3 oktober 2022
Förstår inte killar som spiller sin energi för att skriva mig om min ålder. Så snart jag dissar dem. U r cheap men without pondus. Golvtrasor.. toffelkillar. Jag kan inte tänka mig att tjejer kontaktar män för att berätta om deras ålder. Åtminstone inte lika ofta som män gör det mot kvinnor som är redan få på sexsidor!

If u want to hurt me , u reach nothing. Jag bara tycker att det är jätte konstigt att kommentera andras ålder. Gå till din morsa o kommentera hennes ålder istället 🤣 säg hur gammal o osexig hon är att du inte ens vill knulla när du tänker på henne. Din farsa kommer kanske hålla med om 🤣

Det är föräldrarnas dåliga uppfostran som skapar män som pratar om kvinnans ålder. Eftersom jag ser inte ut enligt min ålder men extremt mogen i mitt beteende får jag ofta frågor om min ålder irl. Från 19 åriga till 60-70. Och jag tycker inte att det är kul attsvara på frågan Eftersom själv undrar jag inte om deras eller andras ålder. Jag bryr mig inte.

Jag vill ha kul o är en rolig person allmänt men plötsligt efter frågan om min ålder kommer det att jag beter o klär mig inte i enlighet med min ålder och detta skapar känslan att jag är "konstig" som jag levt med sedan barnsben pga min adhd. Jag gillar inte känslan av att bry mig vad andra tycker om mig. Jag är en fri själ och vill förbli det. Jag skiter fullständigt om vad ni tycker om mig. So mind ur fucking business o lämna mig o min ålder ifred!!
 
4 oktober 2022
Jag är inte en kille 🥴
Jag är inte en kille 😑
Jag är inte en kille 😬
Jag är inte en kille 😧
Jag är inte en kille 😕😳

Men jag är platt. En platt tjej. Gener. Warrior women är inte runda o kurviga. Vissa av oss föds platta. Och ni, med er reptil hjärna, borde förstå det! Annars om män är runda o har tuttar lika stora som mina (🤣) hur många av oss tjejer kallat honom för kvinna eller transa? Ska vi börja göra det? 🤣
 
5 oktober 2022
Önskar förstå mig på fotfetischist killar! Tycker att det är något gulligt med att gulla med andras fötter men jag fattar inte hur det kan göra någon kåt.. hur? Det kanske inte går ens förklara .. känns som en dum fråga. Jag dömer inga . Försöker bara sätta mig i samma situation o känns inte att jag ens vill röra andras fötter🙄😌🥵 med undantag när jag vill jävlas 🤣

Åt andra sidan är mina fötter mottagliga o tilltalar fotfetish.. med andra ord blir jag kåt 🙈🙊 vet inte heller varför. det kan oxå vara bara kittlande, dvs inte allas händer gör mig kåt 🤭 komplicerad.. men en sak är for sure, killar som gillar det är undergivna. Och så hamnar jag återigen i ug-sällskap 😅
 
8 oktober 2022
Tack för alla gratulationer .. dock fyller jag inte år 😅. givetvis hade jag inte riktigt birthday registrerad här. Jag ska fylla år untill the end of the year 😁 men jag är impad att så många märkte åldersändring. Heja ni 😁

En gång fick jag en fråga, skulle jag tänka mig att vara monogam i sex? Svår frga.

Rent teoretiskt tycker jag att det är möjligt att jag står fast vid en man. Om jag hittar sån man. Varför inte? Romantisk är tanken iaf. Tilltalar.

Men om vi kommer ner på jorden då ser jag några problem. Tänk om var o en har hittat den perfekta sex partner. Som kan göra precis som du vill o gillar. Ert sex är grymt bra!😻 ni knullar som ni önskad er. Allt går smidigt. Ni matchar varandra perfekt. Varje dag fylls med perfekt sex.

Av någon anledning det enda jag ser i beskrivningen är ordet TRÅKIGT. Skittråkigt att nå sånt sex att du är redan on the finish line o viftar med förstaplatsmedalj 🙋🏻‍♀️🙋‍♂️🙋 jag tror inte att jag gillar tanken att vara där. Då dör allt annat med finishline.

Kanske därför jag dissar män som säger att de har grymt sex hemma. Frun är fantastisk o de gör si o så. Men vad fan gör du här då? "Jag bara kollar" Kollar vad? Andras sex?🤣 Nej, du kollar för att även perfekt knull är imperfekt för att även perfekt kvinna kan tråka ut. Det är inte någons fel. Det ligger i vår natur. Om vi vill känna oss levande måste livet vara som en virvel, ej statiskt. Det är helt naturligt egentligen att vi nöjer inte oss med perfekt sexliv. För att den dagen vi skapar eller hittar den dör allt annat o livet blir platt o grått. Och det vill vi inte.. och det ska vi inte 😏
 
11 oktober 2022
När jag säger att någon är konstig betyder det att några uttalande, handlingar, uttryck motsägelsefulla.

En kvinna ville såra mig .. good luck with that mission 🤣 Hon sa att hon har en kompis som har adhd o pratar mycket så att hon blir trött på henne o vill be henne hålla käften, hon får huvudvärk osv osv Direkt förstod jag att hon vet att jag har diagnos. Och hon ogillar mig. Många inte gillar mig. Jag bryr mig inte om det. Skitsamma 😁 i cant please alla liksom. Men efter tio minuter tyckte jag att hon själv har pratat i monolog o oavbrutet i 5-10 minuter. Medans 5 andra bara lyssnat. Jag sa ingenting men det är löjligt att klaga på kompis när du själv kan inte hålla truten 🤣🤣 i cant trust ppl like her. Men jag ska inte kriga utan strunta. Spiller min energi på killar istället o knulla o bråka med dem. Mitt sexliv är bättre subject. Maybe i should rekommend her to fix her poor sexlife?! 🤣 women with bad sexlife are dissatisfied bitches 😁

Jag är van vid att kvinnor ogillar mig utom lesbiska som av någon anledning är ok även om jag är inte ens bi 😏 allmänt är det lättare med killar för att de är så enspåriga. Okomplicerade. O lättare jobbar i grupp. Vet inte varför vi kvinnor är så jobbiga. Kanske för att skapa balans i världen 🤣

Jag vill inte tävla ens mot kvinnor. Vill tävla mot män. Ej fysiskt. Men om det blir fysiskt skulle jag gjort mitt bästa ! 👊🤛🤜🤣
 
22 oktober 2022
I min andra dagbok refererade jag några gång till sex jag hade i hissen. Till en kille som var min först från sexsida. Han utförde mest passionerat sex jag någonsin haft. Han beställde taxi o från taxin till sängen hade jag riktigt passionerat män. Det var vår andra dejt o jag var blyg på den tiden.

Nu har jag plötsligt en möjlighet att få passionerat sex igen.och jag vet inte om jag borde säga ja till det. Det är nämligen så att den killen har hittat mig på bc.7-8 år efter. Jag är förvånad över att han har hittat mig och att han vill fortfarande ses. Han var 34 när vi sågs först. Idag är han över 40 och fortfarande kommer ihåg ☺️ han beskrev mig o återigen kändes som om att vi sågs igår. 

Frågan är om jag borde träffa honom eller inte. Jag är rädd atthan är inte längre som förut o kommer att förstöra mina drömmar o fantasier om bra sex.. hmmmm..svårt beslut
 
24 oktober 2022
Äntligen avslutade ett inlägg i min blogg. Tog mig en vecka men nu är det klart. Inlägget handlar om tjejmöte som förvandlades till något annat. Ni säkert tror att det blev tjej sex 🤣🤣 nej inte alls. Jag bevittnade 40+sarnas fest. Inte direkt imponerad. Men jag hittade kul ändå:)

Längtar efter sex men samtidigt vågar mindre träffa nya. Alla tråkar ut mig. Jag saknar mentalt stimulans. "Jag har grov kuk" är mest patetiskt sätt att intressera mig. Yngre söker gamla för att bli utnyttjade 🤣 vad fan är det? Känns som värsta dårhuset. Återstår min ginger, riktigt manligt man men han vägrar ses för att enbart hångla. Han säger att han inte klarar enbart smek o kyss 🤣 han vill mer. Men vi har sällan tider som klickar 😅

Sen fick jag förslag att ses nästa vecka men pallar inte o allmänt förstår inte hur kan en person som lever i konstant smärta vill ha sex. Och hur kommer jag knulla honom med vetskapen att han har ont i hela kroppen?! Han säger att han är konstant kåt o skiter i smärtan. Men jag kan inte leka då eller vara mig själv pga hans tillstånd. Då måste jag vara lugn o lydig o inte sparka ner honom av misstag. Skulle ni killar knullat en tjej som ni vet har konstanta smärtor i kroppen? Jag önskar att jag inte visste det. För att tanken om sånt sex paralyserar mig 🙄
P:s. killen som har smärtor är samma från dagbok 22/10 :))
 
25 oktober 2022
Ska knulla snart. Någon jag gillar som är ej på bc o ej kan läsa min dagbok. Dock han snokar min blogg hela tiden så jag skriver här om honom o där om alla andra 🤣 han är envis åsna som sköter allt runt omkring när vi ses. Investing in good sex and having fun. Sist körde vi shots haha fast jag blev aldrig berusad .. bara fnittrig 🤭😂 och vi knullade i timmar. Önskar mer nu ! Såna killar är svårt att finna!

Ibland jag undrar om vissa killar förstår vad är bra o vad är dålig för dem, sexuellt. Folk som skriver , de är ganska många, att de har inte knullat under många månader o år vilket i deras värld betyder att de kommer knulla mycket så snart de ser en naken tjej 🤣🤣 kompis din kuk har inte fått bekräftelse för så länge att jag är osäker att du ens kommer att få upp utan problem. Eller kommer efter 5minuter med stort fet "oj". Du ska inte skriva till rutinerade tjejer i hopp att hon ska göra allt för dig 😅 de, vi, är spoilt brats, utan medkänsla till din situation. Vi tycker att det är bara jobbigt att lalla med er o vara barnvakt 👶🏻🍼

Om du av all förmodan vill ändå träffa en rutinerad tjej måste du hålla käften om ditt sexlösa starckars grottmänsliv och ljuga som FAN 🤣🤣 om hon inte räknar ut dig direkt kommer hon ändå göra det när ni ses o då kan du säga hejdå till din självkänsla !

Välj istället tjej i samma sitts som du!
 
28 oktober 2022
Vissa profiler försöker så mycket att behaga andra att de skapar texter som egentligen skadar de själva o framförallt bilden de försöker visa utåt:)

Om du vill inte kalla dig snygg.. du försöker vara ödmjuk o följer jantelagen så du skriver "ingen har kallat mig ful" istället 🤣🤣 känns det bättre nu ? Ingen har kallat snubben för ful. Och så han skriver till mig.. mig som kallades ful hela min barndom 🤣 än idag betraktar jag mig inte vacker utan mer som onormalt karismatisk 🤩🤩 men jag får leva med mitt utseende o kommer aldrig ändra på det. Take it or fuck off

Sen står i samma profil att han ser ung ut. Typ 20. Och det är bra tycker han. Han skrev så 🤣 är det? Det tycker inte jag. Vem vill knulla snorunge? 🤣 han kanske söker yngre tjej. Men de yngre hänger inte på sexsidor utan kör live. Gå på nattklubb på Östermalm and observe live 😏 jag gillar manliga män. Snorungar kör jag över bara både mentalt men även fysiskt!

Och slutligen fick jag meddelande som nedan. Vad ska man svara? Alla tjejer vill sån behandling men bara rika har råd med det o de knullar dåligt. Såman får välja mellan rikedomar o bra sex. Jag väljer alltid bra sex. Men finns någon som har båda delar, skriv. Dock svårt att förklara sina "kunskaper " i sex 🤣🤣 för många bra sex är stor kuk 🤣 minabästa ligg hade inte stora.. for the record.. o nedan kommer mejlet :

"En kvinna som dig bjuder man in på sitt hotellrum och säger:
Här är bubbelpoolen här är bastun därborta är sängen.
Här finns lite champagne
Och vi ska ha sex på alla de tre ställena ;)
Just ja sen går vi och laddar batterierna på en restaurang för att gå tillbaka för omgång 2 ;)"
 
30 oktober 2022
Sitter o läser alla meddelande o vissa, typ 80%,hoppar över bara. Så mycket gnäll o trams, mediokra. Riktiga kärringar. Sen undrar killar varför de får inte mycket knull. Ni är ju oftast korkade morons att vi orkar inte ens skriva er. Ni borde få kuk lobotomi 🤣. Man tappar all lust 🙄

"Bor du i provrum?" En fråga som många, som saknar bilder, undrar över. Vad fan ska jag svara? Svarar man Go fuck urself blir de direkt kränkta. Vem fan vill knulla er som ställer sån idiot fråga?

"Du är benig o därför transa" säger en som "kollar runt" på bc. Han är inte ens kapabel att knulla 🤣 jag svarar givetvis ingenting till idioter. Det känns som om det fanns mer konsistent på bc förut än idag. Att män klagar på beniga tjejer är ju idioti. Och så blir vi transor givetvis. Och vad är du då? Impotent jävel som kan bara titta runt ? 🤣

Jag har knullat iaf o det var retsamt o lång knull. Fick ont i fittan till slut. Nya bilden är från den "hytten" 🤣 Och jag är ingen transa bara för att jag är benig. Det kallas för vältränad o smal. Och om ni inte gillar beniga finns massa köttiga alternativ, skriv de o gnäll där på ditt miserabla o tomma sexliv. Serves u right 👇🖕👆👉👈🤙
 

Kommentera

Publiceras ej