bättre enligt honom. So let it be. Jag grälar aldrig över en random kille. He stopped replying and i moved to the next level.

Min kk var tyst sedan virtuella bråket. Och jag var för mallig att starta konversationen 😤 istället försökte jag uana alternativ 1 o 2 att bevisa deras intresse genom att döka upp o se mig och alternativ 2 ville slå mig på dansgolvet. Such a bullshitter. Till slut kom det att han är inte i Sverige. What a lozer! And lier. Block. And alternativ 1 was quiet efter inbjudan. Another lier who will be blocked. All wannabes and bullshitters fuck off.

All i had left is a club and a dancefloor. 2 most thrilling at all times. I saw one guy showing interest but being cautious. I was and am best when it comes to dance. Girls or guys u want to watch me. He had 2 other friends. One was very drunk. Other one was addidas guy. And he was a Nike guy. Young and goodlooking. Mostly i liked to observe how cautiously he was trying to watch after me. Playing a predator. Not understanding that i am a worse predator he has ever met. A player. I found place to rest.. lying or seating on the pillow. Playing with my legs and body. This body is really amazing. Adidas guy approached me. Small talks didnt go well. Cut the crap dude! And it came - how old r u? I replied 50. Had to use teckenspråk o rita för att gan ska förstå. Han sa att jag ljuger men levererade svaret till Nike guy. They went gone. What a relief!

Couple of minutes later addidas is back - which part of u is 50? Ok they still dont wa t to accept the truth.i replied - all of me. From top to toe. They were gone again. Second time. I took my spot on the dancefloor. Minutes later Nike guy was all over me in a tight combo. I whispered in his ear - why took u so long? And we both laughed as crazy 🤣 who is watching whom now. We danced good. He was a bit worse thsn me but good in keeping tacts. He was enjoying miracle of my body and i loved his parfym. "U want u in my hotel tonight" .."i cant.. i wont" but he didnt accept no. The guy was on vacation in sweden.. from uk.. he was having perhaps best dancing moment in his life. He liked to be in the center of alls attention. We were both goodlooking and somehow matching even though he was colored and i was middleasternish. He asked me to go on the terrass and we left.. we were both sweaty of dance. I had to use a lot of parfym on me 🤣

On the terrass i needed some time to explain to him that i am much older and not available. That he should find someone else for tonight. He made mybody horny but my mind was clear, jag ville inte lura honom. Its not who i am. But conversation stopped without being started.. by a guy who was after me for a long time. Gavent met him like for 10 months. Nike guy was getting impatient trying to mark his territory. I was not interested in anyone else but Nikes. Other ppl came and empty terrass was suddenly full of ppl. Me and Nike said no to smoke sigarretes and no to weeds. That made us both laugh. He was jamaican but didnt like either. His english was fluent with a strong brittish accent. He was holding .y hand as if i was 17 .. det var gulligt.. för att böi av med all folk gick jag in o lämnade honom med andra. Men han var direkt bakom mig.

Det pågick hård hångel stund. Hans händer gick under mina shorts o top.. smiskade lätt min rumpa. Spred skinkorna.. samtidigt som han kysste min hals.. sen höll min hand. Doftade mitt hår. Det var sensuellt. Varje försök att ta mig ifrån honom slutade med hans hand pulling me back to him o mer hångel som jag besvarade lätt. "Jag ber dig om en natt. Kan vi inte åka till mitt hotel? Vill ha dig..." jag tänkte att det är rätt person.. någon som ska åka hem o vi kommer aldrig att ses. So why not? Men tanken att all lek kommer sluta nu .. idag.
Att jag får my prize nu direkt och om några timmar detta härliga spelet tar slut. Vill jag det? NEJ. Det fattas magi.. karma.. fate.. trollspö.. då vände jag mig mot honom för att säga hejdå .. men istället mötte våra kåta blickar.. hans läppar.. european features.. lightskin .. soft thick lips with pink insida.. så sexy.. i wish i just could.. and we kissed.. something i dont do. Something no-go zone. We kissed like 10-15 minutes. Those lips are as magic as i always fantasized about. Our toungues had a chat ☺️ he was too young and i was too horny.. we both were good kissers... his lips started to go down.. slowly.. amazingly upphetsande.. he said uber is on its way.. och då blev det stop. This cant end now or today!

I left his side and he just couldn't release my hand. Way too romantisk .. made me only feel guilty bc of age difference.. I went to my chair to take the jacket intending to leave like a cinderella. But a hand on my waste and lips in my ear - what r u doing? I was not expecting this or any question where i need to lie to this amazing kisser. I had to look down when i said - bathroom. But he couldn't hear so i had to repeat my lie like three time.his eyes didnt trust me. U were right not trusting me. I screamed- toilet. He said ok and took my hand. Fuck! Dont look in his eyes. Dont look. Dont look. Dont look..and i didnt. I love the moment when i surpress my natural instincts .. so fucking strong to fight urself.. so he let my hand go unwillingly.. i went towards the toilet but instead of entering it i took stairs next to it and start running. I run all the way even outside.. dont look back.. but i did.. blev ledsen.. men jag överlever..hoppades att se honom bakom.. men nej..undrar hur tog han det? Blev ledsen förbannad? Didnt give a shit. We had a band built in a very short time.

Mitt hår har hans doft.. och jag doftar håret om o om..all i see is a rollecoaster of feelings from our looong kiss. Whats now? And now is place for a fate and magic to decide if we meant to fuck 😅 chances are low.. but if we meet again our sex will be episkt ! And if not then it never meant to happen. Sadly.. but its a game. To lose is part of it.. . This sunday we will know if .. tomorrow evening .. vilken tortyr att vänta va! But it makes the prize to be even more desirable !! 😍🤩😍

P.s. orkar inte korrektyrläsa 😆 its just a memory now..

 

Kommentera

Publiceras ej