Konversationer med olika mÀn kan vara givande! Bra tidsfördriv. Ibland fÄr man rÄd o tips o kunskaper om sex och annat man inte visste. Det uppskattas. Vissa mÀn Àr mer engagerade i sex, i sÀrskild dom som Àr kinky, medans andra betraktar sex som viktigt men inte sÄ viktigt att han mÄste fördjupa sina kunskaper i det. DÄligt!
 
En man som Ă€lskar rumpor o analsex gav mig en lĂ„ng lektion om hur han steg för steg bearbetar analen. Det var en riktig kĂ€rlek till rumpor 😁. Han till och med gav mig rĂ„d hur ska jag lĂ„ngsamt bearbeta min rumpa, pĂ„ egen hand, sĂ„ att den trivs med analsex, för att eventuellt ses 😁 HĂ€ngivenhet! Dedication! 👏👏 Ingenting att skĂ€mmas. (Vi sĂ„gs aldrig 😁)
 
Finns massor av sexuella kinks. Allt kan vara eller bli ur kink! jag gjorde kink test i Är pÄ kinktest.org Finns andra sidor att göra testet men jag blev tipsad om den hÀr sidan. Mitt test resultat har jag laddad  upp hÀr. Ganska exakt pÄ pricken! Kanske skulle bytt platser mellan exhibitionism och voyeurism, not big deal though. Btw exhibitionist betyder inte att man vill visa enbart könet, det behöver inte ens vara fullvisning. En man som gÄr runt i tunn skjorta o visar upp sin vÀltrÀnad kropp kan vara exhibitionist,  alla beundransvÀrta blickar ger honom annorlunda njutning, eskalering. 
 
Man borde ha aning om sina kinks Àven om i början kÀnns det flummig o osÀker. tester Àr en bra början pÄ att lÀra kÀnna sig. Jag önskar att jag visste om mina kinks sÄ snart jag blev vuxen! Ni förstÄr att det blev mÄnga gÄnger fel , nine out of ten, nÀr sexlivet började. Var svÄrt för mig ocksÄ att identifiera o förklara vad jag Àr.
 
Brat , vilket Ă€r min största kink, Ă€r en form av annorlunda undergivenhet som ganska ofta blandas ihop med dominatrix dvs dominant kvinna. Under mĂ„nga Ă„r fick jag massa mejl frĂ„n undergivna mĂ€n, har till och med trĂ€ffat nĂ„gra. Jag trodde att jag var dominant eftersom jag var magnet för ug killar.  Men av nĂ„gon anledning dejter med undergivna mĂ€n gav mig ingenting, de mĂ€n tilltalade mig alldrig. SĂ€tt jag skriver, beter mig , bestĂ€mthet allt tydde pĂ„ att jag borde gilla förslava o slĂ„ mĂ€n 😁 Jag provade dominanta mĂ€n med och trivdes bĂ€st i deras sĂ€llskap men dom bara avvisade mig för att inte mĂ„nga förstod mig. Jag fick Ă€ven ultimatum att Ă€ndra mig, sluta leka o fejka o tĂ€nja, vilket dumma mig försökte göra och det ledde ingenstans. Det Ă€r som att försöka Ă€ndra din DNA, det funkar inte sĂ„. Tills en dag, en Ă€ldre man, som lĂ€ste min adventure dagbok, beskrev vad jag Ă€r. MĂ„ste tacka honom för att det var en ögonöppnare, gav mig en form av lĂ€ttnad iaf.
 
Nu vet jag vad jag Ă€r o med det blir det mindre krĂ„ngel för andra 😁. "Please google brat submissive, take it or leave it" 😁. Jag behöver inte lĂ€ngre höra att nĂ„got Ă€r konstigt med mig. Kinks Ă€r avvikande frĂ„n det vanliga beteende. Och brat Ă€r en jobbig form av submission men Ă€ven den gĂ„r att tygla 😉 ska inte berĂ€tta hur för att det Ă€r individuellt. Skiljer sig mycket frĂ„n klassiska submissive dĂ€r hon lyder direkt, en riktig slyna. Att lyda jobbigt Ă€r brat submissive 😁 om nĂ„gon kĂ€nner igen tecken ska jag lĂ€gga till att brat Ă€r mer Ă€ventyrlig men kan vara barnslig. Man ska komma ihĂ„g att Ă€ndamĂ„let Ă€r att underkasta sig, hennes lekar ska stoppas eller anvĂ€ndas. TyvĂ€rr oftast hamnar jag i situationen dĂ€r killar vill lyda istĂ€llet för att styra om inte förklaras innan. Det finns ganska mĂ„nga slyniga mĂ€n i dagens samhĂ€lle. Ingenting för mig. Nackdelen med brat Ă€r att oftast blir mĂ€n trötta pĂ„ spoilt brat och dĂ„ tar sex relationen slut!  😌
 
Vore intressant att veta vad andra mÀn, som har haft brat submissive, tyckte om sexet. Hur lÄng tid varade relationship? Var det jobbigt? 
 
FrĂ„n min sida kan jag sĂ€ga att jag har inte hittat riktig dominant man för att underkasta mig helt. En Ă€r potential candidate men det Ă€r nĂ„got som dök upp nyligen som ger mig vĂ€rsta utlopp 😁. Jag har ganska hĂ„rd bild pĂ„ man jag vill underkasta mig, uppvĂ€xt i Mellanöstern bygger upp den bilden. Jag alltid vaklar mellan mental o kroppslig njutning eftersom har svĂ„rt att komma irl sex. Det gör att mitt val lĂ€ggs oftast pĂ„ kroppslig njutning, jag Ă€lskar att komma 😁 vore toppen att finna nĂ„gon som kan bĂ„de och , men hittills mĂ„ste sexet delas mellan tvĂ„ mĂ€n varav ena ger mig kroppslig njutning och den andra mental med avslut. Förresten vet nĂ„gon varför killar springer pĂ„ toa sĂ„ ofta innan knull? För att tvĂ€tta kuken eller runka för att fĂ„ stĂ„nd? đŸ€” Jag hade en kille som kom typ 5-6 gĂ„nger men varje gĂ„ng sprang han pĂ„ toa innan 😏 pump? Nyfiken bara. 
 
Sista biten av min dagbok Ă€r om en dilemma. En kĂ€rleksdilemma. Nyligen fick jag veta att min kk lever med kĂ€rlek i hjĂ€rtat. Har aldrig varit med om sĂ„nt. Det Ă€r som att knulla Romeo som Ă€r fortfarande kĂ€r i Juliette 😁 och Juliette har familj o barn, medans Romeo Ă€r fortfarande singel under tjugo Ă„r đŸ€”Â  Om jag vistte frĂ„n början skulle direkt tackat nej. Jag gillar Ă€ga mĂ€n för att fĂ„ maximalt njutning i sex. Det gĂ„r inte Ă€ga nĂ„gon vars hjĂ€rta Ă€r ifylld med djup kĂ€rlek till annan. Jag förstĂ„r inte ens folk som vill knulla andra medans de fortfarande har kĂ€nslor kvar. Det Ă€r orĂ€ttvist mot alla kvinnor som de knullar. Förödmjukelse. 
 
Nyligen hade jag en intressant online konversation med en kille som hade kÀrleksproblem. Samma problem som ovan - obesvarad kÀrlek. Men kanske mindre painful hÀr. Det Àr tung kÀnsla att jaga nÄgon som inte kÀnner likadant. Tiden du spenderar pÄ obesvarad kÀrlek Àr förgÀves. 
 
Eftersom victims Ă€r mĂ€n here , ska vi titta pĂ„ det frĂ„n kvinnans perspektiv. Kvinnor gillar Ă€ga sina mĂ€n, de kan till och med gilla Ă€ga mer Ă€n en man. En bekrĂ€ftelse grej för mĂ„nga. We might only need one to live and fuck, but we might like to own more than one. Vissa mĂ€n vill hon inte Ă€ga, dont ask me why 😌. Vissa mĂ€n förblir i hund position - i standby . Det du som man borde göra Ă€r att identifiera din plats i hennes vĂ€rld. Vill hon "Ă€ga" dig dĂ„ kan det betyda att du Ă€r fortfarande intressant. Steg tvĂ„ dĂ„ att identifiera vad gör dig intressant för henne - hur seriöst Ă€r hennes intresse?! Hund-seriös eller bekrĂ€ftelse-seriös?! Men om hon reagerar inte och vill ha dig i bĂ€sta fall som vĂ€n dĂ„ Ă€r det kört. Jag skulle inte vilja vara sĂ„n kompis för att med det hyser man/du hoppet. Kanske hon vill ocksĂ„ behĂ„lla hoppet utan att tĂ€nka pĂ„ konsekvenserna för dig, hon sjĂ€lv förlorar ingenting. Efter tjugo Ă„r Ă€r hon framme i livet medans ditt liv har stannat. Min rekommendation kan lĂ„ta extremt - klipp av bandet, blockera i sociala media o glöm bort henne.
 
Som ni förstĂ„r, jag trĂ€ffar just nu en sĂ„n Romeo i förnekelse vilket Ă€r Ă€ven vĂ€rre, för att tills du inte klipper av bandet o nöjer dig med vĂ€nskap, som undermedvetet hyser och hĂ„ller varmt din kĂ€rlek, Ă€r du en fĂ„nge i ditt hjĂ€rta. Finns mycket skriven om obesvarad kĂ€rlek, det första google visade var denna artikel Psykologen: “Olyckligt kĂ€r? SĂ„ kommer du över hjĂ€rtesorgen” https://modernalivet.se/halsa/psykologen-olyckligt-kar-sa-kommer-du-over-hjartesorgen/
Inte hĂ„ller med artikel i vissa delar men det Ă€r nĂ„got med sorgeprocessen som lĂ„ter rĂ€tt. För mig alltid funkade att klippa av bandet o typ resa till Ibiza eller Florida o ha kul! Sol-strand-party .. för mig rĂ€cker det med massa beundrare, massa kul, kickar och jag glömmer bort allt. Kanske dĂ€rför jag tror att jag ha upplevt massa crush men inte kĂ€rlek. Crush Ă€r typ "kĂ€rlek light" utan tillsatt socker 😁.  min logiska rĂ„d att klippa av bandet bekrĂ€ftar Ă€ven psykologer 😁 har du elĂ€nde med kĂ€rlek  lĂ€s pĂ„ o hitta ditt sĂ€tt att rensa hjĂ€rtat o börja om. SjĂ€lv vet jag inte vad jag borde göra med min situation. KĂ€nns inte roligt, har mĂ€rkt att nĂ„got i mig har Ă€ndrats sedan jag fick veta vilket pĂ„verkar mig sexuellt. Vad gör jag nu dĂ„? Vad sĂ€ger Dr Phil i mig? Fuck it?
 

1 kommentarer

whatapladde.blogg.se

01 Feb 2021 01:34

Hej, jag Àr en 30 Ärig snygg kille och Àr svag för asiatiska tjejer. Vore trevligt att prata, sÄg dig pÄ Badoo men kunde inte skriva till dig. Du kan vÀl adda min snapchat: ( whatapladde ). Vore trevligt. Ha det bÀst

Svar: Jag Ă€r inte asiatisk 😅 dessutom, min blogg Ă€r inte dejting sida 😁But you are welcome to share ur opinion about the subject đŸŒș💜
Julia A.

Kommentera

Publiceras ej