2 december 2022
Ska inte ut idag . Inga fester. Har gjort bort mig ordentligt đŸ˜ŹđŸ˜łđŸ˜±đŸ€Ł

Denna gĂ„ngen i europas en av de mest kĂ€nda nattklubbar. Jag blev sĂ„ berusad att jag började vara akrobatiskt pĂ„ dansgolvet. Toppen nĂ„ddes nĂ€r jag kastades bakĂ„t medans mina ben var pĂ„ hans axlar. ObekvĂ€mt med lĂ„ngt hĂ„r som slĂ€pades pĂ„ golvet. Bra med lĂ„nga byxor. Folk, tjejer o killar, hjĂ€lpte mig upp o sen hjĂ€lpte mig ner đŸ˜…đŸ€Ł

Och allt började med att Argentina vann o gick vidare. Inte ens min favorit i vm men skitsamma nĂ€r man vill festa đŸ€ŁđŸ€Ł! DĂ„ hittas vilkensomhelst anledning. I första omgĂ„ngen körde jag med spansktalande folk o senare med skandinavisk folk. Jag fick klĂ€ttra i vip balkong .. efter 2 glas vin.. o pĂ„ vip fick jag konstigt o ganska starkt dryck, den lades i min hand o kĂ€ndes som energi dryck. SĂ€llskapet hade bodyguard fast jag förstod det senare. Att en av dem stod pĂ„ sina knĂ€ framför mig var roligt. Jag bossade fanskapet. Han var vĂ€ldigt pĂ„verkad o nĂ„gonstans farligt men det bara gjorde mig mer aggresiv o mer pĂ„. Jag gillade se farlig nĂ„gon pĂ„ sina knĂ€. Hans kompis försökte lugna ner honom. Och jag hetsade upp honom. Deras tjej var bi eller syster. Eftersom hon blev aldrig avundsjuk. U know kvinnor Ă€r sĂ„ competitive. Men sen blev det slut.

Sen tvingades jag klĂ€ttra ner frĂ„n balkongen. Another acrobathical move 😅. Sen blev det galet pĂ„ dansgolvet o jag bad skandinaver inte lĂ„ta mig falla dĂ„ blir man utkastad. Detta startade chain reaction att rĂ€dda mig frĂ„n att falla ner. Min kropp kĂ€ndes som gummi. Böjdes Ă„t alla hĂ„ll. Jag drack massa vatten för att nyktra till. SvĂ„rast var att sluta dansa för att det var kul med rĂ€ddningstjĂ€nsten đŸ€ŁđŸ€Ł och jag gillar ju vara i strĂ„lkastarljuset.. och Ă€lskar musik... Det blev dessutom hett o sexigt med festande folk.

Dock inte kul efterĂ„t. Jag Ă€r ju ovan att dricka sĂ„ spydde som fan pĂ„ rummet o Ă„ngrade allt jag gjorde dagen efter đŸ€ŁđŸ€Ł no more party..lovades den kvĂ€llen som jag sĂ€kert kommer att bryta snart. Jag gömde mig dagen dĂ€rpĂ„ men fick Ă€ndĂ„ tvĂ„ hifive för grym akrobatisk show dagen efter 😅😅 jag fortfarande förstĂ„r inte folk som knullar eller vill knulla nĂ€r berusade..Ă€ven om jag var riktigt knullbar den kvĂ€llen skulle jag Ă€ndĂ„ inte rekommenderat göra det đŸ€źđŸ€źđŸ€źđŸ˜œđŸ’«đŸ’„đŸ’«
 
5 december 2022
Min morgonstund pĂ„ vĂ€g till stan blir tid att skriva snabba inlĂ€gg hĂ€r 😄

Har hĂ€nt att killar skrev att de tyckte att fittbilder pĂ„ bc Ă€r motbjudande o de absolut vill inte se de bilderna. Jag tyckte i början att de var konstiga, det Ă€r ju sexsida, what do u expect liksom. Men hĂ€romdagen en killprofil hĂ€r visade nĂ„gra fittbilder o de var verkligen inte fina. Det var en sönderknullad fitta pĂ„ jĂ€ttenĂ€ra hĂ„ll o förestĂ€llde en gigantisk hole. 😳Man kunde ju tagit bĂ€ttre bild Ă€n denna ! TĂ€nkte jagđŸ˜”

Hursomhelst efter sĂ„n bild vill jag inte titta pĂ„ min fitta eller tĂ€nka pĂ„ vad andra ser dĂ€r 😅. A giant hole??đŸ€ŁđŸ€Ł Kvinnlig könsorgan ligger sĂ„ att vi inte kan observera den sjĂ€lv. Bilder kan vara vilseledande sĂ„ som sĂ„na som Ă€r tagna pĂ„ konstigt sĂ€tt! Och ja sĂ„na osmakliga bilder plötsligt gör mig mindre öppet o Ă€rligt talat skulle jag inte knullat fittan pĂ„ bilden jag sĂ„g och sjĂ€lv vill jag inte ens vara naken lĂ€ngre 😬😬

Mitt förslag Ă€r att ni killar lĂ€gger inte fittbilder i er profil. Unless ni har fitta mellan ben đŸ€Ł om tanken att attrahera mig blir utfallet motsatsen. Ser jag fittbilder pĂ„ dina tidigare knull lĂ€gger jag dig pĂ„ min no-fucking-way lista 🖕🖕

Önskar alla br början pĂ„ veckan ! 👑🔔📱
 
8 december 2022
Min senaste annons

Wow vilka reaktioner fÄr man av en annorlunda annons!

Den absoluta majoriteten erbjöd hjĂ€lp! Ni Ă€r vĂ€l för snĂ€lla mot arslet som jag 😁 annonsen nedvĂ€rderade kraftigt mĂ€n men era reaktioner visade att det finns hopp för er gullegrisar đŸ· đŸ· đŸ· đŸ€Ł

Andra gruppen Àlskade min annons för att de sÄg glimtet i den. De vill absolut att jag lÀgger upp den igen. Jag kanske gör det :))

Och finns nĂ„gra som kĂ€nde sig krĂ€nkta av innehĂ„llet. Även om jag bad att hoppa över annonsen om det kĂ€nns fel. Men vissa ville bara sĂ€ga sin Ă„sikt. Jag tog inte illa upp. Er knullar ingen Ă€ndĂ„. MĂ€n utan sense of humor Ă€r fucking boring. Vilka kvinnor vill trĂ€ffa er? Knullar ni lĂ€ttkrĂ€nkta kvinnor? Vad Ă€r era kvinnoparametrar? Vill jag ens veta svaret pĂ„ de frĂ„gorna 😅 knappast

Jag laddar upp annonsen igen. Roligt om jag dessutom hittar nĂ„gon vĂ€rt att trĂ€ffa đŸ€Ș

11 december 2022
Även om jag fick massa skit frĂ„n min annons .. fick jag Ă€nnu mer positiva feedback. Och jag har legat !! SĂ„ ni som var sura i kallade mig sjuk i huvudet , ni förstĂ„r att de sjuka fĂ„r mer ligg Ă€n ni "friska" đŸ€Ł Bite me! 😛

Jag har lagt vissa folk pĂ„ ignore och de som tĂ„l inte mig fick jag blocka, dĂ„ behöver de inte se mig o dĂ€rmed leva lyckligtđŸ‘šâ€â€ïžâ€đŸ‘šđŸ˜

Kan inte beskriva alla positiva reaktioner jag fickđŸ€Ł En del hade problem med sina mammor sĂ„ vi skulle ligga o svĂ€ra tillsammans đŸ€Ł helt sjuk 😂😂 andra skrev lĂ„nga analyser om hur fel Ă€r det i samhĂ€llet , vi jobbar ihjĂ€l o orkar inte knulla 😳 vĂ€ldigt mĂ„nga som sjĂ€lva mĂ„dde dĂ„ligt o det gjorde mig ledsen 😔

Egentligen mĂ„r jag bra! Mina humörsvĂ€ngningar gör att jag blir förbannad en kort stund sen hĂ€nder nĂ„got o jag glömmer det som hĂ€nde nyss 😁 jag kan inte ens vara depressed 24 timmar đŸ€Ł

Jag trĂ€ffade min kk som har levt i celibat under mer Ă€n halvt Ă„r. Vi skulle bara mysa o prata. Det blev mer. Han har Ă€ndrats. Mer skĂ€gg för att gömma sin ungdom. Mer muskulös. .. tyvĂ€rr mer ensam. HĂ„rd pĂ„ ytan men nĂ„got mjukare under. He is actually a marriage material, not kk material. Men tjejer kanske inte gillar sĂ„na som han, conservative ung dominant o manlig kille. Han kommer inte knulla runt nĂ€r har fast relationship. Kommer ta hand om henne. Starkt mentalt o det Ă€r kanske dĂ€rför han har fĂ„ngat mitt intresse. Han Ă€r som ett slott pĂ„ toppen av höga berg som jag kan aldrig bestiga för att han aldrig erkĂ€nner det. Och nĂ€r jag försöker göra honom arg ler han för att han finner mig rolig. Det gör mig glad av nĂ„gon anledning 😁 Alla andra tycker att jag Ă€r konstig men han gör inte det. Och dĂ„ kĂ€nner jag mig inte konstig heller. Hans hĂ€nder Ă€r dessutom vĂ€ldigt kĂ„thetbyggande. Jag ville egentligen inte knulla, bara kĂ€nna hans hĂ€nder o lĂ€ppar. Han kysste hela min kropp o det var ljuvligtskönt.. Men det blev mer av den andra sĂ„ smĂ„ningom.
Kanske det var en dĂ„lig ide att trĂ€ffa nĂ„gon jag kĂ€nde o gillade 😁😁
 
13 december 2022
Vill folk knulla mer i december?
Svaret Ă€r nej. Men varför blir det flera erbjudande till sex i december? GĂ€ller Stockholm đŸ€­

Gissa đŸ€” lite ledtrĂ„d. De flesta erbjudande kommer frĂ„n de som bor pĂ„ hotell i stan đŸ€Ł har du inte gissat Ă€n? sĂ„ hĂ€r Ă€r det, i december folk Ă„ker till stan för julbord, end of the year möte osv business stuff.. sĂ„ mĂ€n frĂ„n smĂ„ byar, suburb killar, bondar o farmers, kommer till 08-land för att uppleva stadsliv o i detta upplevelse ingĂ„r knulla city girls đŸ€ŁđŸ€Ł

SĂ„ mitt pĂ„ natten skriver bondar đŸ€ đŸ€ att de vill vĂ€lkomna mig pĂ„ sitt rum i ett centralt företagsbetalt hotell..oftast fancy room eftersom de betalar ju sĂ€llan sjĂ€lv.. .och jag ska komma helst direkt đŸ€ŁđŸ€Ł "kan betala för taxin" .. sĂ„ generöst.. FAST det Ă€r kl 2 pĂ„ natten dumbo! đŸ€Ł

City girls Ă€r krĂ€sna ja men de oxĂ„ de som mĂ„ste klara dyra livet i 08. Ons stĂ„r inte pĂ„ min lista heller ! đŸ„ł
 
15 december 2022
Bytte igĂ„r min profil bild dĂ„ en person som jag inte kommer ens ihĂ„g vem det Ă€r har klagat pĂ„ min dĂ„varande profilbild. Det var one-line men vĂ€ldigt övertygande one-line 😁 so voala.. nytagenbild.. vill ni klaga mer? Gör det men övertygande tack.. och inte i en novel size 😁 sexklamation nĂ€mnden Ă€r öppet för kortfattade messages 😄

Och woooppss massa meddelande (mĂ€n Ă€r sĂ„ one-cell đŸ€Ł) bara för att bilden var naken... o lĂ€mnade mycket Ă„t fantasier. Det Ă€r sĂ„ mĂ€n funkar. Visuellt. Och kvinnor funkar mentally. MĂ€n knullar med ögon.. kvinnor med hjĂ€rna.. 🧠👀🧠👀🧠👀

Jag fortsĂ€tter fĂ„ inbjudan till hotell av turistande o resande farmers đŸ€Ł vi faktiskt jobbar mitt pĂ„ dagen era cowboys đŸ€  vi festar fredags- o lördagskvĂ€llĂ€r och jobbar mycket för att försörja resten av landet o era bondgĂ„rdar 😁 jag Ă€r sjĂ€lv uppvuxen i bondgĂ„rden men i min tid fanns det mycket jobb pĂ„ bondgĂ„rden .. mer Ă€n i stan đŸ€Ł bondgĂ„rdar försörjde city. Det var lite omvĂ€nt situation ehhh

Jag har nĂ„gra icke sexuella kandidater till helgen.. stadsrĂ„ttor.. som har svĂ„rt att fĂ„ upp vilket Ă€r bra för mitt uppdrag 😉😉 dĂ„ kan jag dessutom klaga hur vĂ€rdelösa mĂ€n Ă€r huh 😛😜đŸ€Ș😝
 
19 december 2022
Femme fatale
Femme fatale kommer frĂ„n franska och betyder..mycket.. om man kollar google finns mycket att lĂ€sa😁. In short its a woman that brings katastrof i mĂ€ns livđŸ€Ș😝 by being seductive, sexual, charmig, bitchig and dangerous :)))

Hur mĂ„nga av oss finns egentligen i vĂ€rlden? MĂ„nga. In fact var o en kvinna kan förvandlas till femme fatale.. bara inom nĂ„gra sekunder.. en knĂ€pp med fingrarna o stĂ„r femme fatale framför dig 😁

Hur mĂ„nga av oss har sett femme fatale o vad tycker du som man om femme? U feel threatened or pleased or hard?? 😁

Vi kvinnor Ă€r vĂ€ldigt olika. Femme fatale visar sig pĂ„ olika sĂ€tt. Ibland Ă€r det som om hon sĂ€tter pĂ„ alla strĂ„lkastare o ljuser .. som stjĂ€rna đŸ’«đŸ’«. because she wants to shine.. its amazing feeling o en av mina absoluta favoriter. Its energy ball that explodes đŸ’„đŸ’„đŸ’„ very uplifting

Finns Ă€ven variant som skapar farligt kĂ€nsla. She is brutally forward o du som man vet inte hur hon kan hanteras.. its unpredictable femme. Gör mĂ€n förvirrad.. och det borde ni vara đŸ€Ł det mĂ„ste finnas anledning till denna femme 😁

Olika femme.. den drar blickar.. alla femme drar blickar 👀👅👀👅

Jag kan inte ge tips om hur du som man hanterar femme fatale. Vill du ens engagera dig med femme? Its a woman with many colors.. unpredictable.. drama...just i der tillstĂ„nd.. det sĂ€gs att Marilyn Monroe var femme fatale. Hennes liv var inte lek. Jag Ă€r inte huge fan av Monroe som skĂ„dis men hennes liv Ă€r ett exempel av hur kvinnor med hög sexlust eller enbart fri sjĂ€l drivs till sjĂ€lvmord pga sitt kön. Även pĂ„ sexsidor hotas vi o behandlas som icke vĂ€rda. Än idag. Och det gör min fatal sida komma fram. U r piece of shit to men ! GĂ„ till de tjejerna du vill knulla. De som ska gömma sin fitta för din skull medans du porrsurfar đŸ€Ł

Back to fatale 🙂 att komma tillbaka till normal och switcha till femme fatale Ă€r lĂ€tt för vissa o svĂ„rt för andra. Har mĂ€rkt att Femme fatale upskattas mer av Ă€ldre mĂ€n Ă€n yngre. Yngre skrĂ€ms medans Ă€ldre dras till den som magnet.
Vad tÀnker ni om femme fatale? Vore intressant att veta
 
20 december 2022
Skrev lĂ„ngt inlĂ€gg om hĂ€ndelser i helgen men sen raderade. För att det var för lĂ„ng. Chain of hĂ€ndelser.. ganska random.. men ingen kommer att tro att det hĂ€nde som det hĂ€nde :)) vill ni ens veta? Jag fick all rainbows of emotions ft0n att vara arg đŸ€Źtill att komma i orgasmđŸ„°!

En grej jag mĂ„ste nĂ€mna.fick mig skratta. Jag hade gömt min satisfyer i liten handvĂ€ska o glömde ta ut den. Gick pĂ„ nattklubb först sĂ„ ber mig vakten vĂ€ldigt snĂ€ll att visa vĂ€skans innehĂ„ll đŸ€ŁđŸ€Ł o jag bara öppnar o utan att titta tar ut min leksak đŸ€Ł Vaktens ögonbryn höjdes o han bara sa ok gĂ„. Jag höll fortfarande mojĂ€ngen i min hand utan att förstĂ„ att jag har sexleksaken fortfarande i handen đŸ€ŁđŸ€Ł

Sen pĂ„ dansgolvet hade jag vĂ€skan i handen o twerkade .. tanken att jag dansar med sexleksak i handen gav mig skratt dĂ„ o dĂ„ 😁

Efter klubben var det dags till att fĂ„ belöning. Killen vĂ€ntade standby.inte nĂ„gon jag gillade egentligen men han gjorde nĂ„got som gav honom chans. Gillar mĂ€n med principer. Han fick först diss av mig.vi skulle inte knulla. Det var jĂ€tte skönt kroppsbehandling. Jag kunde inte jĂ„lla kĂ€ften o kritiserade hans sĂ„ kallade massage. Var lite berusad men inte försvarslös .. skulle spöat upp utan problem om han var otrevlig. Men det var han inte. DĂ€remot hade han svĂ„rt att kontrollera sin fucking kuk. Även om vi kom nĂ€stan samtidigt var jag inte direkt nöjd med resultatet dĂ„ jag ville somna istĂ€llet. Hur fan kan man sova nĂ€r nĂ„gon har stĂ„nd?!?! đŸ€ŁđŸ€Ł sen mĂ„ste jag sĂ€ga - han hade disproportionellt stor kuk i jĂ€mförelse med sin kropp. Dock len. Inte massa hud. Vi hade bra stund o pratade lugnt. Bra knull men inte nĂ„got jag önskade mig. Kommer vi ses igen? Nej. För att rent fysiskt var han inte attraktivt för mig. Vilket betyder inga kyssar eller hĂ„ngel. Ännu vĂ€rre att jag kunde inte se i hans ögon dĂ„ skulle jag gĂ„tt direkt.

Konstigt att man kan Ă€ndĂ„ fĂ„ bra sex .. utan attraktion. Men den var inte helt tillfredsstĂ€llande. Jag vill ha bĂ„de och 😁😊
 
24 december 2022
Bil fantasi 🏎🚘🚀

1. Jag skulle vakna kl 5 pÄ morgonen o Äka till nÀrmaste highway, nÄgot som liknar tysk autobahn (tror ej finns i Sverige) Kanske till och med kl 4 pÄ morgonen.

2. Skulle öppna alla fönster, om inte redan i cabriolet 🏎🚘

3. Valt musik.. svĂ„raste steget! Musik Ă€r som sex - du vĂ€ljer som du kĂ€nner just dĂ„ ! Just för driving skulle jag vĂ€lja musik som Ă€r som en vĂ„g.. frĂ„n liten vĂ„g till alltmer större o större till tsunamin.. sen igen ner till mindre vĂ„g ..och börja om.. vill leka med hastigheter đŸ’šđŸ’„đŸ’Ł
Set me free av ollie crowe Àr en vÄgig musik.

4. Maxat bilen o kört som vind.. frĂ„n mjuk till hĂ„rd.. precis som i sex.. lĂ„tit hĂ„ret fladdra.. o tĂ„rarna rinna.. inte för att jag Ă€r ledsen men för att Det brukar hĂ€nda nĂ€r kalla luften möts med ögonen 😄

NĂ€sta gĂ„ng skulle jag göra detsamma men mitt i stan. I fullfart bland alla bilar. och nĂ€sta gĂ„ng om jag Ă€r fortfarande vid liv skulle jag kört i fullfart mot en klippa o hoppas att bromsa innan .. innan klippan tar slut.. precis vid kanten 🎱 om inte, dĂ„ Ă€r det tough đŸ’© đŸ€Ł

Nu vet ni varför har jag inte körkort đŸ€Ł och kommer aldrig att fĂ„ fin bil i 🎁 â˜ș
Merry xmas 🎄🎅🎄🎅🎄🎅

25 december 2022
Julafton var kul Ă€ven om jag Ă€r sĂ„dĂ€r intresserad av presenter 🎁🎀🎁Fattigdom lĂ€rde mig att inte bry sig om saker o ting, annars blir man ledsen o inte klarar vardagen. Men att sitta tillsammans o kĂ€ka o prata Ă€r a quality time ❀❀❀ enjoy that time together!

SjĂ€lva juldagen DĂ€remot suger đŸ€Ł vad ska man göra? Har stĂ€dat, lagat mat, struckit, jobbat, trĂ€nat. KĂ€nns Ă€ndĂ„ tomt. IgĂ„r kvĂ€ll skrev till min kk att vi mĂ„ste ses, vill ha nĂ€rhet. Imorse var kĂ€nslan bortblĂ„st dĂ„ jag onanerade istĂ€llet 😅 Vad vill jag?? Fly nĂ„gonstans. Är det mĂ„nga som kĂ€nner sĂ„ eller bara jag?

TĂ€nkte gĂ„ ut ikvĂ€ll. Alltid nĂ„got roligt hĂ€nder pĂ„ plats. Fick redan tvĂ„ meddelande om att ses för knull. Vill inte se dem. Undergivna toffelkillar 😖 faktiskt onanerat nyss. Gillar inte gĂ„ ut kĂ„t eftersom det blir Ă€ndĂ„ ingen knull. Jag vill smek men killar vill knull.

MĂ„nga meddelande jag fĂ„r Ă€r frĂ„n mĂ€n som ingen vill knulla. Har de inte spegel hemma?? đŸ€ŁđŸ€Ł kanske jag borde trĂ€ffa de för att presentera dem till spegel đŸ€ŁđŸ€Ł de kanske kan knulla men kyssas gĂ„r ju inte. Unless det Ă€r en prins bakom grodan đŸ€Ł kanske Ă€r ni grodprinsar đŸžđŸ€Ł som kvinnor mĂ„ste vĂ„ga kyssa đŸ€Ł men eftersom jag Ă€r redan en princessa behöver jag inte grodprinsar för titeln iaf 😁.. lyckligtvis.. egentligen all i want is a tiny portion of selfcritisism đŸ€đŸ€đŸ» 😄

Vad kommer alla andra göra ikvĂ€ll undrar jag đŸ™‹â€â™€ïž
 
26 december 2022
IgĂ„r kvĂ€ll var medelmĂ„ttig dĂ„ jag hamnade pĂ„ 20Ă„ringars fest đŸ€ŠđŸ»â€â™€ïž fyfan vad hemskt jag kĂ€nde mig typ direkt. Liten dansgolv.. dĂ„lig ljus.. snorisar överallt.

Den vĂ€rsta var att alla antog att jag var i deras Ă„lder. Jag skĂ€mdes som hund nĂ€r unga kimlar försökte ragga. Deras försök var sĂ„.. sĂ„Ă„Ă„.. barnsliga.. kĂ€nde mig som en haj 🩈 bland smĂ„ fiskar 🐟🐟🐟 som jag inte ville Ă€ta đŸ€ŁđŸ€Ł efter en timme gick jag. Aldrig mer dit 😁

Satt pĂ„ Östermalm tbana o lade fötterna pĂ„ bĂ€nken men med sulan upĂ„t. Brukar sitta sĂ„ eftersom jag Ă€r förbaskad vig o hade trötta fötter. SĂ„ kommer en ung vakt o krĂ€ver att jag tar bort fötterna. Jag viftar bort fanskapet. Han tycker sĂ€kert att jag Ă€r en snorunge tjej. Kom tĂ„get o han stĂ„r fortfarande o arg. DĂ„ blir jag förbannad pĂ„ idioten som försöker stoppa mig. Hans kvinliga kollega försöker dra bort honom men vakten ville uppvisa sin makt. JĂ€vla nolla! Jobbar du som stĂ€dare. Nej men.. om du Ă€r inte stĂ€dare dĂ„ ska du ge fan i var jag stĂ€ller mina fötterna. Sen hoppade jag in i tĂ„get. Satt mig vid fönstret o visade 🖕

En svensk kvinna med tvÄ barn o man satt sig brevid mig o sa "jag hÄller med dig lilla fröken! BÀnken Àr i trÀd o fötterna var med sulan uppÄt, dessutom inte blöta. Det vakten gjorde var fel o han förtjÀnade fingret" tack o lov att jag Àr inte den enda som tyckte att vakten var onödigt petig. Och jag vet att han gör det mot unga rÀdda tjeher o han antog att jag var a little girl. Jag var klÀdd ju yngre. Tydligen kvinnan som satt bredvid mig trodde det oxÄ , "lilla fröken". Jag var minst 15 Är Àldre Àn hon haha..

Jag vill inte knulla vakter. Och polis. Ni har skapat disrespekt mot er. Folk ogillar er o era mödrar fÄr muntligt skit pga det dvs vi svÀr. Ni kan uppvisa er makt över smÄtjejer o jag vet att ni har liliputkukar som krÀver förstoringsglas för att se dÀrför ni vill visa makten. Det i byxorna har ju noll makt o förmodligen en skratt objekt för varje tjej. NÀsta gÄng kommer jag krÀva se er kuk, vill se om den matchar den bilden ni flrsöker att visa. Liliputkukade nothings
 
29 december 2022
TĂ€nkte pĂ„ en rolig situation som hĂ€nde mig đŸ€Ł makes me giggle đŸ€­đŸ€­

Jag trĂ€ffade en kille o vi skulle ligga. Han visar mig sina leksaker o bland de finns en dildo đŸ€Ł han tar den i sin hand đŸ˜”det sĂ„g sĂ„ osexigt nĂ€r han höll i handen rosa plastkuk 😂😂 pink dick?? đŸ€ŁđŸ€Ł o dĂ„ frĂ„gar han mig - vill du anvĂ€nda den? đŸ€Ł dĂ„ svarar jag - har du tappat bort din kuk? đŸ€ŁđŸ€Ł isf ja đŸ€Ł

Om jag ville anvĂ€nda dildo why would i want to meet a guy? DĂ„ kan jag skaffa 2 dildo för db o köra hemma â˜ș för mig kroppslig nĂ€rhet Ă€r det som sex handlar om. Knull med dildo Ă€r mer som tömma mig nĂ€r jag blir kĂ„t. Den lĂ€mnar inte nĂ„got minnesvĂ€rt. Jag somnar direkt o glömmer oxĂ„ direkt.

Om jag var en kille skulle jag inte skaffat plastkuk 😁 den nedvĂ€rderar ju min kuks förmĂ„ga o nĂ€stan i competition med kuk. Om jag var en kille skulle skaffat leksaker som stimulerar henne ..inte leksaker som kan ersĂ€tta kuk 😁 so be smart guys and dont offer alternatives to real male dick 😉

P.s. det Ă€r som om jag hade lösfitta med mig o erbjöd den till killar đŸ€ŁđŸ€Ł vill du knulla lösvitta? HĂ€r, ta den and enjoy đŸ€Ł eller Ă€nnu roligare - ska vi trĂ€ffas för att lĂ„na varandras leksaker? đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł och detta möte kommer vi kalla "knull" đŸ€ŁđŸ€Ł
 

Kommentera

Publiceras ej